2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդը

Հլս 17, 2024 20:28
68

Ռեալ Մադրիդը կրկին վերադարձել է աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային ակումբի տիտղոսին՝ գերազանցելով 2023 թվականի հաղթող Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ին: Ռեալ Մադրիդի բրենդային արժեքը աճել է 16%-ով և հասել 1.7 միլիարդ եվրոյի, ինչը պայմանավորված է ինչպես խաղադաշտում, այնպես էլ խաղադաշտից դուրս գրանցած հաջողություններով:

Ռեալ Մադրիդի բրենդային ուժի ինդեքսի (BSI) ցուցանիշը 96.3/100 է, իսկ այդ ցուցանիշով ակումբը ունի AAA+ վարկանիշ: Այս բացառիկ ցուցանիշը Ռեալ Մադրիդը դարձնում է ոչ միայն աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային ակումբը, այլև՝ Google-ի, Coca-Cola-ի, Ferrari-ի և Rolex-ի նման բրենդներից էլ ուժեղ: Ռեալ Մադրիդի համաշխարհային ճանաչումն ու հեղինակությունը ամրապնդվում են մի շարք չափանիշներով ստացած բարձր գնահատականներով, ինչպիսիք են՝ թիմային ներդրումները, ստադիոնը և հովանավորությունները:

Բրենդ Ֆայնենսի սպորտային ծառայությունների ղեկավար Հյուգո Հենսլին նշել է. «Ռեալ Մադրիդի վերադարձը ցուցակների գագաթին ապացուցում է պարզ մի բան՝ այս ակումբը իսկապես լավագույնն է բիզնեսում: Բացի խաղադաշտում ունեցած բացառիկ հաջողություններից, ակումբի կոմերցիոն գործունեությունը հետևողականորեն ապահովել է զգալի եկամուտներ և ամրապնդել նրա գլոբալ բրենդային ազդեցությունը: Այսպիսով, Ռեալ Մադրիդը նաև հաստատել է իր դիրքը որպես աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային բրենդ»:

Ռեալ Մադրիդի հետևում, Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ն (բրենդային արժեքը 7%-ով աճել է և հասել 1.6 միլիարդ եվրոյի) երկրորդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդն է, չնայած գրանցված փոքր-ինչ ավելի դանդաղ աճի: 2023 թվականի վերջին, Մանչեսթեր Սիթին գրանցել է պատմական նվաճում՝ դառնալով առաջին անգլիական ակումբը, որը միաժամանակ հաղթել է Պրեմիեր Լիգան, FA Cup-ը, UEFA Չեմպիոնների Լիգան, UEFA Սուպեր Գավաթը և FIFA Աշխարհի Ակումբային Գավաթը:

FC Բարսելոնան պահպանել է 3-րդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդի դիրքը՝ բրենդային արժեքի 12% աճով, չնայած զգալի ֆինանսական խնդիրներին: Ակումբի երիտասարդական ակադեմիա La Masia-ն մեծ դեր է խաղացել ակումբի կայունությունը պահպանելու գործում՝ արտադրելով նոր սերունդ, որը կարող է մրցել տիտղոսների համար:

Ռեալ Մադրիդի վերագրաված դիրքը ամրապնդում է նրա հզորությունը և կարևորությունը համաշխարհային ֆուտբոլում՝ հաստատելով, որ այն իրականում լավագույնն է բիզնեսում և խաղադաշտում: