BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Իտալիան ցանկանում է գազատար կառուցել Իսպանիայից՝ Ռուսաստանից կախվածությունը նվազեցնելու համար

Ապր 1, 2022 16:26
126
ADS

Իտալիան դիտարկում է Իսպանիայից նոր գազատար կառուցելու հնարավորությունը։ Նման նախագիծն արդեն քննարկվում է ամենաբարձր մակարդակով՝ երկու երկրների վարչապետեր Մարիո Դրագիի և Պեդրո Սանչեսի միջև,- գրում է Reuters-ը։

«Կա Իտալիա-Իսպանիա գազատարի գաղափարը, որը մենք Սանչեսի հետ քննարկել ենք Հռոմում, ինչպես նաև Եվրոպական խորհրդում», — ասել է Իտալիայի կառավարության ղեկավարը։

Իսպանիան ունի վերագազաֆիկացման ամենամեծ հզորությունը Եվրոպայում, սակայն դրա փոխանցումը Ֆրանսիա էլ ավելի սահմանափակ է ՝ գոյություն ունեցող գազատարների անբավարար քանակի պատճառով: Բնական գազի հաղորդման իսպանական Enagas ընկերությունը հինգշաբթի ասաց, որ հնարավորություններ է ուսումնասիրում հարևան երկրների կառավարությունների և գազի փոխադրման օպերատորների հետ՝ ընդլայնելու իր գազի և, ի վերջո, ջրածնի հաղորդման ցանցը:

Եվրոպան, որն իր գազի մոտ 40%-ը ստանում է Ռուսաստանից, սկսեց մատակարարման այլընտրանքային աղբյուրներ փնտրել այն բանից հետո, երբ ռուսական զորքերը լայնամասշտաբ պատերազմ սկսեցին Ուկրաինայի դեմ։ Դրագիի խոսքով՝ Իտալիան կկարողանա անմիջապես փոխարինել ռուսական գազի 30-40%-ը, սակայն մնացածի հետ կապված խնդիրներ կան։ Իտալիան ունի գազատարներ, որոնք ձգվում են դեպի Ալժիր, Լիբիա և Ադրբեջան։ Երկիրը նաև ձգտում է ավելացնել LNG-ի ներմուծումը Ռուսաստանից իր կախվածությունը նվազեցնելու համար:

«Կա մեկ այլ տարբերակ՝ «EastMed» գազատարը (Իսրայելի և Եգիպտոսի մերձակայքում գտնվող միջերկրածովյան գազի հանքավայրերից մինչև Կիպրոս և Հունաստան): Եվրահանձնաժողովն ուսումնասիրում է գազատարի կառուցման հնարավորությունը», — ասել է Դրագին: