Ինչպես կրճատել ծախսերը՝ չվտանգելով բիզնեսի աճը

Տնտեսական անկայունության պայմաններում հայկական բիզնեսների համար առաջնահերթ խնդիր է բարձրացնել արդյունավետությունը՝ ճիշտ կրճատելով ծախսերը։ Խոշոր սխալներից մեկը, որ փոքր և միջին ձեռնարկությունները հաճախ թույլ են տալիս, ծախսերի աննպատակ կրճատումն է՝ առանց հաշվառելու երկարաժամկետ հետևանքները։ 

Ստորև ներկայացնում ենք այն քայլերը, որոնց օգնությամբ հնարավոր է կրճատել ծախսերը և ավելի արդյունավետ կառավարել ընկերության ռեսուրսները՝ չվտանգելով աճի պոտենցիալը։

1. Վերլուծեք ձեր ծախսերը

Պարբերաբար ուսումնասիրեք որտեղ և ինչպես են ընկերության ռեսուրսները ծախսվում։

Ամենամեծ ծախսը հաճախ աշխատավարձայինն է։ Անհրաժեշտ է հաշվարկել ROI-ն (ներդրումների վերադարձն) յուրաքնչյուր աշխատակիցի համար։ Այս համատեքստում կարևոր է հասկանալ, թե աշխատակիցներն ինչպես են նպաստում եկամտի ձևավորմանը։

Սովորաբար համարվում է, որ յուրաքանչյուր լրիվ դրույք աշխատակցի հաշվով մաքսիմալ արդյունավետ եկամուտը, օրինակ, կազմում է մոտ 250,000։ Եթե ձեր կազմակերպությունում այս ցուցանիշը ավելի ցածր է, կարևոր է վերագնահատել ձեր թիմի կառուցվածքը և փոփոխել աշխատանքային գործընթացները՝ հասնելու առավելագույն արդյունավետության։

2. Վերանայեք երկրորդական ծախսերը

Ամենամեծ ծախսից բացի, կան նաև այլ հոդվածներ, որոնք հեշտությամբ կարելի է կրճատել բարելավված վերահսկողությամբ.

  • Արտաքին խորհրդատուների կամ ֆրիլանսերների ծառայություններ,
  • Չօգտագործվող բաժանորդագրություններ,
  • Գործուղումների և ճանապարհորդական ծախսեր:

Այս ծախսերը պետք է մանրամասնորեն վերլուծել ամեն ամիս և ընդամենը պահել անհրաժեշտը։

3. Խելամիտ կերպով կիրառեք գործերի պատվիրակումը

Աշխատանքների պատվիրակումը արդյունավետ է, երբ նախապես ավտոմատացվել և համակարգայինացվել է համապատասխան գործընթացը։ Այսպես, պատվիրակված աշխատանքի արժեքն էականորեն նվազում է։

Մեթոդական պատվիրակում սովորաբար ROI-ն բարձր է, եթե ճիշտ է իրականացվում։ Օրինակ՝ եթե խորհրդատուի ներգրավմամբ փակվում են նոր գործարքներ, իսկ նրանց ծառայության արժեքն ավելի ցածր է այդ գործարքների եկամուտից, ապա դա լավ ներդրում է։ Հակառակ դեպքում՝ կարելի է փոխարկել ռեսուրսները այլ ուղղությամբ։

4. Մի կրճատեք այն, ինչը նպաստում է երկարաժամկետ հաջողությանը

Շատ բիզնեսներ սխալմամբ կրճատում են շուկայավարումը, հաճախորդների սպասարկումը կամ թիմի զարգացումը՝ ֆինանսական ճնշումների պահին։

Փոխարենը հարցադրեք՝ որտե՞ղ է ամենադիմացկուն ROI-ն։ Եթե օգնականը ձեզ շաբաթական 10 ժամ ազատում է՝ գործարքներ կնքելու համար, գնահատեք դրա արժեքը։ Եթե օպերացիոն ղեկավարը մեծացնում է հաճախորդների պահպանումը, այդ ROI-ն նույնպես պետք է հաշվարկել։

Վտանգավոր է հեռացնել այն բյուջեն, որը նպաստում է հաճախորդների գոհունակությանը և լոյալությանը, որովհետև այն երկարաժամկետ ապահովում է ձեր ընկերության աճն ու զարգացումը։

5. Ներդրեք հաճախորդների սպասարկման մակարդակի բարելավման վրա

Հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացումն առաջարկում է երկակի առավելություն՝ մեծացնում եք հաճախորդների պահպանման մակարդակը և ստանում եք նոր հաճախորդներ՝ որակական ռեֆերալ ծրագրերի միջոցով։

Այս ուղեցույցը պատրաստվել է օգտվելով «How to Cut Costs in the Right Places and Do More With Less» հոդվածից՝ Entrepreneur.com կայքից։

 

*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