ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ֆինանսական խաղեր. ինչպես են ռուսական բանկերը պայքարում հաճախորդների համար

Հկտ 7, 2024 18:10
616
ADS

Բացի հիմնական տոկոսադրույքից, որը ՌԴ ԿԲ-ն բարձրացրեց սեպտեմբերի 13-ին մինչև 19%, աճում են նաև բանկերի կողմից առաջարկվող ավանդների տոկոսադրույքները։ Պայքարը հաճախորդների համար շարունակվում է նաև դեբետային քարտերի ոլորտում՝ այստեղ շարունակվում է «քեշբեքների մրցավազքը»։ Հաճախորդները ընտրում են մի քանի բանկերի միջև, որոնք մշտապես հարմարեցնում են առաջարկները շուկայի պահանջներին։ «Ведомости. Կապիտալ»-ը ուսումնասիրել է, թե ինչպես են ֆինանսական շուկայի մասնակիցները պայքարում հաճախորդների համար:

Քարտերի գրավչություն

«Yandex»-ի տվյալներով՝ միայն 2024 թվականի հուլիսին շուրջ 2 միլիոն ռուս օգտատերեր ակտիվորեն փնտրել են դեբետային քարտերի մասին տեղեկություններ։ ՎՏԲ-ի կողմից հրապարակված հարցման արդյունքներով՝ Ռուսաստանի յուրաքանչյուր երկրորդ բնակիչ օգտագործում է միաժամանակ 2 կամ 3 բանկային քարտեր։ Ավելի քան մեկ երրորդը (33%) պահում է 2 բանկի քարտեր, գրեթե քառորդը (22%3-ի, իսկ 16%-ը՝ ավելի քան 4-ի։

Դեբետային քարտերի հաճախորդներին ներգրավելը բանկերի համար արժե 2000–5000 ռուբլի (8,400-21,000 դրամ), ասաց «Yandex»-ի հիմնական հաճախորդների զարգացման տնօրեն Սվետլանա Բոգդանովիչը։ Սակայն այդ ծախսերը չեն արդարացվում, եթե օգտատերը պասիվ է։

Օգտատիրոջ համար մրցակցությունը ուժեղանում է

«Այսօր լսարանի հավատարմությունը մեր ոլորտում հաջողության հիմնական չափանիշներից մեկն է։ Պետք է հստակ հասկանալ՝ արդյոք հաճախորդը օգտագործում է քարտը, թե պարզապես բացել է այն»,- նշում է ՎՏԲ-ի մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Անաստասիա Իվանովան։

Բանկերը փորձում են օգտագործել տարբեր մեդիա և գովազդային խառնուրդներ՝ ինտերնետում վիդեո գովազդ, առցանց և օֆլայն բաններներ, համագործակցություններ։ «Մեզ համար կարևոր է, որ հաճախորդները տեսնեն մեր ծառայությունների արժեքը իրենց կյանքում»,- ավելացնում է Բոգդանովիչը։

Արժեք հաճախորդի համար

Բիզնես գործընկեր Լիզա Դեմիդովան նշում է, որ բանկերը պետք է գտնեն նոր լուծումներ, որոնք կխթանեն քարտի մշտական օգտագործումը։ «Մենք տեսնում ենք, որ բանկերը փորձում են ներգրավել նոր լսարաններ, ավելի շատ ուշադրություն դարձնելով տարիքային տարբեր խմբերին»,- ասում է նա։

Բոգդանովիչը նշում է, որ հաճախորդի համար կարևոր է տեսնել ապրանքի արժեքը՝ լինի դա անվճար առաքում, սպասարկում, թե զեղչեր։ Շատ բանկեր այսօր հարմարեցնում են իրենց առաջարկները՝ հաշվի առնելով հաճախորդի կենսակերպը։

Համագործակցություններ և գործընկերություններ

Որոշ բանկեր համագործակցում են այլ ընկերությունների հետ՝ հաճախորդների համար առավելություններ ստեղծելու համար։ «Հաճախորդներին ներգրավելու և ակտիվությունը բարձրացնելու համար մենք մշակում ենք հարմարեցված նախագծեր»,- ասում է Բոգդանովիչը։ Օրինակ, «Альфа-Банк»-ը համագործակցել է «Яндекс Маркет»-ի հետ՝ բարձրացված քեշբեքի ծրագրի շրջանակներում։ Նախագծի մեկնարկից մեկ ամիս անց բանկի քարտերով վճարումների բաժինը մեծացել է 4 անգամ։

«Точка» բանկը այս ամառ բրենդավորել է «Яндекс»-ի ռոբոտ-առաքիչներին։ «Մենք սիրում ենք փորձարկել և անել մի բան առաջինը»,- ասում է Տատյանա Կորնաուշենկոն։

Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Ведомости. Կապիտալ