BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

2023-ին ամբողջ աշխարհում բջջային հավելվածների վրա ծախսվել է 171 միլիարդ դոլար

Հնվ 12, 2024 12:03
77
ADS

Բջջային ծրագրերի վրա սպառողների ծախսերը 2023-ին տարեկան կտրվածքով աճել են 3%-ով՝ հասնելով 171 մլրդ դոլարի, ասվում է App Store-ի, Google Play-ի և երրորդ կողմի Android հավելվածների խանութների վերաբերյալ Data.ai-ի զեկույցում։

Սպառողների ծախսերի մեծ մասն աճում է ոչ խաղային հավելվածներից, մասամբ TikTok-ի հաջողության շնորհիվ։ Հավելվածների ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ 257 միլիարդ՝ 2022 թվականի համեմատ աճելով ընդամենը 1 տոկոսով։

Ոչ խաղային հավելվածների վրա սպառողական ծախսերը 2023-ին մեկ տարվա ընթացքում աճել են 11%-ով և հասել 64 միլիարդ դոլարի: Այս միտումին նպաստել են սոցիալական ցանցերը, որտեղ առաջատարը TikTok-ն էր. կարճ տեսածառայության եկամուտը ամբողջ ընթացքում գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը, և սա եզակի ձեռքբերում է ոչ խաղային հավելվածի համար,- գրում է how2b.am-ը:

Համաձայն Data.ai-ի կանխատեսման՝ այս տարի սոցիալական մեդիայի հավելվածներում դրամայնացումը կաճի 150%-ով, և կկազմի $1,3 մլրդ։

Իսկ բջջային խաղերի սեգմենտը 2023-ին կրճատվել է. տարեկան ծախսերը նվազել են 2%-ով և կազմել 107 մլրդ դոլար։ Խաղերի ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ դրանք ներբեռնվել են 88 մլրդ։

Ներբեռնումների և ծախսերի առումով լավագույն հավելվածը TikTok-ն է, բայց ամենաշատ ժամանակն անցկացվել է Facebook-ում: Խաղերից առաջատարներն են Subway Surfers-ը (ներբեռնումների քանակով), Candy Crush Saga-ն (ծախսերի ծավալով) և Roblox-ը (ամսական ակտիվ օգտատերերի քանակով)։

Ինչ վերաբերում է ամենաակտիվ երկրներին, ամենամեծ թվով հավելվածների ներբեռնումը տեղի է ունեցել Չինաստանում, երկրորդ տեղում Հնդկաստանն է, իսկ երրորդը՝ Միացյալ Նահանգները։ Ամենաարագ աճող շուկայի տիտղոսն էլ բաժին է հասել Բանգլադեշին։