Facebook-ը փոխում է կենդանի տեսանյութերի պահպանման կանոնները․ ինչ պետք է իմանան օգտատերերը

Facebook-ը կարճացնում է կենդանի տեսանյութերի պահպանման ժամկետը՝ առաջարկելով նոր ներբեռնման գործիքներ

Facebook-ը հայտարարեց, որ կենդանի տեսանյութերն այլևս չեն պահպանվի անորոշ ժամանակով. նոր քաղաքականության համաձայն՝ դրանք կպահվեն միայն 30 օր, որից հետո ավտոմատ կերպով կջնջվեն: Այս փոփոխությունը ուժի մեջ կմտնի չորեքշաբթի և կազդի բոլոր այն կենդանի տեսանյութերի վրա, որոնք արդեն 30 օրից ավելի հին են:

Օգտատերերի ընտրանքները ջնջումից առաջ

Facebook-ը նշել է, որ նախքան տեսանյութերի հեռացումը, օգտատերերը ծանուցում կստանան և կունենան 90 օր՝ իրենց բովանդակության հետ որևէ գործողություն ձեռնարկելու համար: Նրանք կկարողանան՝

  • Ներբեռնել իրենց կենդանի տեսանյութերը իրենց սարքերում
  • Տեղափոխել դրանք ամպային պահեստավորման ծառայություններ, ինչպիսիք են Google Drive-ը կամ Dropbox-ը
  • Վերածել դրանք Reels-ի՝ Facebook-ում հետագա օգտագործման համար

Ավելին, օգտատերերը կարող են հետաձգել ջնջման գործընթացը մինչև վեց ամիս, եթե լրացուցիչ ժամանակի կարիք ունեն իրենց բովանդակությունը պահպանելու համար:

Արդյունաբերության ստանդարտներին համապատասխանեցնելու քայլ

Facebook-ը նշում է, որ այս փոփոխությունը «համապատասխանում է ոլորտի չափանիշներին» և ապահովում է, որ օգտատերերը ստանան «ամենաարդիական կենդանի վիդեո փորձառությունները»: Ըստ TechCrunch-ի՝ Facebook-ը չի տրամադրել հավելյալ պարզաբանումներ՝ այս որոշման հիմքերի վերաբերյալ:

Համեմատության համար՝

  • Twitch-ը պահպանում է հոսքերը 60 օր որոշակի օգտատերերի համար, իսկ սովորական հեռարձակողների համար՝ 14 օր:
  • YouTube-ը պահպանում է կենդանի հեռարձակումները անորոշ ժամանակով, եթե օգտատերը չի անջատել արխիվացման հնարավորությունը:

Facebook-ի նոր ներբեռնման գործիքները

Facebook-ը գործարկում է նոր գործիքներ, որոնք կդյուրացնեն հին կենդանի տեսանյութերի պահպանումը: Օգտատերերը կկարողանան միանգամից ներբեռնել իրենց բոլոր կենդանի տեսանյութերը՝ օգտագործելով «Ներբեռնել կենդանի տեսանյութեր» տարբերակը: Բացի այդ, հնարավոր կլինի անմիջապես փոխանցել դրանք ամպային պահեստ՝ ընտրելով համապատասխան մատակարարին:

Facebook-ը խթանում է Reels-ը

Այս փոփոխությունը կարող է լինել նաև Facebook-ի ռազմավարության մաս՝ խթանելու Reels-ի օգտագործումը: Ընկերությունը նշում է, որ օգտատերերը կարող են իրենց կենդանի տեսանյութերի կարևոր պահերը վերածել Reels-ի, ինչը թույլ կտա պահպանել բովանդակությունը և շարունակել օգտագործել այն իրենց էջերում:

Facebook-ի կենդանի տեսանյութերի պահման քաղաքականության այս փոփոխությունն ազդում է հարթակի միլիոնավոր օգտատերերի վրա, ինչը նրանց ստիպում է վերանայել իրենց բովանդակության պահպանման ռազմավարությունը՝ կամ ներբեռնելով, կամ վերափոխելով իրենց հին հեռարձակումները նոր ձևաչափերի:

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: