Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով
ԱՄՆ-ը և Չինաստանը 115%-ով նվազեցրել են միմյանց նկատմամբ մաքսատուրքերը
2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայում սոցցանցի ավելի քան 27.000 հաշիվ է արգելափակվել
Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով

Mastercard-ը գործարկել է AI բոտ գնումների համար

Դկտ 1, 2023 16:54
57

Mastercard-ի արհեստական բանականության ստորաբաժանումը՝ Dynamic Yield-ը, ներկայացրել է Shopping Muse չաթբոտը, որը հանդես է գալիս որպես առցանց գնումների օգնական։

Մամուլի հաղորդագրության համաձայն, Shopping Muse-ը «արդի տեխնոլոգիայի գեներացնող AI գործիք է, որը կբարելավի սպառողների որոնման ապրանքները թվային կատալոգում»:

Չաթբոտի օգտատերերը կկարողանան պարզ լեզվով հարցումներ կատարել՝ անհրաժեշտ ապրանքների որոնման համատեքստում, իսկ նեյրոնային ցանցը կընտրի համապատասխան առաջարկներ։

Օգտագործելով պատկերների ճանաչման ինտեգրված առաջադեմ գործիքներ՝ մանրածախ վաճառողները կարող են առաջարկել համապատասխան ապրանքներ՝ հիմնված ուրիշների հետ տեսողական նմանության վրա, նույնիսկ տեխնիկական պիտակների բացակայության դեպքում:

Գործիքը նաև հաշվի է առնում դիտված ապրանքների պատմությունը՝ «ավելի լավ գնահատելու ապագա գնումների մտադրությունները:

Mastercard-ը Dynamic Yield-ը ձեռք է բերել 2022 թվականին McDonald’s-ից: