Ուկրաինական ճգնաժամի և համաճարակի պատճառով ամերիկացի երեխաները Հելոուինին կմնան առանց կոնֆետի։ Քաղցրավենիք արտադրող Hershey’s-ը զգուշացրել է, որ չի կարող բավարարել պահանջարկը: Այս մասին հայտնում է ABC News-ը ՝ հղում անելով ընկերության գործադիր տնօրեն Միշել Բակեին։
Իր երկրորդ եռամսյակի ֆինանսական հաշվետվության մեջ Hershey-ը հայտարարել է, որ աշնանը կկանգնի քաղցրավենիքի պակասի հետ կապված համաշխարհային մատակարարման շղթայի խնդիրների հետ:
«Մենք չենք կարողանա լիովին բավարարել սպառողների պահանջարկը Հելոուինի համար», — ասել է Միշել Բաքը:
Ընկերությունն արդեն մեծացրել է արտադրական հզորությունները, սակայն այս տարի քաղցրավենիքը դեռ չի բավականացնի։
Հիմնական պատճառը համաճարակի և ուկրաինական ճգնաժամի պատճառով համաշխարհային մատակարարման շղթայի հետ կապված խնդիրներն են։ Քաղցրավենիքի արտադրողը նույնպես բախվեց հիմնական բաղադրիչների պակասի հետ, ինչպիսին է կակաոն:
ԱՄՆ-ում Հելոուինին ընդունված է քաղցրավենիք բաժանել երեխաներին, ովքեր կառնավալային զգեստներով շրջում են տանը։
Hershey’s-ը միակ ընկերությունը չէ, որը տուժել է համաշխարհային ճգնաժամից և ԱՄՆ-ի անկումից: Վերջերս Unilever-ին պատկանող Klondike-ը հայտարարեց, որ դադարեցրել է երկրպագուների սիրելի Choco Taco-ի արտադրությունը: Դա պայմանավորված էր «պահանջարկի աննախադեպ աճով» և ամբողջ երկրում իր մյուս ապրանքների հասանելիությունը հավասարակշռելու անհրաժեշտությամբ: