-
ԻՆՉ Է ԿԱՏԱՐՎՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ՈՎ ԱՐՏԵՐԿՐՈՒՄ
2025/07/27/ 09:27 -
Հուլիսի 26-ի կարևոր լուրերը
2025/07/26/ 20:28 -
Վրաստանում մեկնարկել են Agile Spirit 2025 բազմազգ զորավարժությունները
2025/07/26/ 16:31 -
Հուլիսի 26-ից վերսկսվել է Հայաստան բնական գազի մատակարարումը
2025/07/26/ 16:26 -
Որոշումներ կայացնում են միայն Հայաստանն ու Ադրբեջանը, ո՛չ Ռուսաստանը, ո՛չ ԵՄ-ն, ո՛չ ԱՄՆ-ն․ Հաջիև
2025/07/26/ 16:14 -
Հունիսին արձանագրվել է ՀՀ-ում գրանցված աշխատատեղերի նոր պատմական ռեկորդ․ Նիկոլ Փաշինյան
2025/07/26/ 16:08 -
Հուլիսի 26-ի կարևոր լուրերի նոր մանրամասները
2025/07/26/ 14:14 -
Երբ կյանքը սկսվում է 60-ից․ ինչպես են թոշակառուները բիզնես սկսում հենց այս փուլում
2025/07/26/ 14:35 -
OpenAI-ն պատրաստվում է թողարկել GPT-5-ը. ինչ կփոխվի մեր պատկերացրած AI-ի մասին
2025/07/26/ 11:09 -
ԻՆՉ Է ԿԱՏԱՐՎՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԵՎ ԱՐՏԵՐԿՐՈՒՄ
2025/07/26/ 09:12

Ինչպես ձանձրալի բովանդակությունը վերածել մարքեթինգային «ոսկու». փորձված 5 հնարք
Վերլուծություն | 2025/07/25 15:06

