Քանի որ մենք ավելի խորանում ենք դեպի 21-րդ դար, Z սերնդի ներհոսքը (նրանք ծնվել են 1990-ականների վերջից մինչև 2010-ականների սկիզբը) աշխատուժ, վերափոխում է թիմային առաջնորդության դինամիկան: Հասկանալը, թե ինչպես արդյունավետ ղեկավարել այս խումբը, կարևոր է ցանկացած կազմակերպության համար, որը նպատակ ունի օգտագործելու նրանց յուրահատուկ տաղանդներն ու հեռանկարները: Այս հոդվածը առաջարկում է ռազմավարական պատկերացումներ առաջատար Gen Z-ի աշխատակիցների վերաբերյալ՝ խթանելով այնպիսի միջավայր, որը կօգտագործի նրանց ուժեղ կողմերը և կհամապատասխանի նրանց արժեքներին:
Հասկանալով Gen Z-ին
Z սերունդը առաջին իսկական թվային բնիկ սերունդն է, որը մեծացել է սմարթֆոնների և սոցիալական լրատվամիջոցների դարաշրջանում: Այս դաստիարակությունը ոչ միայն ձևավորել է նրանց հաղորդակցման նախապատվությունները, այլև աշխատանքում տեխնոլոգիաների ինտեգրման ակնկալիքները: Նրանք գնահատում են թափանցիկությունը, ակնթարթային արձագանքը և համայնքի և սոցիալական պատասխանատվության ուժեղ զգացումը: Ի տարբերություն իրենց նախորդների, նրանց աշխարհայացքը մեծապես ազդում է գլոբալ կապի և տեղեկատվության անմիջականության վրա:
- Embrace Technology.
Gen Z-ն արդյունավետ ղեկավարելու համար անհրաժեշտ է տեխնոլոգիան անխափան կերպով ինտեգրել աշխատանքային գործընթացներին: Այս սերունդն ակնկալում է տեխնոլոգիական սահունություն, ուստի նախագծերի կառավարման առաջադեմ գործիքների, հաղորդակցման հավելվածների և թվային աշխատանքային հոսքերի օգտագործումը կարող է նրանց ներգրավված և արդյունավետ պահել: Առաջնորդությունը պետք է կենտրոնանա այս գործիքների կիրառման և օգտագործման վրա՝ ստեղծելու դինամիկ աշխատանքային միջավայր, որը խոսում է Gen Z-ի տեխնոլոգիական գիտելիքների մասին:
- Մշակել թափանցիկություն և բաց հաղորդակցություն.
Gen Z-ի աշխատողները ծաղկում են այնպիսի միջավայրերում, որտեղ թափանցիկությունը նորմ է: Առաջնորդները պետք է ձգտեն պահպանել հաղորդակցության բաց ուղիները և հնարավորինս ներգրավել այդ աշխատակիցներին որոշումների կայացման գործընթացներում: Ընկերության նպատակների, մարտահրավերների և հաջողությունների մասին կանոնավոր հանդիպումներն ու թարմացումները ստիպում են Gen Z-ին իրեն գնահատված և վստահել զգալ՝ խթանելով հավատարիմ և մոտիվացված թիմ:
- Առաջարկեք հաճախակի հետադարձ կապ և աճի հնարավորություններ.
Այս սերունդը հաճախակի արձագանքներ է պահանջում և աճելու հնարավորություններ: Ի տարբերություն նախորդ սերունդների կողմից նախընտրած տարեկան վերանայման ցիկլերի, Gen Z-ն օգտվում է իրական ժամանակի հետադարձ կապից և կատարողականի շարունակական քննարկումներից: Հետադարձ կապի մեխանիզմի կառուցումը, որը կառուցողական է և անհապաղ, կարող է օգնել արագ զարգացնել նրանց հմտությունները և պահել նրանց ներգրավվածությունը:
- Խթանել ճկունությունը և աշխատանք-կյանք հավասարակշռությունը.
Gen Z-ն ավելի շատ է գնահատում ճկունությունը իրենց աշխատանքային գրաֆիկում, քան ավանդական գրասենյակային ժամերը: Աշխատանքային ճկուն պայմանների առաջարկը, ինչպիսիք են հեռահար աշխատանքի տարբերակները և ճկուն ժամերը, կարող են գրավել և պահպանել Gen Z-ի տաղանդը: Ավելին, նրանք համարում են աշխատանքի և կյանքի հավասարակշռությունը որպես էական, ոչ թե պարզապես արտոնություն: Ղեկավարները պետք է պաշտպանեն և իրականացնեն այնպիսի քաղաքականություն, որը նպաստում է առողջ հավասարակշռությանը՝ այդ ակնկալիքները բավարարելու համար:
- Զբաղվեք իմաստալից աշխատանքով.
Gen Z-ի համար աշխատանքը պարզապես նպատակին հասնելու միջոց չէ. նրանք փնտրում են նպատակ և ազդեցություն իրենց մասնագիտական ջանքերում: Ղեկավարները պետք է համատեղ ջանքեր գործադրեն ամենօրյա աշխատանքը ավելի մեծ պատկերի հետ կապելու համար՝ ընդգծելով, թե ինչպես է յուրաքանչյուր դերը նպաստում կազմակերպության առաքելությանը և հասարակության ազդեցությանը: Ծրագրերը, որոնք համահունչ են իրենց արժեքներին, ինչպիսիք են կայունությունը և կորպորատիվ պատասխանատվության նախաձեռնությունները, հատկապես մոտիվացնող են Gen Z-ի համար:
***
Աշխատանքի նկատմամբ իր ձգտումներով և վերաբերմունքով զգալիորեն տարբերվող սերունդ ղեկավարելը պահանջում է հարմարվողականություն և նոր առաջնորդության ռազմավարություններ ընդունելու պատրաստակամություն:
Խթանելով տեխնոլոգիական, ճկուն և թափանցիկ աշխատավայրը, առաջնորդները կարող են կրկնապատկել Gen Z-ի աշխատակիցների ներուժը: Իրենց եզակի արժեքներն ու կարիքները հասկանալու և լուծելու միջոցով կազմակերպությունները կարող են ոչ միայն արդյունավետորեն ղեկավարել Gen Z-ը, այլև օգուտ քաղել իրենց թարմ հեռանկարներից և նորարարական գաղափարներից:
Հարմարեցնելով այս ռազմավարությունները՝ բիզնես առաջնորդները կարող են ստեղծել բարգավաճ միջավայր, որը ռեզոնանսվում է Gen Z-ի հետ՝ ի վերջո հանգեցնելով ավելի դինամիկ, նվիրված և արդյունավետ աշխատուժի: