Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 6 ամսով սահմանափակում է կենդանի խոզերի ներմուծումը
Բիթքոյնի գինը շարունակում բարձրանալ. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լրացուցիչ 191.5 մլն դրամ կհատկացնի Երևանի օպերային թատրոնին
Ի՞նչ կփոխեն նոր պաշտոնյաները պետական համակարգում. կառավարության նիստի մանրամասները հասանելի է ABNews.am կայքում

Wildberries-ի վաճառողները դժգոհել են նոր հաշվարկային համակարգից

Հկտ 24, 2022 14:01
167
ADS

2022 թվականի օգոստոսի վերջին Wildberries-ը հայտարարեց նոր «եզակի ֆինտեխ ծառայության» մեկնարկի մասին, որը պետք է վաճառողներին հնարավորություն տա «իրական ժամանակում» վճարումներ ստանալ վաճառված ապրանքների համար։ Նախկինում գործող շաբաթական միասնական հաշվարկային համակարգը աշխատում էր այնպես, որ երկուշաբթի վաճառողները տեսնում էին թարմացված մնացորդ իրենց անձնական հաշվում (այն հաշվի էր առնում շուկայական միջնորդավճարը, լոգիստիկայի, գովազդի և այլ ծառայությունների արժեքը, ինչպես նաև առաջացած վաճառքը հաշվետվություն և բոլոր դուրսգրումները) և կարող է գումարը հանել ձեր ընթացիկ հաշվին:

«Ոչ մի «հաջորդ երկուշաբթի», գումար հանեք առնվազն հինգ րոպեն մեկ»: — հայտարարեց ինքը ՝ առցանց մանրածախ վաճառողը։ 1000 վաճառողներ միացել են նոր համակարգի փորձնական համակարգին, հայտնել է ընկերությունը իր հեռագրային ալիքում։ Աստիճանաբար, սեպտեմբերին և հոկտեմբերին, ավելի շատ վաճառողներ կարող էին միանալ նոր համակարգին. ինչպես նշված է ընկերությունում, այժմ ծառայությունը բաց է կայքի բոլոր վաճառողների համար միանալու համար:

Բայց ձեռնարկատերերը բախվեցին կայքի հետ նոր հաշվարկային համակարգի հետ աշխատելու հետ կապված խնդիրների հետ, ուշադրություն հրավիրեց RBC-ն: Շուկայի գործընկերների շրջանում առաջացած ֆինանսական խնդիրների կրկնվող տեսակները նկարագրված են Telegram-ի մոտ երկու տասնյակ զրույցներում (դրանք ներառում են ինչպես մի քանի հարյուր, այնպես էլ ավելի քան 50 հազար օգտվողներ), որոնք նվիրված են կայքի հետ աշխատանքի քննարկմանը, ներառյալ պաշտոնական Wildberries զրույցը վաճառողների համար, ինչպես. ինչպես նաև մասնագիտացված ոլորտի լրատվամիջոցների կայքի մեկնաբանություններում:

Wildberries-ը պարզաբանել է, որ գործընկերների ընդհանուր թվից միայն «վաճառողների մի փոքր մասն» է, որը շուկան ներկայումս ունի մոտ 990 հազար,- փոխանցվել է «նոր հաշվեկշռին»։ Փաստորեն, մենք այն ստեղծում ենք մեր ձեռներեցների հետ միասին»,- ասում են ընկերությունից ՝ նշելով, որ կապվելով աջակցության ծառայության հետ ՝ վաճառողները կարող են շաբաթը մեկ անգամ գումարի դուրսբերմամբ վերադառնալ վճարման նախկին ընթացակարգին։

Ընդհանուր առմամբ, ըստ ընկերության տվյալների, «նոր հաշվեկշիռ» համակարգի աշխատանքի վերաբերյալ աջակցության ծառայություն է դիմել վաճառողների ընդհանուր թվի միայն 0,002%-ը։