A space-ից ընկավ երկու խնձոր iphone pro max և apple watch, մեկը My America-ից օգտվողին, մյուսը Digitech-ի տաղավարում նկարվողներին:
Հայտնի խնձորի բրենդային նվերների տերերն իհարկե Ամերիաբանկի հաճախորդներն են: Ամերիաբանկը ներկայացրել է միանգամից երկու խաղարկության արդյունքներ: Այս մրցույթին մասնակցելու համար պարզապես անհրաժեշտ էր DigiTech-ի ընթացքում այցելել Ամերիաբանի A space տաղավար:
Հաջորդ խաղարկության տասնհինգ հաջողակներն ընտրվեցին տեղում՝ պատահականության սկզբունքով, ովքեր հնարավորություն ստացան մասնակցելու Doing Digital Forum-ին: Վիճակախաղին մասնակցել են My Ameria հավելվածի հաճախորդները: Անհրաժեշտ էր պարզապես մինչև մարտի 25-ը մուտք գործել հավելված, ստեղծել հաղորդագրություն՝ ընտրելով Doing Digital թեման:
Doing Digital Forum-ը նախատեսված է միավորելու ոլորտի առաջատարներին՝ ուսումնասիրելու թվային փոխակերպման վերջին միտումներն ու լավագույն փորձը: Ֆորումի գլխավոր խոսնակը թվային փոխակերպման և ֆինթեքի միջազգային հանրահայտ փորձագետ Քրիս Սքիներն է։
«Թվային փոխակերպումն անխուսափելի է, պետք է քայլել այդ գործընթացին համընթաց: Ամերիաբանկը լինելով առաջին ամենամեծ թվային Doing Digital Forum-ի համակազմակերպիչը, այդ հնարավորությունն ընձեռում է ոչ միայն իր աշխատակիցներին»,- ասաց Ամերիաբանկի պրոդուկտային մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Արմինե Մարգարովան:
Ի դեպ, My Ameria-ի օգտատերերի համար անակնկալները սկսվել են դեռևս անցյալ տարվանից: Արմինե Մարգարովայի խոսքով Կատար մեկնելու հնարավորություն ստացան երջանիկ հաղթողները և մասնակիցը դարձան ֆուտբոլային հրավառության: Իսկ մյուս մասնակիցը ստացավ Wolkswagen id.4 1 էլեկտրոմոբիլը:
Ամերիաբանկից խոստանում են` առաջիկայում My Ameria-ի օգտատերերին էլ ավելի հետաքրքիր անակնկալներ են սպասվում: