OpenAI-ը պատրաստվում է ChatGPT-ում գովազդ ցուցադրել

Սա ևս մեկ նշան է, որ OpenAI-ը պատրաստվում է եկամուտ ստանալ իր հարյուր միլիոնավոր օգտատերերից։

Պատրաստվեք․ OpenAI-ի ChatGPT-ի հետ ձեր հարմարավետ զրույցները շուտով կարող են լցվել գովազդներով։

Սա է պնդում այն ծրագրավորողը, որը ուսումնասիրել է չատբոթի հավելվածի փորձնական տարբերակի կոդը։

Ծրագրավորող Տիբոր Բլահոն նկատել է մոտ մեկ տասնյակ կոդի տողեր Android-ի ChatGPT հավելվածի վերջին բետա թողարկման՝ 1.2025.329-ում, որոնք նշված են «feature ads» պիտակով և պարունակում են առևտրային բնույթի տողեր, օրինակ՝ «search ad», «search ads carousel» և «bazaar content»։

Սա ևս մեկ նշան է, որ OpenAI-ը պատրաստվում է եկամուտ ստանալ իր հարյուր միլիոնավոր օգտատերերից՝ նրանց գովազդներ ցույց տալով, այն դեպքում, երբ ընկերության վրա աճում է շահութաբերության ճնշումը, և ներդրումները՝ ներառյալ AI ոլորտում կապիտալ ծախսերը, շարունակում են արագ աճել՝ անցնելով այն սահմանը, որը հնարավոր է միայն բաժանորդագրություններով ծածկել։

OpenAI-ի ղեկավարությունը հաճախ շրջահայաց է պատասխանել գովազդների վերաբերյալ հարցերին։ Անցած տարվա դեկտեմբերին ֆինանսական տնօրեն Սառա Ֆրայրը Financial Times-ին ասաց, որ ընկերությունը ուսումնասիրում է գովազդային մոդել, սակայն հետո շտապեց նշել, որ «գովազդ ներդնելու ակտիվ ծրագրեր չկան»։

Գործադիր տնօրեն Սեմ Ալթմանը նույնպես հակասական կարծիքներ է հայտնել։ Նա ժամանակին ասել էր, որ ChatGPT-ում գովազդ ինտեգրելը «անհանգստացնող» է և այն նկարագրել «վերջին միջոց»։ Սակայն այս տարի Ալթմանն արդեն հայտարարել է, որ «լիովին դեմ չէ» գովազդին, որ այն մի բան է, որը «երբևէ փորձելու է», և նույնիսկ գովաբանել է Instagram-ի գովազդային մոդելը (որը, ի դեպ, մեծ քննադատության է արժանացել ոչ-գործադիր տնօրենների կողմից)։

Այնուամենայնիվ, նախազգուշացնող նշանները վաղուց կային՝ անկախ ղեկավարության ուղերձներից։

Օրինակ՝ Ֆրայրի ցածր վստահության հայտարարությունների ընթացքում Financial Times-ը հաղորդեց, որ OpenAI-ը մրցակիցներից, ինչպես Google-ից և Meta-ից, հրավիրում է առաջատար գովազդային մասնագետների և նույնիսկ LinkedIn-ում տեղադրում գովազդային պաշտոնների հայտարարություններ։

Իսկ անցած ամիս The Information-ը տեղեկացրեց, որ OpenAI-ը դիտարկում է անհատականացված գովազդներ ցուցադրել՝ հիմնված ChatGPT-ի հիշողության վրա օգտատիրոջ նախորդ շփումների մասին։ Հաղորդումը նաև ընդգծում էր, որ AI ստարտափը ներգրավել է Meta-ի հարյուրավոր նախկին աշխատակիցների՝ մի ընկերությունից, որի եկամուտների 98 տոկոսը 2023 թվականին կազմել է գովազդը (մոտ 130 մլրդ դոլարից)։

Եթե գովազդները իսկապես հայտնվեն OpenAI-ի արտադրանքներում, դա կլինի վիճահարույց փոփոխություն։ ChatGPT-ը երեք տարվա ընթացքում լիովին ազատ է եղել գովազդներից, ինչը դարձել է դրա գրավչության մի մասը՝ ի տարբերություն Google-ի նման գերբեռնված որոնողական համակարգերի։ Բացի այդ, գովազդների ներխուժումը կարող է խարխլել այն մարդկային նման մտերմիկ զգացողությունը, որը շատ օգտատերեր ձևավորել են չատբոթի հետ շփվելիս։

Դա նաև բազմաթիվ էթիկական հարցեր կծնի։ Օգտատերերը սովորաբար շատ ավելի ինտիմ տեղեկատվություն են կիսում չատբոթի հետ, քան որոնման դաշտում, իսկ AI-ի կարողությունը հանդես գալ որպես բարեկամ կամ վստահելի զրուցակից՝ ինքնին վիճելի երևույթ, կարող է վերածվել անկեղծության բացահայտ շահագործման՝ գովազդային վաճառքների համար։ Չատբոթները՝ կամ գոնե այն կերպ, ինչպես դրանք նախագծում է արդյունաբերությունը, բնույթով կախվածություն առաջացնող ու ներգրավող են։ Google-ի որոնումը՝ ոչ։

Ցանկացած դեպքում OpenAI-ը միակը չէ, որ գնում է այդ ուղով։ Google-ը մեկ տարուց ավելի է, ինչ հովանավորչական բովանդակություն է ցուցադրում իր լայնորեն քննադատվող AI Overviews-ում։ Perplexity-ն նույնպես փորձարկում է գովազդային մոդելները դեռ անցյալ տարվանից, ինչպես նաև Google-ի կողմից աջակցվող AI-ընկեր Chai-ը։