Ինչու է արժույթի տատանումը գլխացավանք դառնում բիզնեսի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ նպատակով է ՊԵԿ-ն օգտագործում արհեստական բանականությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս 5 ոլորտները փոխել են մարդկանց կյանքը․ ինչպես դառնալ միլիարդատեր՝ մեկ գաղափարով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետդեպարտամենտում կկրճատեն ավելի քան 130 բաժիններ եւ ավելի քան 700 պաշտոններ
Ինչի վրա կծախսվի 5 միլիոն եվրոն․ կառավարությունը հաստատել է նոր ծրագիր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության ի՞նչ տարբերակներ կան համացանցում այսօր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերազինված դասասենյակներ՝ սահմանամերձ շրջանների երեխաների համար. դիտեք ABNews.am կայքում
Վանաձորում բացվեց գերճշգրիտ սարքավորումներով հագեցած Յան Կլինիկ ախտորոշիչ կենտրոնը՝ Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 49 մլն դրամի օգնություն կտրամադրի Սիրիայի բնակչությանը
Աշխարհում ամենավտանգավոր ձկնատեսակը հայտնվել է հայկական շուկայում. ահազանգ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Intel-ը նախատեսում է աշխատանքից հեռացնել ավելի քան 21,000 աշխատակիցների
Հունվար-մարտ ժամանահատվածում Վրաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը կազմել է 5.618 միլիարդ դոլար
Evocabank-ը կմասնակցի Career City Fest 2K25-ին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկն ու «ԱՐՓԱ» գիտահետազոտական ինստիտուտը հայտարարեցին համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews․am կայքում
Կոնվերս Բանկը CCF-ում. զարգացման քո ճանապարհը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչո՞ւ է Հայաստանի կեսը ապրում ապառիկով, ոչ թե եկամուտով. կարդացեք ABNews.am կայքում
2025-ին Ռուսաստանում գնաճի կանխատեսումը 4.5%-ից հասել է 7.6%-ի
ԿԲ-ն թողարկել է հուշադրամ՝ նվիրված Ջերարդ Գաֆէսճեանի 100-ամյակին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի առևտրային կոլապսը՝ թվերի մեջ. ինչու են հիմնական գործընկերները հեռանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես չկորցնել հաճախորդին. 3 հիմնական թակարդ հաճախորդակենտրոն դառնալու ճանապարհին

Հկտ 2, 2024 12:57
49

Հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն մշակելիս, ընկերությունները կանգնում են մի շարք մարտահրավերների առաջ:

Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ միայն 15%-ը ղեկավարների իրականացնում է հաճախորդակենտրոն մոտեցում, իսկ շատերն այդպես էլ չեն կարողանում անցնել իրենց արտադրատեսակային մտածողությունից հաճախորդակենտրոն ռազմավարության: Ստորև նկարագրված են երեք հիմնական թակարդները, որոնց հաճախ հանդիպում են ընկերությունները:

  1. Նպատակների թակարդ
    Ընկերությունը կարող է ունենալ ճիշտ նպատակներ, սակայն, եթե ռեսուրսները պատշաճ չեն հատկացվում, զարգացումը կանգ է առնում:
  2. Կատարման թակարդ
    Երբ բիզնեսի պլանավորումն ու ռեսուրսները բավարար են, բայց կատարումը ձախողվում է՝ չի իրականացվում խոստացվածը:
  3. Գործնական թակարդ
    Երբ ընկերությունները չափազանց կենտրոնանում են ներքին գործընթացների վրա և չեն լսում իրենց հաճախորդներին, նրանք կորցնում են շուկայական կարևոր հնարավորությունները:

Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Harvard Business Review.