Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայում սոցցանցի ավելի քան 27.000 հաշիվ է արգելափակվել
Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում

Ապր 19, 2025 14:30
20

Նոր բիզնես սկսելիս գինը որոշում է ոչ միայն վաճառքի ծավալները այլ նաև ապրանքանիշի դիրքը հաճախորդի մոտ վստահությունը և ընդհանուր շահութաբերությունը ճիշտ գնագոյացումը պահանջում է խորքային վերլուծություն ռազմավարական մոտեցում և հաճախորդի սպասելիքների ըմբռնում

Շուկայի և մրցակիցների վերլուծություն

Նախքան գնագոյացմանը անցնելը անհրաժեշտ է հասկանալ ինչ գին են սահմանում մրցակիցները ինչ արժեք է ներկայացնում ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը և ինչ է ակնկալում ձեր թիրախային հաճախորդը շուկայից եթե ձեր առաջարկը տարբերվում է ավելի բարձր որակով անհատականացված մոտեցմամբ կամ նորարար լուծումներով հնարավոր է սահմանել ավելի բարձր գին քան մրցակիցները

Գնային դիրքավորում

Ձեր ռազմավարությունը պետք է արտացոլի ինչպես եք ցանկանում ընկալվել շուկայում մատչելի հասանելի տարբերակ պրեմիում բրենդ կամ միջին սեգմենտ ձեր ընտրած դիրքը ուղղակիորեն կազդի գնագոյացման մեխանիզմի վրա

Մուտքային գինը նպատակ ունի գրավել շուկայի զգալի հատվածը մատչելիությամբ պրեմիում մոտեցումը շեշտում է որակը բացառիկությունը և արժեքի բարձր զգացողությունը իսկ տնտեսության վրա հիմնված տարբերակը կենտրոնանում է ծախսերի նվազագույնի և ծավալային վաճառքի վրա

Արժեքի վրա հիմնված գնագոյացում

Սա նշանակում է որ գինը որոշվում է ըստ այն օգուտի որը ձեր ապրանքն ապահովում է հաճախորդին եթե ձեր արտադրանքը խնայում է ժամանակ խթանում է արդյունավետությունը կամ բարելավում է կյանքի որակը հաճախորդը կարող է պատրաստ լինել վճարել ավելի բարձր գին այս մոտեցումը հարմար է նորարար կամ նիշային ապրանքների համար

Ծախսերի վերլուծություն

Ցանկացած գնագոյացման հիմքում պետք է լինի ձեր իրական ծախսերի մանրամասն գնահատումը ներառյալ արտադրության մատակարարման մարքեթինգի բաշխման վարչական ծախսերը ինչպես նաև հարկերը և նպատակային շահույթը գինը պետք է ապահովի ոչ միայն ծախսերի ծածկում այլև կայուն եկամուտ

Թեստավորում և ճկունություն

Սկզբնական գնագոյացման որոշումները միշտ չէ որ ճիշտ են հենց սկզբից ուստի անհրաժեշտ է փորձարկել տարբեր գների տարբերակներ հետևել հաճախորդների վարքագծին և հավաքել հետադարձ կապ այս գործընթացը թույլ է տալիս ճշգրտել գինը շուկայի արձագանքի հիման վրա

Գնային ռազմավարության մշտական վերանայում

Տնտեսական միջավայրը հաճախ է փոխվում և դրա հետ մեկտեղ փոխվում են նաև հաճախորդի սպասելիքները և մրցակցային դաշտը անհրաժեշտ է պարբերաբար վերանայել ձեր գնային ռազմավարությունը նոր տվյալների վերլուծության հիման վրա հարմարեցնել գները ըստ պահանջարկի մրցակցության նոր արժեքների ավելացման կամ այլ գործոնների

Գինը նոր բիզնեսի համար ավելի քան պարզապես թվային ցուցիչ է: Այն ազդում է բրենդի ընկալման հաճախորդների որոշումների և բիզնեսի կայունության վրա ճիշտ ռազմավարություն մշակելու համար հարկավոր է դիտարկել շուկան մրցակցությունը հաճախորդի հոգեբանությունը և ձեր արժեքային առաջարկը միասին միայն այս ամբողջական մոտեցումը կարող է բերել հաջողություն գնային քաղաքականության մեջ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: