Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%
«Shoonch»․ բարձրորակ ջուր և թարմություն ամեն կաթիլում. Ակբա բանկ. դիտեք ABNews.am կայքում
2024 թվականի պարենի համաշխարհային գների փոփոխությունների վերլուծություն. ՄԱԿ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդը

Հլս 17, 2024 20:28
56
ADS

Ռեալ Մադրիդը կրկին վերադարձել է աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային ակումբի տիտղոսին՝ գերազանցելով 2023 թվականի հաղթող Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ին: Ռեալ Մադրիդի բրենդային արժեքը աճել է 16%-ով և հասել 1.7 միլիարդ եվրոյի, ինչը պայմանավորված է ինչպես խաղադաշտում, այնպես էլ խաղադաշտից դուրս գրանցած հաջողություններով:

Ռեալ Մադրիդի բրենդային ուժի ինդեքսի (BSI) ցուցանիշը 96.3/100 է, իսկ այդ ցուցանիշով ակումբը ունի AAA+ վարկանիշ: Այս բացառիկ ցուցանիշը Ռեալ Մադրիդը դարձնում է ոչ միայն աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային ակումբը, այլև՝ Google-ի, Coca-Cola-ի, Ferrari-ի և Rolex-ի նման բրենդներից էլ ուժեղ: Ռեալ Մադրիդի համաշխարհային ճանաչումն ու հեղինակությունը ամրապնդվում են մի շարք չափանիշներով ստացած բարձր գնահատականներով, ինչպիսիք են՝ թիմային ներդրումները, ստադիոնը և հովանավորությունները:

Բրենդ Ֆայնենսի սպորտային ծառայությունների ղեկավար Հյուգո Հենսլին նշել է. «Ռեալ Մադրիդի վերադարձը ցուցակների գագաթին ապացուցում է պարզ մի բան՝ այս ակումբը իսկապես լավագույնն է բիզնեսում: Բացի խաղադաշտում ունեցած բացառիկ հաջողություններից, ակումբի կոմերցիոն գործունեությունը հետևողականորեն ապահովել է զգալի եկամուտներ և ամրապնդել նրա գլոբալ բրենդային ազդեցությունը: Այսպիսով, Ռեալ Մադրիդը նաև հաստատել է իր դիրքը որպես աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային բրենդ»:

Ռեալ Մադրիդի հետևում, Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ն (բրենդային արժեքը 7%-ով աճել է և հասել 1.6 միլիարդ եվրոյի) երկրորդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդն է, չնայած գրանցված փոքր-ինչ ավելի դանդաղ աճի: 2023 թվականի վերջին, Մանչեսթեր Սիթին գրանցել է պատմական նվաճում՝ դառնալով առաջին անգլիական ակումբը, որը միաժամանակ հաղթել է Պրեմիեր Լիգան, FA Cup-ը, UEFA Չեմպիոնների Լիգան, UEFA Սուպեր Գավաթը և FIFA Աշխարհի Ակումբային Գավաթը:

FC Բարսելոնան պահպանել է 3-րդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդի դիրքը՝ բրենդային արժեքի 12% աճով, չնայած զգալի ֆինանսական խնդիրներին: Ակումբի երիտասարդական ակադեմիա La Masia-ն մեծ դեր է խաղացել ակումբի կայունությունը պահպանելու գործում՝ արտադրելով նոր սերունդ, որը կարող է մրցել տիտղոսների համար:

Ռեալ Մադրիդի վերագրաված դիրքը ամրապնդում է նրա հզորությունը և կարևորությունը համաշխարհային ֆուտբոլում՝ հաստատելով, որ այն իրականում լավագույնն է բիզնեսում և խաղադաշտում: