

Ռուսաստանում նախկին McDonald’s արագ սննդի ռեստորանների սեփականատերերը դիմել են երկու նոր տարբերանշան գրանցելու համար։ Այս մասին հայտնում է «Մոսկվա» քաղաքային լրատվական գործակալությունը ՝ հղում անելով ընկերության մամուլի ծառայությանը։
Ռոսպատենտի արտաքին կապի բաժնի գլխավոր մասնագետ Իրինա Բասսի խոսքով ՝ McDonald’s-ը ապրանքանիշի գրանցման յոթ հայտ է ներկայացրել ՝ «Սա է», «Հենց դա», «Կոմպաս», «Անվճար վճարում», «Միայն այդպես», «Նույնը», «Զվարճալի և համեղ»։Մարտին McDonald’s-ը փակեց Ռուսաստանի գրեթե բոլոր ռեստորանները, իսկ մայիսին հայտարարեց երկրից դուրս գալու մասին։
Մայիսի 19-ին ամերիկյան McDonald’s կորպորացիան հայտարարեց Ռուսաստանում իր բիզնեսը վաճառելու մասին իր ֆրանչայզեր գործընկեր Ալեքսանդր Գովորին, ով այն կզարգացնի նոր ապրանքանիշով։ Նոր բիզնեսի սեփականատերը հայտնել է, որ Ռուսաստանում McDonald’s-ի բոլոր ռեստորանները այցելուների համար կբացվեն երկու ամսվա ընթացքում։
Ավելի վաղ ԶԼՄ-ները հայտնել էին, որ McDonald’s ռեստորանը, որը գտնվում է Մոսկվայի մետրոյի «Պուշկինսկայա» կայարանի մոտ, անփոփոխ է թողել աշխատակիցների աշխատավարձի չափը։