Blockchain Life 2022 ամենամյա ֆորումի մասնակիցները, որը տեղի է ունեցել ապրիլի 20-21-ին Մոսկվայի Մեդիագմբեթում, հայտարարել են, որ կրիպտոարժույթի հետ կապված հնարավորությունները արագորեն մեծանում են։
Կազմակերպիչների տվյալներով ՝ միջոցառմանը մասնակցել է կրիպտոէկոնոմիկայի ոլորտում աշխատող ավելի քան 400 ընկերություն, և մոտ յոթ հազար մարդ։ «Մեր ֆորումի նպատակը, առաջին հերթին, ռուսալեզու համայնքի ձևավորումն է»,- ասել է ֆորումի հիմնադիր Սերգեյ Խիտրովը։ «Ավելի մանրամասն ՝ մենք մեծ առաքելություն ունենք, քանի որ բերում ենք արտասահմանյան կրիպտո փորձագետներ և փորձում ենք ստեղծել լիարժեք միջազգային հանրություն, որի շրջանակներում հնարավոր կլինի համատեղել ընդհանուր ջանքերը ՝ կոնսենսուս ձևավորելու համար»:
Խիտրովը ֆորումի կարևոր հատկանիշ է անվանել մշտական կապը կարգավորողի հետ. «Մենք կենտրոնանում ենք իշխանությունների հետ երկխոսության վրա: Մենք կառավարության ներկայացուցիչներին հրավիրում ենք պանելային քննարկումների ՝ փորձի փոխանակման և հետադարձ կապի ուղիներ ստեղծելու համար. եթե մենք ցանկանում ենք հաջող օրինականացում, մենք պետք է համատեղ ստեղծենք իրավասու օրենքներ»:
Ֆորումի առաջին օրը տեղի է ունեցել Forbes Club-ի պանելային քննարկում ՝ բլոկչեյնի վրա հիմնված նոր թվային տեխնոլոգիաների զարգացման հեռանկարների վերաբերյալ։ «Անցյալ տարի արվեստի արդյունաբերությունը թերահավատորեն էր վերաբերվում արվեստի շուկայում փոփոխությունների հեռանկարներին», — իր ելույթը այսպես է սկսել թվային նկարիչ Փոկրաս Լամպասը (Արսենի Պիժենկով): «Այսօր մենք կարող ենք փաստել, որ 2022 թվականը Ռուսաստանում աներևակայելի դժվար ժամանակ է հին դպրոցական արվեստի համար»:
Pokras Lampas-ը կանխատեսում է երկու հիմնական միտում ՝ արվեստի շուկայի ապակենտրոնացում և անցում դեպի թվային. «Այս առումով ես լիովին աջակցում եմ կրիպտոտեխնոլոգիաների զարգացմանը, քանի որ դրանք իրական հնարավորություն են տալիս ինտեգրվելու ապագայի տնտեսությանը: Կարծում եմ, որ տեղական թվային արվեստագետների աճուրդային վաճառքը երեք տարվա ընթացքում կգերազանցի ավանդական արվեստի բոլոր հիմնասյուների օֆլայն վաճառքը»։
Նիստում ակտիվորեն քննարկվել է NFT-ների թեման, որոնք չփոխարինվող թոքեններ են, այսինքն ՝ թվային օբյեկտների սեփականության իրավունքը։ Ներդրող և NFT կոլեկցիոներ Վասիլի Մունտյանի հաշվարկներով ՝ NFT շուկան արդեն բավականին մեծ է. «Ամենաբարձր վաճառքները չափվում են միլիոնավոր դոլարներով։ NonFungible-ի վերջին զեկույցի համաձայն ՝ 2021 թվականին շուկայի շրջանառությունը կազմել է 18 միլիարդ դոլար»։
Կրիպտո շուկայի մասշտաբների համեմատ այս ծավալը կարող է աննշան թվալ, բայց այն արագորեն աճում է։ Եզակի գնորդների թիվը 2021 թվականի վերջին կազմել է երկու միլիոն մարդ։ Գործարքների ընդհանուր շրջանառությունը ապրիլի ընդամենը մեկ շաբաթվա ընթացքում հասել է 0,5 միլիարդ դոլարի։ «Ըստ CoinDesk-ի վերլուծաբանների ՝ մինչև 2025 թվականը շուկան կաճի հինգ անգամ»,- փորձագետների խոսքերն է մեջբերում Վասիլի Մունտյանը։Այս գնահատականը կիսում է S7 TechLab-ի գործադիր տնօրեն և NFT գործակալության Digital Art Expo-ի հիմնադիր Հերբերտ Շոպնիկը: Նա ուշադրություն է հրավիրում NFT շուկայի արագ զարգացման վրա, ինչի մասին են վկայում NFT նկարիչների հաջող ցուցահանդեսներն ամբողջ աշխարհում ՝ գրավելով մեծ պատկերասրահների և ներդրողների ուշադրությունը։Թվային արվեստը դրամայնացնելու համար անհրաժեշտ է արդյունավետ մարքեթինգ,- ասել է ART&TECH-ի նախագծերի պրոդյուսեր, CryptoShark նախագծի համահիմնադիր, Disartive թվային արվեստի և տեխնոլոգիաների ցուցահանդեսային տոնավաճառի հիմնադիր Օլգա Դվորեցկայան: Նա նշել է արդյունավետ մարքեթինգի բաղադրիչները ՝ հարթակի առանձնահատկությունների ըմբռնում, մշակողների և բովանդակություն ստեղծողների հետ ընդհանուր լեզու գտնելու կարողություն, համայնքների հետ աշխատելու կարողություն: