Ինչպես են ձեր որոշումները ազդում ձեր ենթագիտակցության վրա. գիտական բացատրություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի

Ֆինանսական խաղեր. ինչպես են ռուսական բանկերը պայքարում հաճախորդների համար

Հկտ 7, 2024 18:10
620
ADS

Բացի հիմնական տոկոսադրույքից, որը ՌԴ ԿԲ-ն բարձրացրեց սեպտեմբերի 13-ին մինչև 19%, աճում են նաև բանկերի կողմից առաջարկվող ավանդների տոկոսադրույքները։ Պայքարը հաճախորդների համար շարունակվում է նաև դեբետային քարտերի ոլորտում՝ այստեղ շարունակվում է «քեշբեքների մրցավազքը»։ Հաճախորդները ընտրում են մի քանի բանկերի միջև, որոնք մշտապես հարմարեցնում են առաջարկները շուկայի պահանջներին։ «Ведомости. Կապիտալ»-ը ուսումնասիրել է, թե ինչպես են ֆինանսական շուկայի մասնակիցները պայքարում հաճախորդների համար:

Քարտերի գրավչություն

«Yandex»-ի տվյալներով՝ միայն 2024 թվականի հուլիսին շուրջ 2 միլիոն ռուս օգտատերեր ակտիվորեն փնտրել են դեբետային քարտերի մասին տեղեկություններ։ ՎՏԲ-ի կողմից հրապարակված հարցման արդյունքներով՝ Ռուսաստանի յուրաքանչյուր երկրորդ բնակիչ օգտագործում է միաժամանակ 2 կամ 3 բանկային քարտեր։ Ավելի քան մեկ երրորդը (33%) պահում է 2 բանկի քարտեր, գրեթե քառորդը (22%3-ի, իսկ 16%-ը՝ ավելի քան 4-ի։

Դեբետային քարտերի հաճախորդներին ներգրավելը բանկերի համար արժե 2000–5000 ռուբլի (8,400-21,000 դրամ), ասաց «Yandex»-ի հիմնական հաճախորդների զարգացման տնօրեն Սվետլանա Բոգդանովիչը։ Սակայն այդ ծախսերը չեն արդարացվում, եթե օգտատերը պասիվ է։

Օգտատիրոջ համար մրցակցությունը ուժեղանում է

«Այսօր լսարանի հավատարմությունը մեր ոլորտում հաջողության հիմնական չափանիշներից մեկն է։ Պետք է հստակ հասկանալ՝ արդյոք հաճախորդը օգտագործում է քարտը, թե պարզապես բացել է այն»,- նշում է ՎՏԲ-ի մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Անաստասիա Իվանովան։

Բանկերը փորձում են օգտագործել տարբեր մեդիա և գովազդային խառնուրդներ՝ ինտերնետում վիդեո գովազդ, առցանց և օֆլայն բաններներ, համագործակցություններ։ «Մեզ համար կարևոր է, որ հաճախորդները տեսնեն մեր ծառայությունների արժեքը իրենց կյանքում»,- ավելացնում է Բոգդանովիչը։

Արժեք հաճախորդի համար

Բիզնես գործընկեր Լիզա Դեմիդովան նշում է, որ բանկերը պետք է գտնեն նոր լուծումներ, որոնք կխթանեն քարտի մշտական օգտագործումը։ «Մենք տեսնում ենք, որ բանկերը փորձում են ներգրավել նոր լսարաններ, ավելի շատ ուշադրություն դարձնելով տարիքային տարբեր խմբերին»,- ասում է նա։

Բոգդանովիչը նշում է, որ հաճախորդի համար կարևոր է տեսնել ապրանքի արժեքը՝ լինի դա անվճար առաքում, սպասարկում, թե զեղչեր։ Շատ բանկեր այսօր հարմարեցնում են իրենց առաջարկները՝ հաշվի առնելով հաճախորդի կենսակերպը։

Համագործակցություններ և գործընկերություններ

Որոշ բանկեր համագործակցում են այլ ընկերությունների հետ՝ հաճախորդների համար առավելություններ ստեղծելու համար։ «Հաճախորդներին ներգրավելու և ակտիվությունը բարձրացնելու համար մենք մշակում ենք հարմարեցված նախագծեր»,- ասում է Բոգդանովիչը։ Օրինակ, «Альфа-Банк»-ը համագործակցել է «Яндекс Маркет»-ի հետ՝ բարձրացված քեշբեքի ծրագրի շրջանակներում։ Նախագծի մեկնարկից մեկ ամիս անց բանկի քարտերով վճարումների բաժինը մեծացել է 4 անգամ։

«Точка» բանկը այս ամառ բրենդավորել է «Яндекс»-ի ռոբոտ-առաքիչներին։ «Մենք սիրում ենք փորձարկել և անել մի բան առաջինը»,- ասում է Տատյանա Կորնաուշենկոն։

Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Ведомости. Կապիտալ