Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր
Երիտասարդները կազմում են աշխարհի բնակչության 25%-ը. ՄԱԿ
Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով

2023-ին ամբողջ աշխարհում բջջային հավելվածների վրա ծախսվել է 171 միլիարդ դոլար

Հնվ 12, 2024 12:03
78

Բջջային ծրագրերի վրա սպառողների ծախսերը 2023-ին տարեկան կտրվածքով աճել են 3%-ով՝ հասնելով 171 մլրդ դոլարի, ասվում է App Store-ի, Google Play-ի և երրորդ կողմի Android հավելվածների խանութների վերաբերյալ Data.ai-ի զեկույցում։

Սպառողների ծախսերի մեծ մասն աճում է ոչ խաղային հավելվածներից, մասամբ TikTok-ի հաջողության շնորհիվ։ Հավելվածների ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ 257 միլիարդ՝ 2022 թվականի համեմատ աճելով ընդամենը 1 տոկոսով։

Ոչ խաղային հավելվածների վրա սպառողական ծախսերը 2023-ին մեկ տարվա ընթացքում աճել են 11%-ով և հասել 64 միլիարդ դոլարի: Այս միտումին նպաստել են սոցիալական ցանցերը, որտեղ առաջատարը TikTok-ն էր. կարճ տեսածառայության եկամուտը ամբողջ ընթացքում գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը, և սա եզակի ձեռքբերում է ոչ խաղային հավելվածի համար,- գրում է how2b.am-ը:

Համաձայն Data.ai-ի կանխատեսման՝ այս տարի սոցիալական մեդիայի հավելվածներում դրամայնացումը կաճի 150%-ով, և կկազմի $1,3 մլրդ։

Իսկ բջջային խաղերի սեգմենտը 2023-ին կրճատվել է. տարեկան ծախսերը նվազել են 2%-ով և կազմել 107 մլրդ դոլար։ Խաղերի ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ դրանք ներբեռնվել են 88 մլրդ։

Ներբեռնումների և ծախսերի առումով լավագույն հավելվածը TikTok-ն է, բայց ամենաշատ ժամանակն անցկացվել է Facebook-ում: Խաղերից առաջատարներն են Subway Surfers-ը (ներբեռնումների քանակով), Candy Crush Saga-ն (ծախսերի ծավալով) և Roblox-ը (ամսական ակտիվ օգտատերերի քանակով)։

Ինչ վերաբերում է ամենաակտիվ երկրներին, ամենամեծ թվով հավելվածների ներբեռնումը տեղի է ունեցել Չինաստանում, երկրորդ տեղում Հնդկաստանն է, իսկ երրորդը՝ Միացյալ Նահանգները։ Ամենաարագ աճող շուկայի տիտղոսն էլ բաժին է հասել Բանգլադեշին։