

Ռուսական նավթամթերքի, այդ թվում ՝ դիզվառելիքի ներմուծման Եվրամիության երկրների արգելքը չի հանգեցնի համաշխարհային շուկայում այդ ապրանքների հոսքի դադարեցմանը։ Մոսկվան կկարողանա փոխհատուցել արևմտյան շուկաներից դուրս գալը ՝ ավելացնելով մատակարարումները դեպի Թուրքիա և Մարոկկո այլընտրանքային ուղիներով, -գրում է Bloomberg-ը ՝ վկայակոչելով Vortexa-ի վերլուծաբանների վիճակագրությունը։
ԵՄ-ի կողմից ծովով փոխադրվող ռուսական դիզվառելիքի մատակարարման արգելքը ուժի մեջ կմտնի 2023 թվականի փետրվարի 5-ից։ Նոր սահմանափակումները ներառում են նաև գների երկու «առաստաղների» սահմանում ՝ 1 բարելի դիմաց 100 և 45 դոլար։ Առաջինը կտարածվի նավթի նկատմամբ պրեմիումով վաճառվող ապրանքների վրա, իսկ երկրորդը ՝ հումքի համար զեղչով վաճառվող ապրանքների վրա:«2022 թվականի դեկտեմբերին Թուրքիան ներկրել է ռուսական դիզվառելիքի ռեկորդային ծավալ ՝ սկսած 2016 թվականից։ Նրա արտահանման ընդհանուր ծավալը նույնպես նախորդ ամիս բարձրացավ ռեկորդային բարձր մակարդակի: Այս առևտուրն օրինական է և կարծես արգելքի ազդեցությունը մեղմելու հավանական միջոց է: Նմանապես, անցյալ ամիս Մարոկկոյի ներմուծումն աճել է Ռուսաստանից զգալի աճով:
Ըստ Trafigura-ի նավթի առևտրի համանախագահ Բեն Լակոկի, ԵՄ-ի կողմից ռուսական դիզելային վառելիքի ներմուծման արգելքը «խորը անարդյունավետություն» կստեղծի համաշխարհային ապրանքային շուկայում ՝ նավթամթերքի մեծ ծավալների մատակարարումը արևմուտքից արևելք վերահղելով: Այս գործոնն իր հերթին կարող է հրահրել հումքի փոխանակման գների աճ։