Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով
Չբաշխված շահույթը կտրուկ նվազել է. արդյոք բանկերն անցում են կատարում նոր ռազմավարության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ բանկերում 2025թ. հունվարի դրությամբ սպասարկվել է 4.9 մլն հաճախորդ
ԱրարատԲանկ․ բիզնեսի ֆինանսավորում մինչև 35% cashback-ի հնարավորությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել հարկային համակարգում, որ բյուջեն ավելացել է միլիարդներով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2018 թվականի հեղափոխությունից հետո Հայաստանի բյուջեի եկամուտներն ավելացել են ավելի քան 4,2 մլրդ դոլարով․ ՀՀ վարչապետ
Ռուսաստանի ավտոշուկան մինչև տարեվերջ կարող է անկում ապրել 20%-ով

Ինչու է Չինաստանի տնտեսությունը համարվում գլոբալ աճի շարժիչ ուժ. Global Times-ի բացառիկ հարցում

Հնվ 23, 2025 16:34
39

Օտարերկրյա հարցվածների գրեթե 80%-ը վստահություն է հայտնել Չինաստանի զարգացման հեռանկարների նկատմամբ Չինաստանի միջազգային իմիջի վերաբերյալ առաջին հետազոտության ժամանակ։

Հարցումն անցկացրել է Global Times ինստիտուտը։ Հետազոտության ընտրանքը ներառում է 14 զարգացած և 32 զարգացող երկրներ, որոնք ընդգրկում են ներկայացուցչական երկրներ յուրաքանչյուր մայրցամաքից և G20-ի, BRICS-ի և ASEAN-ի բոլոր երկրներից՝ բացառությամբ Չինաստանի: Հարցման առարկաների ընտրությունը, հարցաթերթիկների բաշխումը և տվյալների հավաքագրումն իրականացվել են ոլորտի չափանիշներին համապատասխան:

Հարցման մեթոդները հարմարեցվել են յուրաքանչյուր երկրի կոնկրետ հանգամանքներին՝ կիրառելով երեք մոտեցում՝ դեմ առ դեմ հարցազրույց (CAPI/PAPI), համակարգչային օգնությամբ հեռախոսային հարցազրույց (CATI) և լայնածավալ առցանց հարցումներ՝ օգտագործելով անդամների ընտրանքային տվյալների բազաները (Առցանց): ) Հարցման մասնակիցները եղել են 18-ից 70 տարեկան հասարակ քաղաքացիներ: Տվյալների հավաքագրման գործընթացում ընտրանքի կազմի վրա կիրառվել են որոշակի քվոտաների սահմանափակումներ՝ ելնելով յուրաքանչյուր երկրի ժողովրդագրական բնութագրերից: Հարցումն անցկացվել է 2024 թվականի օգոստոսից մինչև նոյեմբեր: Ընդհանուր առմամբ հավաքվել է 51332 վավեր ընտրանքային տվյալների հավաքածու:

Հարցումը ցույց է տալիս, որ Չինաստանի համապարփակ ազգային հզորությունը և տարբեր այլ ուժեղ կողմերը միջազգային հարցվածների կողմից ընդհանուր առմամբ գնահատվում են որպես «ուժեղ/բարձր»: Երկրի տնտեսական հզորությունը ամենաբարձր վարկանիշն ունի՝ 77 տոկոս, որին հաջորդում են գիտատեխնիկական հզորությունը (75 տոկոս) և ֆինանսական հզորությունը (72 տոկոս): Հարցումը նաև ցույց է տալիս, որ երիտասարդ հարցվողներն ավելի բարձր են գնահատում Չինաստանի առաջընթացը գիտատեխնիկական ոլորտում : Աֆրիկյան երկրներից, BRICS երկրներից, Մերձավոր Արևելքից և զարգացող երկրներից հարցվածների ավելի քան 70 տոկոսը կարծում է, որ Չինաստանի ընդհանուր ազգային հզորությունը բարձր է: Այս համամասնությունը ASEAN-ի և եվրոպական երկրներում ավելի քան 60 տոկոս է, իսկ զարգացած երկրներում՝ կեսից ավելին:

Խոշոր երկրների միջազգային կարգավիճակի վարկանիշում օտարերկրյա հարցվածների 20 տոկոսը, 27 տոկոսը և 17 տոկոսը Չինաստանին տալիս են համապատասխանաբար առաջին, երկրորդ և երրորդ տեղերը: Համապարփակ հաշվարկի մեթոդի հիման վրա Չինաստանը զբաղեցնում է երկրորդ տեղը։ ԱՄՆ-ն առաջին տեղում է՝ 47 տոկոս: Իրար նման միավորներ ունեն Ռուսաստանը, Ճապոնիան և Մեծ Բրիտանիան: Հարցվածների համեմատաբար մեծ տոկոսը երրորդ տեղում է Ռուսաստանը, իսկ չորրորդում՝ Մեծ Բրիտանիան և Ճապոնիան:

Հարցումը նաև ցույց է տալիս, որ միջազգային հարցվածների մեծամասնությունը դրական է գնահատում Չինաստանի տնտեսական աճի և զարգացման ներուժի հեռանկարները։

Օտարերկրացի հարցվածների գրեթե 80 տոկոսը վստահություն է ցուցաբերում Չինաստանի զարգացման տեսլականի հանդեպ: Օտարերկրյա հարցվածների ավելի քան 90 տոկոսը կարծում է, որ Չինաստանի տնտեսությունը կշարունակի աճել հաջորդ տասնամյակում, իսկ գրեթե 60 տոկոսը կարծում է, որ Չինաստանը համաշխարհային տնտեսական աճի հիմնական շարժիչ ուժն է: Զարգացող երկրների, Մերձավոր Արևելքի և BRICS երկրների հարցվածների ավելի քան երեք քառորդն ակնկալում է Չինաստանի տնտեսության ավելի արագ աճ: Աֆրիկյան երկրներում այս համամասնությունը հասնում է 85 տոկոսի։ Մինչդեռ Եվրոպայում և ԱՍԵԱՆ-ի տարածաշրջաններում այն գերազանցում է 70 տոկոսը։ Զարգացած երկրներում այն ​​գերազանցում է 60 տոկոսը։

Միջազգային հարցվածների մոտ 60 տոկոսը համաձայն է, որ Չինաստանի շարունակաբար խորացող բարեփոխումներն ու հասանելիության քաղաքականությունը ճիշտ ուղղությամբ են շարժվում: Հարցվածների մոտ երկու երրորդը կարծում է, որ Չինաստանի տնտեսության ապագան պայծառ է և մեծ ներուժ ունի, մինչդեռ մոտ 20 տոկոսը չեզոք դիրքորոշում է արտահայտել։ Աֆրիկյան երկրները ունեն ամենաշատ բարենպաստ տեսակետը (81 տոկոս), մինչդեռ Մերձավոր Արևելքի, BRICS-ի և զարգացող երկրների համամասնությունը գերազանցում է 70 տոկոսը:

Եվրոպական և ԱՍԵԱՆ երկրներից հարցվածների ավելի քան 60 տոկոսը կարծում է, որ Չինաստանի տնտեսությունը կայուն է և մեծ ներուժ ունի, մինչդեռ զարգացած երկրների ավելի քան 50 տոկոսը նույն կարծիքին է:

Հարցաշարը ներառում էր հարց, որը հարցվածներին խնդրում էր նկարագրել անցյալ տարվա ընթացքում Չինաստանի մասին իրենց հիմնական տպավորությունները: Արդյունքները ցույց են տալիս, որ հաճախ օգտագործվող հիմնաբառերը ներառում են «տնտեսություն», «տեխնոլոգիա/գիտություն և տեխնոլոգիա», «զարգացող/զարգացած», «լավ», «ուժեղ/ուժեղ երկիր», «առաջադեմ/նորարարություն», «մշակույթ/քաղաքակրթություն», «ապրանքներ/ապրանքներ», «մեծ բնակչություն» և «չինական սնունդ/խոհանոց»: Զարգացած, Եվրոպական, Մերձավոր Արևելքի և ԱՍԵԱՆ երկրներում ամենից հաճախ նշվում է «տնտեսություն» տերմինը, մինչդեռ զարգացող, աֆրիկյան և BRICS երկրներում ամենից հաճախ նշվում է «տեխնոլոգիա» տերմինը։

Հարցումը նաև ցույց է տալիս, որ արտասահմանցի հարցվածների ավելի քան 90 տոկոսը հետաքրքրված է Չինաստանով(40 տոկոսը՝ Չինաստանով, այդ թվում՝ 14 տոկոսը՝ «չափազանց հետաքրքրված», իսկ 26 տոկոսը՝ «շատ հետաքրքրված»): Զարգացող երկրների հարցվածները (95 տոկոս) ավելի մեծ հետաքրքրություն են ցուցաբերում Չինաստանի նկատմամբ, քան զարգացած երկրներում (86 տոկոս): Ինչ վերաբերում է Չինաստանի նկատմամբ սուբյեկտիվ տրամադրություններին, արտասահմանցի հարցվածների 63 տոկոսը դրական կարծիք է հայտնում Չինաստանի մասին, մինչդեռ 20 տոկոսը չեզոք վերաբերմունք ունի:

