

Հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն մշակելիս, ընկերությունները կանգնում են մի շարք մարտահրավերների առաջ:
Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ միայն 15%-ը ղեկավարների իրականացնում է հաճախորդակենտրոն մոտեցում, իսկ շատերն այդպես էլ չեն կարողանում անցնել իրենց արտադրատեսակային մտածողությունից հաճախորդակենտրոն ռազմավարության: Ստորև նկարագրված են երեք հիմնական թակարդները, որոնց հաճախ հանդիպում են ընկերությունները:
- Նպատակների թակարդ
Ընկերությունը կարող է ունենալ ճիշտ նպատակներ, սակայն, եթե ռեսուրսները պատշաճ չեն հատկացվում, զարգացումը կանգ է առնում: - Կատարման թակարդ
Երբ բիզնեսի պլանավորումն ու ռեսուրսները բավարար են, բայց կատարումը ձախողվում է՝ չի իրականացվում խոստացվածը: - Գործնական թակարդ
Երբ ընկերությունները չափազանց կենտրոնանում են ներքին գործընթացների վրա և չեն լսում իրենց հաճախորդներին, նրանք կորցնում են շուկայական կարևոր հնարավորությունները:
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Harvard Business Review.