Ինֆորմացիոն կամ բիզնես բովանդակություն ստեղծելիս հաճախ բախվում ենք այս խնդրին. գաղափարը կարևոր է, սակայն ներկայացումը ձանձրալի է, ոչ ոք չի դառնում հետաքրքրված, ոչ մեկն էլ չի տարածում։
Սակայն ժամանակակից արհեստական բանականության գործիքները, մասնավորապես՝ ChatGPT-ն, թույլ են տալիս վերափոխել անգամ ամենապարզ միտքը՝ այն դարձնելով գրավիչ, հուզիչ ու տարածվող։
Ստորև ներկայացնում ենք 5 հուշում, որոնք կօգնեն ձեզ օգտագործել ChatGPT-ին՝ բովանդակության վերափոխման և ազդեցության ուժեղացման համար։
Հուշում 1. Վերաշարադրեք՝ օգտագործելով այլ տոն և ոճ
Ձանձրալի գաղափարները հաճախ ներկայացվում են չոր, պաշտոնական լեզվով։ Հարցրեք ChatGPT-ին վերաշարադրել նյութը այլ տոնով՝ օրինակ՝ հումորով, հարցադրողական ձևով, կամ պատմողական ոճով։
Օրինակ հարցում․
«Վերաշարադրիր այս հոդվածը այնպես, կարծես TikTok-ի համար ստեղծված սցենար լինի՝ սուր, ուշագրավ, հարցերով սկսվող նախադասություններով։»
Սա կարող է կտրուկ փոխել ամբողջ տպավորությունը։ Նույն բովանդակությունը, ներկայացված հումորով կամ ինտերակտիվ ձևով, շատ ավելի մեծ հետաքրքրություն կառաջացնի։
Հուշում 2. Գտեք անկյունային, «ոչ ակնհայտ» մոտեցում
Որքան էլ նյութը կարևոր լինի, եթե այն ներկայացվում է նույն ձևով, ինչ բոլորը, դժվար է առանձնանալ։ ChatGPT-ից խնդրեք․
Օրինակ հարցում․
«Տուր ինձ 3 օրիգինալ տեսանկյուն, որից կարելի է մոտենալ հետևյալ թեմային՝ “Ինչպես խնայել բյուջեում”»
ChatGPT-ն կկարողանա առաջարկել մոտեցումներ՝ թիրախային լսարանի, անհատական փորձի կամ անսպասելի ասոցիացիաների հիման վրա։ Սա թույլ է տալիս ձեր թեմային տալ լրիվ նոր «պատմականություն» և հաղորդակցական ձև։
Հուշում 3. Ավելացրեք օրինակներ, համեմատություններ, կամ մետափորումներ
Հաճախ ձանձրալի բովանդակությունը դառնում է հիշվող, երբ այն ունի գրավիչ օրինակ կամ փոխաբերություն։ ChatGPT-ից խնդրեք ստեղծել ասոցիատիվ համեմատություն՝
Օրինակ հարցում․
«Ստեղծիր փոխաբերություն, որով հնարավոր կլինի բացատրել բիզնեսի N ցուցանիշը այնպես, որ այն հասկանալի լինի ոչ մասնագետ ընթերցողի համար»
Կամ՝
«Տուր մի առօրեական պատմություն կամ մետափորում, որը կապվում է այս թեմայի հետ»
Սա հիանալի է սոցիալական ցանցերում և բլոգներում լսարանի ներգրավման համար։
Հուշում 4. Վերածեք բովանդակությունը հարց ու պատասխանի կամ մինի-դիալոգի
Եթե ձեր նյութը կառուցված է որպես միաբևեռ վերլուծություն կամ դասախոսական տեքստ, փորձեք վերածել այն հարց-պատասխան ձևաչափի։ ChatGPT-ն կարող է օգնել՝
Օրինակ հարցում․
«Վերածիր այս բովանդակությունը հաճախ տրվող հարցերի (FAQ) ձևաչափի»
կամ՝
«Ստեղծիր մինի-դիալոգ բիզնես խորհրդատուի ու հաճախորդի միջև՝ այս նյութի թեմայով»
Այս ձևաչափերն ընթերցողին թույլ են տալիս հեշտությամբ ընկալել բովանդակությունը և անմիջապես կապ հաստատել թեմայի հետ։
Հուշում 5. Մտածեք վերնագրից. խնդրեք ChatGPT-ին տալ 10 գրավիչ վերնագիր
Վիրուսայնության հիմնական գործիքներից մեկն հենց վերնագիրն է։ Եթե վերնագիրը ձանձրալի է, նույնիսկ ամենաարժեքավոր բովանդակությունը կկորչի։ Օգտվեք ChatGPT-ի հմտությունից՝
Օրինակ հարցում․
«Տուր 10 հետաքրքիր վերնագիր այս նյութի համար, որպեսզի դրանք հարմար լինեն Facebook-ի կամ YouTube-ի բովանդակության համար»
Արդյունքում կունենաք տարբերակներ՝ տրիգերներով, հարցականներով, հետաքրքրաշարժ շեշտադրումներով, որոնք ավելի մեծ հավանականությամբ կհրապուրեն լսարանին։
***
Բովանդակությունը չի պարտադրվում լինել պայծառ կամ ստեղծագործական ի սկզբանե։ Ճիշտ գործիքներով՝ անգամ ամենապարզ միտքը կարող է վերածվել ազդեցիկ ու տարածվող պատմության։ ChatGPT-ն այս առումով հզոր «խմբագիր» է՝ ունակ բացել նոր հեռանկարներ ձեր գրածի մեջ։
Միշտ մտածեք՝ ո՞րն է այն ձևը, որով ձեր ընթերցողը կուզենար կարդալ, լսել կամ դիտել այս նյութը։ Եվ այդ ձևով ձևափոխեք ձեր նյութը՝ օգտագործելով AI հուշումները։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Վերլուծություն | 2025/07/25 12:10
Ինչու է կիբերանվտանգության թեստավորումը դարձել կազմակերպությունների պաշտպանական առաջին գիծը
Ժամանակակից թվային միջավայրը ստիպում է կազմակերպություններին՝ լինի դա բանկ, տեխնոլոգիական ընկերություն, առողջապահական հաստատություն թե պետական մարմին, մշտապես բախվել կիբերսպառնալիքների հետ։

Վերլուծություն | 2025/07/23 12:05
Ոչ միայն ուտել-խմել. ինչպես դարձնել թիմային միջոցառումները իսկապես արդյունավետ Հայաստանում
Փոփարժեք
Տեսանյութեր





