Ֆինանսական խաղեր. ինչպես են ռուսական բանկերը պայքարում հաճախորդների համար
Լուրեր |
Բացի հիմնական տոկոսադրույքից, որը ՌԴ ԿԲ-ն բարձրացրեց սեպտեմբերի 13-ին մինչև 19%, աճում են նաև բանկերի կողմից առաջարկվող ավանդների տոկոսադրույքները։ Պայքարը հաճախորդների համար շարունակվում է նաև դեբետային քարտերի ոլորտում՝ այստեղ շարունակվում է «քեշբեքների մրցավազքը»։ Հաճախորդները ընտրում են մի քանի բանկերի միջև, որոնք մշտապես հարմարեցնում են առաջարկները շուկայի պահանջներին։ «Ведомости. Կապիտալ»-ը ուսումնասիրել է, թե ինչպես են ֆինանսական շուկայի մասնակիցները պայքարում հաճախորդների համար:
Քարտերի գրավչություն
«Yandex»-ի տվյալներով՝ միայն 2024 թվականի հուլիսին շուրջ 2 միլիոն ռուս օգտատերեր ակտիվորեն փնտրել են դեբետային քարտերի մասին տեղեկություններ։ ՎՏԲ-ի կողմից հրապարակված հարցման արդյունքներով՝ Ռուսաստանի յուրաքանչյուր երկրորդ բնակիչ օգտագործում է միաժամանակ 2 կամ 3 բանկային քարտեր։ Ավելի քան մեկ երրորդը (33%) պահում է 2 բանկի քարտեր, գրեթե քառորդը (22%)՝ 3-ի, իսկ 16%-ը՝ ավելի քան 4-ի։
Դեբետային քարտերի հաճախորդներին ներգրավելը բանկերի համար արժե 2000–5000 ռուբլի (8,400-21,000 դրամ), ասաց «Yandex»-ի հիմնական հաճախորդների զարգացման տնօրեն Սվետլանա Բոգդանովիչը։ Սակայն այդ ծախսերը չեն արդարացվում, եթե օգտատերը պասիվ է։
Օգտատիրոջ համար մրցակցությունը ուժեղանում է
«Այսօր լսարանի հավատարմությունը մեր ոլորտում հաջողության հիմնական չափանիշներից մեկն է։ Պետք է հստակ հասկանալ՝ արդյոք հաճախորդը օգտագործում է քարտը, թե պարզապես բացել է այն»,- նշում է ՎՏԲ-ի մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Անաստասիա Իվանովան։
Բանկերը փորձում են օգտագործել տարբեր մեդիա և գովազդային խառնուրդներ՝ ինտերնետում վիդեո գովազդ, առցանց և օֆլայն բաններներ, համագործակցություններ։ «Մեզ համար կարևոր է, որ հաճախորդները տեսնեն մեր ծառայությունների արժեքը իրենց կյանքում»,- ավելացնում է Բոգդանովիչը։
Արժեք հաճախորդի համար
Բիզնես գործընկեր Լիզա Դեմիդովան նշում է, որ բանկերը պետք է գտնեն նոր լուծումներ, որոնք կխթանեն քարտի մշտական օգտագործումը։ «Մենք տեսնում ենք, որ բանկերը փորձում են ներգրավել նոր լսարաններ, ավելի շատ ուշադրություն դարձնելով տարիքային տարբեր խմբերին»,- ասում է նա։
Բոգդանովիչը նշում է, որ հաճախորդի համար կարևոր է տեսնել ապրանքի արժեքը՝ լինի դա անվճար առաքում, սպասարկում, թե զեղչեր։ Շատ բանկեր այսօր հարմարեցնում են իրենց առաջարկները՝ հաշվի առնելով հաճախորդի կենսակերպը։
Համագործակցություններ և գործընկերություններ
Որոշ բանկեր համագործակցում են այլ ընկերությունների հետ՝ հաճախորդների համար առավելություններ ստեղծելու համար։ «Հաճախորդներին ներգրավելու և ակտիվությունը բարձրացնելու համար մենք մշակում ենք հարմարեցված նախագծեր»,- ասում է Բոգդանովիչը։ Օրինակ, «Альфа-Банк»-ը համագործակցել է «Яндекс Маркет»-ի հետ՝ բարձրացված քեշբեքի ծրագրի շրջանակներում։ Նախագծի մեկնարկից մեկ ամիս անց բանկի քարտերով վճարումների բաժինը մեծացել է 4 անգամ։
«Точка» բանկը այս ամառ բրենդավորել է «Яндекс»-ի ռոբոտ-առաքիչներին։ «Մենք սիրում ենք փորձարկել և անել մի բան առաջինը»,- ասում է Տատյանա Կորնաուշենկոն։
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Ведомости. Կապիտալ Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Լուրեր | 2025/12/18 22:00
Դեկտեմբերի 18-ի բիզնես լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանի և միջազգային տնտեսական աշխարհում։
Լուրեր | 2025/12/18 20:00
Դեկտեմբերի 18-ի կարևոր լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանում և աշխարհում
-
Դեկտեմբերի 18-ի բիզնես լուրերը
2025/12/18/ 22:00 -
Դեկտեմբերի 18-ի կարևոր լուրերը
2025/12/18/ 20:00 -
Տարեվերջյան ծանրաբեռնվածությանը դիմակայելու խորհուրդներ․ նոր տարի՝ նոր տրամադրություն
2025/12/18/ 19:00 -
Կոնվերս Բանկը միացել է PCAF-ին
2025/12/18/ 18:36 -
Հայ-չինական գործընկերության ամրապնդումը՝ գիտաժողովի առանցքում
2025/12/18/ 17:40 -
175 մլն 360 հազար դրամ՝ աճուրդին, 311 մլն 348 հազար դրամ՝ ուսուցիչներին․ 5 կարևոր որոշում՝ Կառավարության նիստից
2025/12/18/ 17:02 -
Արևելյան հեքիաթ՝ Չեխովի դպրոցում
2025/12/18/ 16:33 -
Նախարարի հրամանով ԶՈՒ ողջ անձնակազմը պարգևավճար կստանա. ՊՆ
2025/12/18/ 14:59 -
Արտահանման ոլորտում պատկերը մտահոգիչ է. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/12/18/ 14:54 -
Warner Bros.-ը խորհուրդ է տվել բաժնետերերին մերժել Paramount-ի առաջարկըWarner Bros.-ը խորհուրդ է տվել բաժնետերերին մերժել Paramount-ի առաջարկը
2025/12/18/ 14:51
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
Արևելյան հեքիաթ՝ Չեխովի դպրոցում
«BIG Christmas Market with Coca-Cola 2025»․ Ամանորյա ամենաՄԵԾ ցուցահանդես-տոնավաճառը
ՓՈՂ NEWS. Դեկտեմբերի 16, 2025 թ․
ԱրարատԲանկի աջակցությամբ թվայնացվում է «Կարին» գիտական կենտրոնի արխիվը
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 16, 2025 Թ․