Հայաստանի ֆուտբոլի հավաքականը 4։1 հաշվով հաղթեց Լատվիայի հավաքականին
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Ֆրանսիայի նորանշանակ վարչապետին
Սեպտեմբերի 7-ը Մաքուր օդի միջազգային օրն է
Հայաստան եկող զբոսաշրջիկների թիվը շարունակում է նվազել
Աշխարհի ամենաթանկ կովն աճուրդում վաճառվել է ավելի քան 4 մլն դոլարով
Վրաստանում ձերբակալել են խարդախների, որոնք մոտ 3,1 մլն եվրոյի վնաս են պատճառել օտարերկրացիների
Վարչապետը շնորհավորական ուղերձ է հղել Բրազիլիայի նախագահին
Հայաստանը մասնակցում է «Riga Food 2024»-ին ցուցահանդեսին
Հայաստան է ժամանելու Լյուքսեմբուրգի փոխվարչապետ, ԱԳ և արտաքին առևտրի նախարար Քսավյե Բետելը
Դատարանը Նյու Յորքում երկրորդ անգամ հետաձգել է Թրամփի դեմ մեղադրանքի կայացումը
Երևանի ավագանու նիստում կքննարկվի ավագանու 3 անդամի լիազորությունների դադարեցման հարցը
Կենտրոնական բանկը շրջանառության մեջ է դնում նոր արծաթե հուշադրամ. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ալավերդիում կայացել է Սանահինի կամրջի բացման արարողությունը
Սեպտեմբերի 7-ից 25-ը՝ ժամը 23:00-ից 08:00-ն փուլ առ փուլ փակ է լինելու Շերամի փողոցը
Ալբերտ Ազարյանի տարելիցին բացվել է նրա բրոնզաձույլ արձանը
Զինա Չալիկյանը նշանակվել է Ազգային ժողովի նախագահի օգնական
Կրիպտոմիլիոնատերերի թիվն աճել է 95%-ով մեկ տարվա ընթացքում
Ցեղասպանագետների միջազգային ընկերակցությունը Արցախի դեմ Ադրբեջանի գործողությունները որակել է «ցեղասպանական»
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի ռեկտոր է ընտրվել Արմեն Գրիգորյանը
Եվրահանձնաժողովի փոխնախագահը կայցելի Երևան՝ մասնակցելու ԵՄ–ի հետ վիզաների ազատականացման երկխոսությանը

Աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդը

Հլս 17, 2024 20:28
46
ADS

Ռեալ Մադրիդը կրկին վերադարձել է աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային ակումբի տիտղոսին՝ գերազանցելով 2023 թվականի հաղթող Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ին: Ռեալ Մադրիդի բրենդային արժեքը աճել է 16%-ով և հասել 1.7 միլիարդ եվրոյի, ինչը պայմանավորված է ինչպես խաղադաշտում, այնպես էլ խաղադաշտից դուրս գրանցած հաջողություններով:

Ռեալ Մադրիդի բրենդային ուժի ինդեքսի (BSI) ցուցանիշը 96.3/100 է, իսկ այդ ցուցանիշով ակումբը ունի AAA+ վարկանիշ: Այս բացառիկ ցուցանիշը Ռեալ Մադրիդը դարձնում է ոչ միայն աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային ակումբը, այլև՝ Google-ի, Coca-Cola-ի, Ferrari-ի և Rolex-ի նման բրենդներից էլ ուժեղ: Ռեալ Մադրիդի համաշխարհային ճանաչումն ու հեղինակությունը ամրապնդվում են մի շարք չափանիշներով ստացած բարձր գնահատականներով, ինչպիսիք են՝ թիմային ներդրումները, ստադիոնը և հովանավորությունները:

Բրենդ Ֆայնենսի սպորտային ծառայությունների ղեկավար Հյուգո Հենսլին նշել է. «Ռեալ Մադրիդի վերադարձը ցուցակների գագաթին ապացուցում է պարզ մի բան՝ այս ակումբը իսկապես լավագույնն է բիզնեսում: Բացի խաղադաշտում ունեցած բացառիկ հաջողություններից, ակումբի կոմերցիոն գործունեությունը հետևողականորեն ապահովել է զգալի եկամուտներ և ամրապնդել նրա գլոբալ բրենդային ազդեցությունը: Այսպիսով, Ռեալ Մադրիդը նաև հաստատել է իր դիրքը որպես աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային բրենդ»:

Ռեալ Մադրիդի հետևում, Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ն (բրենդային արժեքը 7%-ով աճել է և հասել 1.6 միլիարդ եվրոյի) երկրորդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդն է, չնայած գրանցված փոքր-ինչ ավելի դանդաղ աճի: 2023 թվականի վերջին, Մանչեսթեր Սիթին գրանցել է պատմական նվաճում՝ դառնալով առաջին անգլիական ակումբը, որը միաժամանակ հաղթել է Պրեմիեր Լիգան, FA Cup-ը, UEFA Չեմպիոնների Լիգան, UEFA Սուպեր Գավաթը և FIFA Աշխարհի Ակումբային Գավաթը:

FC Բարսելոնան պահպանել է 3-րդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդի դիրքը՝ բրենդային արժեքի 12% աճով, չնայած զգալի ֆինանսական խնդիրներին: Ակումբի երիտասարդական ակադեմիա La Masia-ն մեծ դեր է խաղացել ակումբի կայունությունը պահպանելու գործում՝ արտադրելով նոր սերունդ, որը կարող է մրցել տիտղոսների համար:

Ռեալ Մադրիդի վերագրաված դիրքը ամրապնդում է նրա հզորությունը և կարևորությունը համաշխարհային ֆուտբոլում՝ հաստատելով, որ այն իրականում լավագույնն է բիզնեսում և խաղադաշտում:

Մեկնաբանություն