Հաճախորդին պահելը նոր հաճախորդ գտնելուց ավելի դժվար է․ ինչպես կառուցել հարաբերություններ, ոչ՝ վաճառքներ

Յուրաքանչյուր հաճախորդ բիզնեսի պատմության մասն է։

Բիզնեսում հաճախ ասում են՝ «հաճախորդը միշտ իրավացի է», բայց ժամանակակից շուկան ցույց է տալիս, որ հաճախորդը միշտ փնտրում է կապ, ոչ ապրանք։
Այսօր մարդիկ գնում են ոչ թե գինը, այլ վերաբերմունքը։
Եվ հենց այդ պատճառով հաճախորդին պահելը դարձել է ամենամեծ մարտահրավերը՝ մի աշխարհում, որտեղ բոլորը ինչ-որ բան են վաճառում։


Վաճառքից հետո սկսվում է իրական փորձը

Շատ բիզնեսներ հաճախորդին ձեռք են բերում գովազդով, բայց կորցնում են լռությամբ։
Առաջին տպավորությունը չի պահում՝ եթե այն չի շարունակվում ուշադրությամբ։

Պահպանվող հարաբերությունները սկսվում են ոչ թե նոր առաջարկներով, այլ՝ «ինչպե՞ս եք օգտագործում մեր ծառայությունը» հարցով։
Հետաքրքրված վերաբերմունքը վաճառքից հետո՝ ստեղծում է վստահություն, որը ոչ մի զեղչ չի կարող փոխարինել։


Վստահությունը չի վաճառվում, այն վաստակում են

Մարդիկ չեն սիրում, երբ նրանց վաճառում են։ Նրանք սիրում են, երբ իրենց հասկանում են։
Վստահությունը դառնում է նոր արժույթ․ այն կառուցվում է հետևողականությամբ, խոսքի և գործողության համընկումով։

  • Եթե խոստանում ես որակ՝ ապահովիր կայունություն։

  • Եթե խոստանում ես աջակցություն՝ մի անհետացիր վաճառքից հետո։

  • Եթե ասում ես, որ լսում ես՝ արձագանքի արագությունը պետք է դա ապացուցի։

Վստահությունը ժամանակ է պահանջում, բայց մեկ սխալը կարող է այն խլել վայրկյաններում։


Հարաբերություններն ավելի թանկ են, քան գովազդը

Հավատարմության արժեքը դժվար է չափել, բայց հեշտ է զգալ։
Մի բրենդ, որին վստահում են, ավելի քիչ է ծախսում մարքեթինգի վրա, որովհետև մարդիկ ինքնուրույն են դառնում նրա լավագույն դեսպանները։

Հարաբերությունները բերում են այն, ինչ գովազդը չի կարող՝
բնական կրկնվող գնումներ, բարի խոսք, հոգատար կապ։

Եվ սա հնարավոր է միայն այն դեպքում, երբ ընկերությունը չի փորձում միշտ նորերի հետևից վազել, այլ գիտի՝ ինչպես պահպանել ունեցածը։

Յուրաքանչյուր հաճախորդ բիզնեսի պատմության մասն է։
Երբ նա զգում է իր դերը, նա վերադառնում է ոչ միայն ծառայության, այլ՝ զգացողության համար։

Հարաբերություններ կառուցող բիզնեսները չեն վաճառում՝ նրանք հիշվում են։
Նրանք չեն փորձում համոզել՝ նրանք լսում են։
Նրանք չեն խոսում հաճախորդի հետ, նրանք խոսում են նրա մասին։

Հաճախորդին պահելը իսկապես 5 անգամ ավելի դժվար է, բայց նաև 10 անգամ ավելի արժեքավոր։
Այն պահանջում է ոչ միայն մարքեթինգային ռազմավարություն, այլ մարդկային վերաբերմունք։

Վաճառքը ավարտվում է գործարքով, իսկ հարաբերությունները՝ երբեք։

Երբ բիզնեսը սկսում է մտածել ոչ թե «ինչպե՞ս վաճառել», այլ «ինչպե՞ս արժանանալ վստահության»՝
այն դառնում է ոչ թե ընկերություն, այլ բրենդ, որի հետ մարդիկ ուզում են մնալ։