Երկրների տարբեր խմբերի մեջ աֆրիկյան երկրներն ունեն ամենաբարձր բարենպաստ տեսակետը Չինաստանի նկատմամբ՝ հասնելով 84 տոկոսի։ Այս ցուցանիշը ավելի քան 70 տոկոս է Լատինական Ամերիկայում, ԲՐԻԿՍ-ում և զարգացող երկրներում, ընդ որում՝ գրեթե 70 տոկոսը՝ ԱՍԵԱՆ երկրներում, իսկ ավելի քան 60 տոկոսը՝ Մերձավոր Արևելքի երկրներում: Եվրոպական երկրների գրեթե կեսը բարենպաստ կարծիք ունի Չինաստանի մասին, իսկ մոտ 30 տոկոսը չեզոք վերաբերմունք ունի։

Ինչ վերաբերում է Չինաստանի և չին ժողովրդի ընդհանուր գնահատականին, արտասահմանցի հարցվածների գրեթե 60 տոկոսը «լավ» տպավորություն ունի, իսկ ավելի քան 30 տոկոսը չեզոք վերաբերմունք ունի: Հարցվածների 74 տոկոսը և 72 տոկոսը լավ տպավորություն ունեն չինական գիտության և տեխնոլոգիայի և Չինաստանի տնտեսական զարգացման մասին համապատասխանաբար: Հարցվածների ավելի քան 60 տոկոսը լավ տպավորություն ունի չինական մշակույթի մասին: Օտարերկրացի հարցվածների 55 տոկոսը ընդհանուր դրական տպավորություն ունի չինացիների մասին, մինչդեռ 36 տոկոսը չեզոք վերաբերմունք ունի: Օտարերկրյա հարցվածների ավելի քան 70 տոկոսը լավ արձագանք է թողել չին ժողովրդի աշխատասեր և նորարար ոգու մասին հարցին:

Հարցումը նաև թվարկում է ավելի քան 10 ներկայացուցչական ոլորտ Չինաստանի մասին և հարցնում է միջազգային հարցվածներին՝ հավանո՞ւմ են դրանք, թե՞ ոչ: Դրանցից Մեծ պատի (67%), արագընթաց երկաթուղու (65%), պանդաների (63%) և սմարթ հեռախոսների (61%) հանրաճանաչությունը գերազանցում է 60%-ը։ Օտարերկրյա հարցվածների ավելի քան 50 տոկոսն ընտրում է առանց վիզայի տարանցում (57%), էլեկտրական մեքենաներ (55%) և առցանց գնումներ (55%):

Չինական խոհանոցը (48%) և TikTok-ը (48%) նախընտրում են հարցվածների գրեթե կեսը: Տվյալների համեմատությունները ցույց են տալիս, որ զարգացած երկրներում հարցվածները համեմատաբար ավելի մեծ նախապատվություն են տալիս չինական ավանդական խորհրդանիշներին, ինչպիսիք են Մեծ պատը, պանդան և չինական խոհանոցը, մինչդեռ Մերձավոր Արևելքի, BRICS-ի և աֆրիկյան երկրների հարցվածներն ավելի բարձր նախապատվություն են տալիս արագընթաց երկաթուղու, սմարթ հեռախոսների նկատմամբ։ , առցանց գնումներ, էլեկտրական մեքենաներ և այլ նորարություններ Չինաստանում:

Միջազգային հարցվածների 95 տոկոսը ողջունում է չինացի այցելուներին իրենց երկրներ, որտեղ զբոսաշրջությունը ամենանախընտրելի նպատակն է (64%), որին հաջորդում են ներդրումները (50%), աշխատանքը (46%) և ուսումնական կամ ակադեմիական այցերը (45%): Չինաստանի կողմից առանց վիզայի տարանցման քաղաքականության իրականացմամբ՝ հարցվածների գրեթե 70 տոկոսը պատրաստակամություն է հայտնել ապագայում այցելել Չինաստան:

Հոդվածի հեղինակ՝ Գոռ Սարգսյան