Խոշոր նվերներ՝ Ani Product-ի Jucinad ապրանքանիշից իր հավատարիմ սպառողիներին. դիտեք ABNews.am կայքում
«Թանգարանային գիշերը»՝ Ակբա բանկի հետ. դիտեք ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկ․ ապագա ուսանողից՝ առաջնորդ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
25% idcoin՝ բոլոր ավիաընկերություններից տոմս գնելիս․ IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս ազատվել վարկային բեռից կամ պարտքերից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում նվազել է 0.2%-ով
Երևանում օդի ջերմաստիճանը կհասնի 20-22 աստիճանի
Qatar Airways-ը Boeing-ի հետ կնքել է 96 միլիարդ դոլար արժողությամբ պայմանագիր
2025թ.-ի մարտի վերջի դրությամբ ՀՀ-ում փողի բազան կազմել է 2.02 տրլն դրամ (+16.3%)
Շվեյցարիայում 10,03 կարատանոց կապույտ ադամանդը վաճառվել է 21,5 միլիոն ԱՄՆ դոլարով
LinkedIn Local Yerevan 2025. Նոր նշաձող բիզնես նեթվորքինգի մշակույթում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կատարը ԱՄՆ-ից կգնի 42 մլրդ դոլարի սպառազինություն. Թրամփ
Վրաստանում գործազրկության մակարդակը 2024-ին նվազել է 2,5%-ով
ԵՄ ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հայաստանը՝ Wizz Air-ի ամսագրի հատուկ թողարկման մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր
Երիտասարդները կազմում են աշխարհի բնակչության 25%-ը. ՄԱԿ

PepsiCo-ն կարող է նոր արտադրանք թողարկել հատուկ Ռուսաստանի համար

Ապր 7, 2022 15:13
150

Ըմպելիքների խոշորագույն արտադրողներից մեկը՝ PepsiCo-ն, մտածում է տարբեր անվանումներով և այլ փաթեթներով նոր ապրանքներ ստեղծելու մասին այն բանից հետո, երբ գլխամասային գրասենյակը որոշել է դադարեցնել Pepsi, Mirinda և 7Up-ի վաճառքը երկրում։ Այս մասին հայտնում է Коммерсант-ը ՝ հղում անելով ընկերության շնորհանդեսից մի հատվածին, որտեղ նկարագրված են նոր խմիչքներ։ Այն ներկայացնում է New Cola արտադրանքի ութ դիրք ՝ պլաստիկ շշերի մեջ ՝ 0,33լ-ից մինչև 2,25լ, ալյումինե տարայի մեջ ՝ 0,33լ և ապակե շշով 0,25լ: Նարնջի և կիտրոնի համով ըմպելիքները պիտակավորված են Fruitz ապրանքանիշով: Դրանք ներկայացված են 0,5լ-ից 2լ տարողությամբ պլաստիկ շշերի մեջ։

Նախատեսվում է նաև ընդլայնել տեղական «Ռուսական նվեր» ապրանքանիշի տեսականին, որը հետևում է սլայդից, որին ծանոթացել է թերթը։ Ներկայումս նրա անունով արտադրվում է միայն կվաս։ Հետագայում նախատեսվում է արտադրել տարբեր համերով լիմոնադներ։ PepsiCo-ն հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Համաձայն արդյունաբերության ոլորտում «Կոմերսանտի» աղբյուրի, շնորհանդեսը վերաբերում է Ռուսաստանում ընկերության գազավորված ըմպելիքների կատեգորիայի զարգացման հնարավոր տարբերակներից մեկին՝ նոր պայմաններում: PepsiCo-ի գործարանները կարող են ունենալ մի քանի ամսվա պաշարներ՝ լցնելու համար Pepsi, Mirinda և 7Up: Այս ընթացքում ընկերությունը կարող է ուսումնասիրել արտադրության բեռնման տարբերակները, ասել է աղբյուրը։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։ Ավելի վաղ ՝ մարտի 9-ին, ամերիկյան PepsiCo-ն հայտարարել էր, որ դադարեցնում է Pepsi, Mirinda և 7Up ապրանքանիշերի արտադրությունն ու վաճառքը Ռուսաստանում ՝ կապված Ուկրաինայի ապառազմականացման ռուսական ռազմական գործողության հետ։ Նույն օրը ընկերության ռուսաստանյան գրասենյակը գործընկերներին ծանուցել է, որ երեք օրով դադարեցնում է այդ ապրանքների պատվերների ընդունումը։ Նա պարզաբանել է, որ պարզում է, թե երբ ապրանքանիշերը հանվեն տեսականուց։