Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Առաջնորդելով Նոր հազարամյակը. Ինչպես ներգրավել և մոտիվացնել երկուհազարականների սերնդին աշխատավայրում

Ապր 13, 2024 19:54
65

Քանի որ մենք ավելի խորանում ենք դեպի 21-րդ դար, Z սերնդի ներհոսքը (նրանք ծնվել են 1990-ականների վերջից մինչև 2010-ականների սկիզբը) աշխատուժ, վերափոխում է թիմային առաջնորդության դինամիկան: Հասկանալը, թե ինչպես արդյունավետ ղեկավարել այս խումբը, կարևոր է ցանկացած կազմակերպության համար, որը նպատակ ունի օգտագործելու նրանց յուրահատուկ տաղանդներն ու հեռանկարները: Այս հոդվածը առաջարկում է ռազմավարական պատկերացումներ առաջատար Gen Z-ի աշխատակիցների վերաբերյալ՝ խթանելով այնպիսի միջավայր, որը կօգտագործի նրանց ուժեղ կողմերը և կհամապատասխանի նրանց արժեքներին:

 

Հասկանալով Gen Z-ին

Z սերունդը առաջին իսկական թվային բնիկ սերունդն է, որը մեծացել է սմարթֆոնների և սոցիալական լրատվամիջոցների դարաշրջանում: Այս դաստիարակությունը ոչ միայն ձևավորել է նրանց հաղորդակցման նախապատվությունները, այլև աշխատանքում տեխնոլոգիաների ինտեգրման ակնկալիքները: Նրանք գնահատում են թափանցիկությունը, ակնթարթային արձագանքը և համայնքի և սոցիալական պատասխանատվության ուժեղ զգացումը: Ի տարբերություն իրենց նախորդների, նրանց աշխարհայացքը մեծապես ազդում է գլոբալ կապի և տեղեկատվության անմիջականության վրա:

  1. Embrace Technology.

Gen Z-ն արդյունավետ ղեկավարելու համար անհրաժեշտ է տեխնոլոգիան անխափան կերպով ինտեգրել աշխատանքային գործընթացներին: Այս սերունդն ակնկալում է տեխնոլոգիական սահունություն, ուստի նախագծերի կառավարման առաջադեմ գործիքների, հաղորդակցման հավելվածների և թվային աշխատանքային հոսքերի օգտագործումը կարող է նրանց ներգրավված և արդյունավետ պահել: Առաջնորդությունը պետք է կենտրոնանա այս գործիքների կիրառման և օգտագործման վրա՝ ստեղծելու դինամիկ աշխատանքային միջավայր, որը խոսում է Gen Z-ի տեխնոլոգիական գիտելիքների մասին:

  1. Մշակել թափանցիկություն և բաց հաղորդակցություն.

Gen Z-ի աշխատողները ծաղկում են այնպիսի միջավայրերում, որտեղ թափանցիկությունը նորմ է: Առաջնորդները պետք է ձգտեն պահպանել հաղորդակցության բաց ուղիները և հնարավորինս ներգրավել այդ աշխատակիցներին որոշումների կայացման գործընթացներում: Ընկերության նպատակների, մարտահրավերների և հաջողությունների մասին կանոնավոր հանդիպումներն ու թարմացումները ստիպում են Gen Z-ին իրեն գնահատված և վստահել զգալ՝ խթանելով հավատարիմ և մոտիվացված թիմ:

  1. Առաջարկեք հաճախակի հետադարձ կապ և աճի հնարավորություններ.

Այս սերունդը հաճախակի արձագանքներ է պահանջում և աճելու հնարավորություններ: Ի տարբերություն նախորդ սերունդների կողմից նախընտրած տարեկան վերանայման ցիկլերի, Gen Z-ն օգտվում է իրական ժամանակի հետադարձ կապից և կատարողականի շարունակական քննարկումներից: Հետադարձ կապի մեխանիզմի կառուցումը, որը կառուցողական է և անհապաղ, կարող է օգնել արագ զարգացնել նրանց հմտությունները և պահել նրանց ներգրավվածությունը:

  1. Խթանել ճկունությունը և աշխատանք-կյանք հավասարակշռությունը.

Gen Z-ն ավելի շատ է գնահատում ճկունությունը իրենց աշխատանքային գրաֆիկում, քան ավանդական գրասենյակային ժամերը: Աշխատանքային ճկուն պայմանների առաջարկը, ինչպիսիք են հեռահար աշխատանքի տարբերակները և ճկուն ժամերը, կարող են գրավել և պահպանել Gen Z-ի տաղանդը: Ավելին, նրանք համարում են աշխատանքի և կյանքի հավասարակշռությունը որպես էական, ոչ թե պարզապես արտոնություն: Ղեկավարները պետք է պաշտպանեն և իրականացնեն այնպիսի քաղաքականություն, որը նպաստում է առողջ հավասարակշռությանը՝ այդ ակնկալիքները բավարարելու համար:

  1. Զբաղվեք իմաստալից աշխատանքով.

Gen Z-ի համար աշխատանքը պարզապես նպատակին հասնելու միջոց չէ. նրանք փնտրում են նպատակ և ազդեցություն իրենց մասնագիտական ջանքերում: Ղեկավարները պետք է համատեղ ջանքեր գործադրեն ամենօրյա աշխատանքը ավելի մեծ պատկերի հետ կապելու համար՝ ընդգծելով, թե ինչպես է յուրաքանչյուր դերը նպաստում կազմակերպության առաքելությանը և հասարակության ազդեցությանը: Ծրագրերը, որոնք համահունչ են իրենց արժեքներին, ինչպիսիք են կայունությունը և կորպորատիվ պատասխանատվության նախաձեռնությունները, հատկապես մոտիվացնող են Gen Z-ի համար:

***

Աշխատանքի նկատմամբ իր ձգտումներով և վերաբերմունքով զգալիորեն տարբերվող սերունդ ղեկավարելը պահանջում է հարմարվողականություն և նոր առաջնորդության ռազմավարություններ ընդունելու պատրաստակամություն: 

Խթանելով տեխնոլոգիական, ճկուն և թափանցիկ աշխատավայրը, առաջնորդները կարող են կրկնապատկել Gen Z-ի աշխատակիցների ներուժը: Իրենց եզակի արժեքներն ու կարիքները հասկանալու և լուծելու միջոցով կազմակերպությունները կարող են ոչ միայն արդյունավետորեն ղեկավարել Gen Z-ը, այլև օգուտ քաղել իրենց թարմ հեռանկարներից և նորարարական գաղափարներից:

Հարմարեցնելով այս ռազմավարությունները՝ բիզնես առաջնորդները կարող են ստեղծել բարգավաճ միջավայր, որը ռեզոնանսվում է Gen Z-ի հետ՝ ի վերջո հանգեցնելով ավելի դինամիկ, նվիրված և արդյունավետ աշխատուժի: