ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Wildberries-ի վաճառողները դժգոհել են նոր հաշվարկային համակարգից

Հկտ 24, 2022 14:01
178
ADS

2022 թվականի օգոստոսի վերջին Wildberries-ը հայտարարեց նոր «եզակի ֆինտեխ ծառայության» մեկնարկի մասին, որը պետք է վաճառողներին հնարավորություն տա «իրական ժամանակում» վճարումներ ստանալ վաճառված ապրանքների համար։ Նախկինում գործող շաբաթական միասնական հաշվարկային համակարգը աշխատում էր այնպես, որ երկուշաբթի վաճառողները տեսնում էին թարմացված մնացորդ իրենց անձնական հաշվում (այն հաշվի էր առնում շուկայական միջնորդավճարը, լոգիստիկայի, գովազդի և այլ ծառայությունների արժեքը, ինչպես նաև առաջացած վաճառքը հաշվետվություն և բոլոր դուրսգրումները) և կարող է գումարը հանել ձեր ընթացիկ հաշվին:

«Ոչ մի «հաջորդ երկուշաբթի», գումար հանեք առնվազն հինգ րոպեն մեկ»: — հայտարարեց ինքը ՝ առցանց մանրածախ վաճառողը։ 1000 վաճառողներ միացել են նոր համակարգի փորձնական համակարգին, հայտնել է ընկերությունը իր հեռագրային ալիքում։ Աստիճանաբար, սեպտեմբերին և հոկտեմբերին, ավելի շատ վաճառողներ կարող էին միանալ նոր համակարգին. ինչպես նշված է ընկերությունում, այժմ ծառայությունը բաց է կայքի բոլոր վաճառողների համար միանալու համար:

Բայց ձեռնարկատերերը բախվեցին կայքի հետ նոր հաշվարկային համակարգի հետ աշխատելու հետ կապված խնդիրների հետ, ուշադրություն հրավիրեց RBC-ն: Շուկայի գործընկերների շրջանում առաջացած ֆինանսական խնդիրների կրկնվող տեսակները նկարագրված են Telegram-ի մոտ երկու տասնյակ զրույցներում (դրանք ներառում են ինչպես մի քանի հարյուր, այնպես էլ ավելի քան 50 հազար օգտվողներ), որոնք նվիրված են կայքի հետ աշխատանքի քննարկմանը, ներառյալ պաշտոնական Wildberries զրույցը վաճառողների համար, ինչպես. ինչպես նաև մասնագիտացված ոլորտի լրատվամիջոցների կայքի մեկնաբանություններում:

Wildberries-ը պարզաբանել է, որ գործընկերների ընդհանուր թվից միայն «վաճառողների մի փոքր մասն» է, որը շուկան ներկայումս ունի մոտ 990 հազար,- փոխանցվել է «նոր հաշվեկշռին»։ Փաստորեն, մենք այն ստեղծում ենք մեր ձեռներեցների հետ միասին»,- ասում են ընկերությունից ՝ նշելով, որ կապվելով աջակցության ծառայության հետ ՝ վաճառողները կարող են շաբաթը մեկ անգամ գումարի դուրսբերմամբ վերադառնալ վճարման նախկին ընթացակարգին։

Ընդհանուր առմամբ, ըստ ընկերության տվյալների, «նոր հաշվեկշիռ» համակարգի աշխատանքի վերաբերյալ աջակցության ծառայություն է դիմել վաճառողների ընդհանուր թվի միայն 0,002%-ը։