Mastercard-ի արհեստական բանականության ստորաբաժանումը՝ Dynamic Yield-ը, ներկայացրել է Shopping Muse չաթբոտը, որը հանդես է գալիս որպես առցանց գնումների օգնական։
Մամուլի հաղորդագրության համաձայն, Shopping Muse-ը «արդի տեխնոլոգիայի գեներացնող AI գործիք է, որը կբարելավի սպառողների որոնման ապրանքները թվային կատալոգում»:
Չաթբոտի օգտատերերը կկարողանան պարզ լեզվով հարցումներ կատարել՝ անհրաժեշտ ապրանքների որոնման համատեքստում, իսկ նեյրոնային ցանցը կընտրի համապատասխան առաջարկներ։
Օգտագործելով պատկերների ճանաչման ինտեգրված առաջադեմ գործիքներ՝ մանրածախ վաճառողները կարող են առաջարկել համապատասխան ապրանքներ՝ հիմնված ուրիշների հետ տեսողական նմանության վրա, նույնիսկ տեխնիկական պիտակների բացակայության դեպքում:
Գործիքը նաև հաշվի է առնում դիտված ապրանքների պատմությունը՝ «ավելի լավ գնահատելու ապագա գնումների մտադրությունները:
Mastercard-ը Dynamic Yield-ը ձեռք է բերել 2022 թվականին McDonald’s-ից: