Սթիվ Ջոբսի հաջողության 7 կանոնները, որոնք դեռ այսօր էլ գործում են
Վերլուծություն |
Երազեք ավելի մեծ
Սթիվ Ջոբսի ազդեցությունը ժամանակակից տեխնոլոգիայի, դիզայնի և հաղորդակցության վրա պարզապես անհնար է գերագնահատել։ iPhone-ից ու Mac-ից մինչև Pixar և թվային երաժշտություն՝ նրա գաղափարները փոխեցին մեր աշխատելու, ստեղծելու և կապ հաստատելու ձևը։ Ձեռնարկատերերի, ղեկավարների և ստեղծագործողների համար Ջոբսի ամենամեծ նպաստը միայն այն չէ, ինչ նա ստեղծեց, այլ այն սկզբունքները, որոնցով ապրում էր։
Տարիներ շարունակ ուսումնասիրելով Ջոբսի կարիերան և փիլիսոփայությունը՝ ես առանձնացրել եմ նրա մոտեցման յոթ ուժեղ կանոն, որոնք ցանկացած մարդ կարող է ընդունել։ Այս Սթիվ Ջոբսի հաջողության սկզբունքները կարող են օգնել բացել ստեղծագործական միտքը, ուժեղացնել առաջնորդական հմտությունները և կյանք կոչել համարձակ գաղափարները։
1․ Արեք այն, ինչ սիրում եք
Ջոբսը հավատում էր, որ կիրքն ամենակարևոր մրցակցային առավելությունն է։ Նա հաճախ ասում էր․ «Կիրք ունեցող մարդիկ կարող են աշխարհը փոխել դեպի լավը»։ Երբ նրան հարցրին, թե ինչ խորհուրդ կտար սկսնակ ձեռնարկատերերին, նա պատասխանեց. «Ես նույնիսկ սպասավոր կդառնայի, մինչև հասկանայի՝ ինչի հանդեպ եմ իսկապես կիրք տածում»։
Կիրքը սնուցում է տոկունությունը, դիմադրողականությունը և նորարարությունը, հատկապես դժվար պահերին։
Հիմնական ուղերձը․ նպատակն ու սիրած գործը բարձրացնում են ստեղծարարությունը և ապահովում երկարաժամկետ հաջողություն։
2․ Թողեք ձեր հետքը աշխարհում
Ջոբսի առաջնորդությունը հիմնված էր մեծ, համարձակ տեսլականի վրա։ Երբ նա համոզում էր Pepsi-ի նախագահ Ջոն Սքալլիին միանալ Apple-ին, ասաց բիզնեսի պատմության մեջ ամենահայտնի արտահայտություններից մեկը․
«Ուզու՞մ ես ամբողջ կյանքում շաքարաջուր վաճառել, թե՞ ուզում ես փոխել աշխարհը»։
Լավ առաջնորդները մտածում են ոչ միայն արտադրանքի մասին․ նրանք հետապնդում են առաքելություններ, որոնք ներշնչում են թիմերին և գրավում հաճախորդներին։
Հիմնական ուղերձը․ տեսլականը հզոր շարժիչ է նորարարության, բրենդային հավատարիմության և կազմակերպական առաջընթացի համար։
3․ Կապեր ստեղծեք
Ջոբսը ստեղծարարությունը սահմանում էր որպես «կապել բաները»։ Նա կարծում էր, որ նորարարությունը ծաղկում է, երբ մարդիկ ուսումնասիրում են տարբեր հետաքրքրություններ ու փորձառություններ։ Նրա կալիգրաֆիայի դասընթացը՝ առաջին հայացքից ոչ համապատասխան, հետագայում դարձավ Macintosh-ի տառատեսակների աղբյուրը։ Նրա ուղևորությունները Հնդկաստանում և Ասիայում ազդեցություն ունեցան Apple-ի պարզության, ինտուիտիվության և գեղեցկության սկզբունքների վրա։
Մի փակվեք մեկ ոլորտում․ որքան լայն են ձեր ներմուծումները, այնքան լայն են դառնում ձեր գաղափարները։
Հիմնական ուղերձը․ բազմաոլորտային մտածողությունը կարևոր է բնօրինակ գաղափարների և հեղափոխական արտադրանքների համար։
4․ Ասեք «ոչ» հազար բաների
Կենտրոնացումը Ջոբսի ամենամեծ ուժերից էր։ Երբ նա 1997-ին վերադարձավ Apple, կրճատեց ընկերության 350 արտադրանքներից մինչև ընդամենը 10-ը։ Սա թույլ տվեց Apple-ին ուղղել իր լավագույն ռեսուրսներն ու էներգիան մի քանի գերազանց արտադրանքների վրա։
Ջոբսը հպարտանում էր ոչ միայն այն բաներով, որոնք Apple-ը անում էր, այլ նաև՝ որոնք չէր անում։
Հիմնական ուղերձը․ ռազմավարական առաջնահերթությունները ստեղծում են պարզություն, համահունչություն և արտադրանքի բարձր որակ։
5․ Ստեղծեք անհավանական, լիովին տարբերվող փորձառություններ
Ջոբսը հասկանում էր, որ իրական նորարարությունը միայն սարքավորում կամ ծրագրավորում չէ․ այն ընդգրկում է ամբողջ հաճախորդային փորձը։ Երբ ստեղծում էին Apple Store-ը, նա պնդում էր, որ նպատակը «արկղեր վաճառելը» չէ, այլ՝ մարդկանց կյանքը բարելավելը։
Խանութի դասավորությունից ու լուսավորությունից մինչև Genius Bar-ի աջակցությունը՝ ամեն մանրուք ստեղծված էր, որպեսզի հաճախորդի և բրենդի միջև ստեղծվի զգացմունքային կապ։
Հիմնական ուղերձը․ բացառիկ հաճախորդային փորձը տարբերում է մեծ ընկերություններին սովորականներից։
6․ Տիրապետեք հաղորդագրությանը
Ջոբսը համարվում էր կորպորատիվ պատմության լավագույն պատմողներից մեկը։ Նրա ելույթները պարզապես տեղեկատվություն չէին․ դրանք զվարճացնում էին, կրթում և ոգեշնչում։ Ամեն սլայդ մտածված էր, ամեն պահ՝ նախատեսված, ամեն ուղերձ՝ ճշգրիտ։
Նույնիսկ լավագույն գաղափարները կարող են ձախողվել առանց ուժեղ հաղորդակցության։
Հիմնական ուղերձը․ ազդեցիկ պատմելը մեծացնում է ազդեցությունը, հեղինակությունը և բրենդային ներկայությունը։
7․ Վաճառեք երազանքներ, ոչ թե արտադրանք
Ջոբսը հասկանում էր մի բան, որը շատ բիզնեսներ անտեսում են․ հաճախորդները չեն գնում պարզապես սարքեր — նրանք գնում են հնարավորություններ։ Դարաշրջանային iPad-ի մեկ կոճակով տուն վերադառնալու գաղափարը հենց սա էր արտահայտում․ բարդությունը հեռացվեց, որպեսզի օգտատերը կենտրոնանա այն բանի վրա, ինչ կարող է ստեղծել, սովորել կամ դառնալ։
Մարդիկ վերջնականապես հոգ են տանում իրենց նպատակների մասին, ոչ թե ձեր առանձնահատկությունների։
Հիմնական ուղերձը․ այն բրենդները, որոնք խոսում են հաճախորդի ձգտումների մասին, ստեղծում են հավատարմություն և զգացմունքային կապ։
Վերջին դասը․ երազեք ավելի մեծ
Ջոբսի մտածելակերպը լավագույնս արտահայտող պատմություններից մեկը կապված է մի ղեկավարի հետ, ով նրան զանգել էր Disney Store-ը վերափոխելու ընթացքում։ Ջոբսը նրան ասաց ընդամենը երկու բառ․ «երազիր ավելի մեծ»։
Սա, հավանաբար, նրա լավագույն առաջնորդական խորհուրդն էր։ Տեսեք հանճար ձեր «խելահեղ» գաղափարներում։ Վստահեք այն տեսլականին, որը մյուսները դեռ չեն տեսնում։ Պաշտպանեք այն, ձևավորեք, զարգացրեք և կյանքի կոչեք։
Այս յոթ սկզբունքները՝ կիրք, տեսլական, հետաքրքրասիրություն, կենտրոնացում, փորձառության ձևավորում, պատմող հմտություն և երազանքներով առաջնորդվող մտածողություն — հենց այն հիմքերն են, որոնք առաջնորդեցին Սթիվ Ջոբսին։ Դրանք կարող են օգնել յուրաքանչյուր ղեկավարի կամ ստեղծողի բացելու սեփական ներուժը՝ նորարարելու և ներշնչելու համար։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Վերլուծություն | 2025/12/02 16:16
Հայկական կրիպտոհամայնքում արագորեն տարածվում են չարտոնավորված արհեստական բանականությամբ բոտերը
Ինչպես է «օգնականը» դառնում վտանգ։
-
Հայկական կրիպտոհամայնքում արագորեն տարածվում են չարտոնավորված արհեստական բանականությամբ բոտերը
2025/12/02/ 16:16 -
ԵՄ-Հայաստան գործակցությունը գնալով լավանում է, նոր ռազմավարական օրակարգ ենք ընդունել. Կայա Կալաս
2025/12/02/ 16:11 -
Չինաստանը հարկեր կսահմանի հակաբեղմնավորիչների համար
2025/12/02/ 16:07 -
OpenAI-ը պատրաստվում է ChatGPT-ում գովազդ ցուցադրել
2025/12/02/ 15:58 -
Սթիվ Ջոբսի հաջողության 7 կանոնները, որոնք դեռ այսօր էլ գործում են
2025/12/02/ 15:47 -
Ծառատունկ՝ հանուն Հայաստանի
2025/12/02/ 15:38 -
Որքան խոզի միս է Ռուսաստանը արտահանել Հայաստան 2025-ի 10 ամիսներին
2025/12/02/ 14:21 -
Երբ հնարավոր կլինի տեսնել այս տարվա վերջին գերլուսինը
2025/12/02/ 14:12 -
Գագիկ Մելքոնյանը, Բաբկեն Թունյանը և Սերգեյ Բագրատյանը ՔՊ անդամ են դարձել
2025/12/02/ 13:59 -
Ապահովագրությունը չի ծածկի քաղաքացու բոլոր բժշկական պահանջները․ նախարար
2025/12/02/ 13:47
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ՓՈՂ NEWS. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1, 2025 Թ․
Ucom-ի 5G ցանցի կառուցումը, կիբեռանվտանգության ամենամյա մրցույթը, AI նորություններն ու ամենարագ iPhone-ը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 28, 2025 Թ․