Բիզնեսի նոր բանալին՝ հաճախորդակենտրոն մտածելակերպ
Վերլուծություն |

Բիզնեսի աշխարհում հաճախորդակենտրոնությունը վաղուց այլևս պարզապես գեղեցիկ գաղափար չէ։ Այն դարձել է մրցակցային առավելության հիմնական գործոն։
Ընկերությունները, որոնք կարողանում են առաջնային համարել հաճախորդների կարիքներն ու սպասումները, սովորաբար ավելի արագ են աճում, ստեղծում նորարարական լուծումներ և ապահովում կայուն շահութաբերություն։
Հաճախորդակենտրոնության արժեքը թվերով
McKinsey-ի 2021 թ․ վերլուծության համաձայն՝ հաճախորդների փորձի ոլորտում ԱՄՆ առաջատար ընկերությունները եկամուտների կրկնակի աճ են գրանցել՝ համեմատած իրենց պակաս հաճախորդակենտրոն մրցակիցների հետ։ Սա հստակ ապացույց է, որ հաճախորդին գոհացնելը միայն բարի կամքի հարց չէ․ այն բերում է չափելի ֆինանսական արդյունքներ։
Հաճախորդակենտրոն կազմակերպությունները կարողանում են.
Խորացնել հարաբերությունները ներկայիս հաճախորդների հետ՝ նվազեցնելով հաճախորդների կորուստը։
Ավելացնել վաճառքը՝ առաջարկելով ավելի համապատասխան ապրանքներ ու ծառայություններ։
Կերտել վստահություն և հավատարմություն, ինչը երկարաժամկետ հաջողության հիմքն է։
Հաճախորդակենտրոն կազմակերպության կառուցման քայլերը
1. Հաճախորդի ձայնը որպես ուղեցույց
Կազմակերպության ռազմավարական որոշումները պետք է հիմնվեն հաճախորդների իրական կարիքների վրա։ Սա ենթադրում է պարբերական հետադարձ կապի հավաքագրում՝ հարցումների, հարցազրույցների կամ տվյալների վերլուծության միջոցով։
2. Կազմակերպչական մշակույթի ձևավորում
Հաճախորդակենտրոնությունը պետք է դառնա մշակույթի մաս, ոչ թե միայն մարքեթինգային բաժնի գործառույթ։ Բոլոր բաժինները՝ արտադրությունից մինչև ֆինանսներ, պետք է հասկանան իրենց դերը հաճախորդի փորձի ապահովման մեջ։
3. Տեխնոլոգիաների կիրառություն
Տվյալների վերլուծությունը, CRM համակարգերը և արհեստական բանականությունը թույլ են տալիս ավելի լավ հասկանալ հաճախորդների վարքագիծը և կանխատեսել նրանց կարիքները։ Տեխնոլոգիան այստեղ ոչ թե լրացուցիչ գործիք է, այլ ռազմավարության անբաժանելի մաս։
4. Աշխատակիցների ներգրավում
Հաճախորդակենտրոն կազմակերպությունը հնարավոր չէ կառուցել առանց աշխատակիցների։ Նրանց մոտիվացիան և պատրաստակամությունը՝ աջակցելու հաճախորդներին, սահմանում են վերջնական փորձի որակը։ Ուստի կարևոր է ներդնել ուսուցում և խրախուսման համակարգեր։
5. Չափում և մշտական բարելավում
Հաճախորդների գոհունակության, հավատարմության և փորձի չափիչները (NPS, CSAT, CES) պետք է դառնան պարբերաբար գնահատվող KPI-ներ։ Դրանց վերլուծությունը թույլ է տալիս շարունակաբար կատարելագործել մոտեցումները։
Օրինակներ միջազգային փորձից
Amazon․ հաճախորդակենտրոնության ամենահայտնի օրինակներից է։ Ընկերությունը մշտապես ներդրում է կատարում արագ առաքման, պարզ ինտերֆեյսի և արդյունավետ հաճախորդների սպասարկման մեջ։
Apple․ ոչ միայն արտադրանք, այլև փորձ է վաճառում՝ ապահովելով անընդհատ հարմարավետություն, օգտագործման հեշտություն և գեղեցիկ դիզայն։
Այս օրինակները ցույց են տալիս, որ հաճախորդակենտրոնությունը ոչ թե եզրակացություն է, այլ շարունակական գործընթաց։
***
Հաճախորդակենտրոն կազմակերպություն կառուցելը երկարաժամկետ ներդրում է, որը պահանջում է մշակութային փոփոխություն, տեխնոլոգիական աջակցություն և առաջնորդության հետևողականություն։ Սակայն արդյունքը խոսում է ինքն իրենից․ բիզնեսի կայուն աճ, նորարարության խթանում և մրցակցային առավելություն։
Այն ընկերությունները, որոնք այսօր իրականում լսում են իրենց հաճախորդներին, վաղը դառնում են ոլորտի առաջատարներ։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Վերլուծություն | 2025/10/02 19:00
Լուրերը և հույզերը․ ինչու մարդիկ չեն ուզում լուրեր կարդալ

Վերլուծություն | 2025/09/30 19:00
Նորարարություն առանց ավելորդ ծախսերի․ գաղափարները ձեր ձեռքի տակ են, բայց ինչու չեն դառնում արդյունք

Վերլուծություն | 2025/09/29 19:00
4 եղանակ, թե ինչպես արհեստական բանականությունը կարող է օգնել փոքր բիզնեսներին ավելի արագ և խելացիորեն ընդլայնվել

Վերլուծություն | 2025/09/28 18:00
Երբ գործադիր տնօրենի ոճը խանգարում է. ինչպե՞ս պաշտպանել թիմը և պահպանել արդյունավետությունը

Վերլուծություն | 2025/09/27 10:00
5 եղանակ՝ կարիերայի բացերը հաղթանակի վերածելու և գործատուներին տպավորելու համար

Վերլուծություն | 2025/09/21 17:00
Սոցիալական ցանցերում աճի ամենապարզ կանոնը, որը շատերն անտեսում են
Սոցիալական ցանցերը այսօր բիզնեսի համար ամենահզոր գործիքներից են։
-
imID-ն և SK ID Solutions-ը համագործակցության պայմանագիր ստորագրեցին Հայաստանում imID Digital ID App ծառայության ներդրման նպատակով
2025/10/02/ 22:11 -
Հոկտեմբերի 2-ի բիզնես լուրերը
2025/10/02/ 22:00 -
Հոկտեմբերի 2-ի կարևոր լուրերը
2025/10/02/ 20:20 -
Լուրերը և հույզերը․ ինչու մարդիկ չեն ուզում լուրեր կարդալ
2025/10/02/ 19:00 -
QR վճարումները հասանելի են Converse Mobile-ում
2025/10/02/ 17:35 -
Ռազմական ուսուցում և վերապատրաստում․ 2025-ի բյուջեով 1.07 մլրդ դրամ, 2026-ի՝ 387 մլն դրամ. Դավիթ Անանյան
2025/10/02/ 17:20 -
IDBank-ի ֆինանսավորմամբ Սվարանց գյուղը մանկապարտեզ կունենա․ «Կողք կողքի» ծրագիրը շարունակվում է
2025/10/02/ 16:51 -
Նյու Յորքում Ազատության արձանի լույսերը կարող են անջատվել «շաթդաունի» պատճառով
2025/10/02/ 16:29 -
ԱՄԷ-ում գտնվող ՀՀ քաղաքացիները կկարողանան ազգային վարորդական վկայականով անարգել երթևեկել․ հուշագիր է ստորագրվել
2025/10/02/ 13:20 -
Մեկնարկում է ԲՏԱ-ի և «Plug and Play»-ի համագործակցությամբ իրականացվող ինկուբացիոն ծրագիրը
2025/10/02/ 13:12
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 2, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 1, 2025Թ.

IMID-Ն ԵՎ SK ID SOLUTIONS-Ը ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ ՍՏՈՐԱԳՐԵՑԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ

ԿԱՅԱՑԱՎ «ԱՐԵՎՈՐԴԻ» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԲՆԱՊԱՀՊԱՆԱԿԱՆ ՓԱՌԱՏՈՆԸ

ARMENIAN AUTO SHOW 2-ԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆՈՒՄ Է ԻՐ 2 ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇՆԵՐԻ` ZEEKR-Ի և GEELY-Ի ՆՈՐ ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՆԵՐԸ
