Ինչպես ճիշտ կազմել to do list՝ ձեր արդյունավետությունը բարձրացնելու համար
Լուրեր |
To do list-ը արդյունավետ աշխատանքի և ժամանակի կառավարման կարևոր գործիք է: Ճիշտ կազմված to do list-ը կօգնի ձեզ կազմակերպել ձեր օրը, կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա և բարձրացնել ձեր արտադրողականությունը: Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես ճիշտ կազմել to do list։
- Սահմանեք հստակ նպատակներ
- Օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր
- Գործերը բաժանեք փոքր քայլերի
- Գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության
- Սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ
- Վերանայեք և թարմացրեք ձեր ցուցակը
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
-
Դեկտեմբերի 3-ի կարևոր լուրերը
2025/12/03/ 20:20 -
Ինչպես մտածում են նրանք, ովքեր իսկապես մեծ գումարներ են վաստակում
2025/12/03/ 19:00 -
Զգուշացում. ՀՀ կենտրոնական բանկի անունից հանդես եկող կեղծ զանգերի և հաղորդագրությունների մասին
2025/12/03/ 17:58 -
Հայաստանում քաղաքացիները պատասխանատվության չեն ենթարկվի իրենց հայտարարագրերում կեղծ տեղեկություններ տրամադրելու համար
2025/12/03/ 17:45 -
ՀՀ նախարարություններին լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ են տրամադրվել․ որքան են ավելացել գերատեսչությունների ծախսերը
2025/12/03/ 16:41 -
ԱՄՆ դեսպանատունը հարցազրույցների կարգում փոփոխություններ է կատարել
2025/12/03/ 16:31 -
500.000 եվրոյի ներդրում՝ Հայաստանում շրջանաձև տնտեսության զարգացման համար
2025/12/03/ 16:21 -
Տավուշի մարզի պարեկներն առանց համապատասխան փաստաթղթերի փայտանյութի տեղափոխման դեպք են բացահայտել
2025/12/03/ 16:05 -
Hyetalk 2-րդ ֆորումը նվիրված էր «Հայրենադարձների բիզնես գործունեություն» թեմային
2025/12/03/ 15:24 -
ԱՄՆ-ն դադարեցնում է 19 ոչ եվրոպական երկրներից ներգաղթի բոլոր դիմումները․ որ երկրներն են ընդգրկվել ցանկում
2025/12/03/ 14:44
Բաժանորդագրվել