Ո՞վ է այսօր էլեկտրական շուկայի «թագավորը». Tesla-ն թե՞ BYD-ն

Վերջին տարիներին էլեկտրական մեքենաների շուկան դարձել է տեխնոլոգիական հսկաների պայքարի դաշտ։

Եթե երկար ժամանակ Tesla-ն միանշանակ առաջատարն էր այս ոլորտում, ապա չինական BYD ընկերությունն արագ աճի շնորհիվ կարողացավ համաշխարհային հարթակում դառնալ հավասար մրցակից։

Ինչպե՞ս դա եղավ։ Եկեք դիտարկենք BYD-ի աճի ուղին, ստրատեգիաները և գլոբալ ազդեցությունը։

BYD-ի աճը՝ թվերով

BYD-ն (Build Your Dreams) հիմնադրվել է 1995-ին, իսկ ավտոմոբիլային բիզնեսը սկսել է միայն 2003-ին։ Սակայն վերջին տասնամյակում այն կենտրոնացավ հատկապես էլեկտրական տրանսպորտի վրա։ Արդյունքում՝

  • 2023-ի վերջին BYD-ն անցավ Tesla-ին՝ որպես աշխարհում ամենաշատ էլեկտրական մեքենա վաճառող ընկերություն՝ տարեկան ավելի քան 3 միլիոն մեքենա վաճառելով։

  • Միայն 2023-ի վերջին եռամսյակում BYD-ն վաճառել է մոտ 526,000 ամբողջությամբ էլեկտրական մեքենա՝ անցնելով Tesla-ի 484,000 ցուցանիշը։

  • BYD-ն ներկայում արտադրում է ինչպես ամբողջությամբ էլեկտրական (BEV), այնպես էլ հիբրիդային (PHEV) մեքենաներ՝ ապահովելով լայն սպառողական շուկա։

Ինչո՞վ է պայմանավորված BYD-ի հաջողությունը

1. Ուղղահայաց ինտեգրում և սեփական մարտկոցների արտադրություն

BYD-ն սեփական արտադրությամբ է զբաղվում՝ ներառյալ մարտկոցների և էլեկտրաշարժիչների արտադրությունը։ Դա նրան թույլ է տալիս իջեցնել ծախսերը և ապահովել մատակարարման կայունություն։ Այս հարցում այն ունի առավելություն Tesla-ի նկատմամբ, որը կախված է արտաքին մատակարարներից՝ հատկապես Չինաստանում։

2. Ճկուն մոդելային շարք

BYD-ն առաջարկում է ինչպես հասանելի, այնպես էլ բարձրակարգ մոդելներ՝ հարմարվելով տարբեր շուկաների պահանջներին։ Օրինակ՝

  • «Dolphin» մոդելը նախատեսված է երիտասարդ շուկայի համար՝ մատչելի գնով,

  • «Seal» և «Han» մոդելները մրցակցում են Tesla-ի Model 3-ի և Model S-ի հետ։

3. Հիբրիդային շուկայի լավ օգտագործում

Ի տարբերություն Tesla-ի, որը կենտրոնացած է միայն ամբողջությամբ էլեկտրական մեքենաների վրա, BYD-ն նաև ակտիվորեն զարգացնում է հիբրիդային ավտոմեքենաների գիծը՝ հատկապես զարգացող շուկաների համար, որտեղ充ի ենթակառուցվածքը դեռ ամբողջությամբ զարգացած չէ։

4. Մեծածավալ պետական աջակցություն Չինաստանում

Չինաստանը խրախուսում է ներքին էլեկտրական արտադրությունը։ BYD-ն օգտվել է ինչպես հարկային արտոնություններից, այնպես էլ պետական պատվերներից, օրինակ՝ էլեկտրական ավտոբուսների համար։

Միջազգային ընդլայնում

BYD-ն այսօր արդեն արտահանվում է ավելի քան 70 երկիր՝ այդ թվում Գերմանիա, Ֆրանսիա, Բրազիլիա, Ավստրալիա և վերջերս՝ նաև Ճապոնիա։ 2024-ի ընթացքում ընկերությունն սկսել է նաև ավտոմեքենաների արտադրություն Թաիլանդում, Բրազիլիայում և նախատեսում է գործարան կառուցել Հունգարիայում։

Tesla-ի արձագանքը

Tesla-ն շարունակում է ներդրումներ կատարել նոր գործարանների կառուցման մեջ (հատկապես Մեքսիկայում), ինչպես նաև փորձում է իջեցնել Model 3-ի և Model Y-ի գները՝ մրցակցելով BYD-ի մատչելի մոդելների հետ։ Սակայն մինչ այդ, BYD-ն արդեն ամրապնդում է իր դիրքերը հատկապես Ասիայում և Հարավային Ամերիկայում։

***

BYD-ի մուտքը գլոբալ էլեկտրական մրցավազք փոխեց շուկայի դինամիկան։ Թեև Tesla-ն դեռ պահպանում է տեխնոլոգիական առաջատարը լինելու հեղինակությունը, BYD-ն իր լայնածավալ արտադրությամբ, մատչելի մոդելներով և միջազգային ռազմավարությամբ արդեն այսօր համարվում է համաշխարհային լիդեր։ Մոտակա տարիներին այս երկու հսկաների մրցակցությունը միայն սրվելու է։

*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ   Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: