Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

Cadillac-ի վերածնունդը. ինչպես է լեգենդար բրենդը գրավում նոր սերնդի սիրտը

Հկտ 28, 2024 10:11
21
ADS

Cadillac-ը երկար տարիների մարտահրավերներից հետո կրկին զարկ է տվել պրեմիում կարգի շուկայի վերազարթոնքին։ Գլխավոր բանալին նոր Celestiq մոդելն է, որը ներկայացվում է որպես բացառիկ էլեկտրական սեդան, հատուկ հարմարեցվածությամբ և ձեռքի աշխատանքով։

Նորարարական դիզայնը և զարմանալի տեխնիկական հնարավորությունները Celestiq-ը դիրքավորում են Bentley-ի և Rolls-Royce-ի նման բարձրակարգ շքեղ բրենդների կողքին։

Celestiq-ը՝ Կայուն և Հարմարեցվող Հաճույք

350,000 դոլար արժողությամբ Celestiq-ը առաջարկում է հարուստ օգտատերերին ամենայն մանրամասնով դիզայնը կարգավորելու հնարավորություն։ Մեքենայի արտաքինը և ինտերիերը կարելի է հարմարեցնել տարբեր տեսակի գույներով, նյութերով և մոդուլներով, որոնք արտացոլում են սեփականատիրոջ անհատականությունը։ Celestiq-ի արտադրության վրա օրական տրվում է երկու մեքենա, ինչը հնարավորություն է տալիս ավելի մանրակրկիտ աշխատանք կատարել դիզայնի և ինժեներության մեջ։

Մրցակցային Շուկայում Նոր Շուկայի Ներդրում

Cadillac-ի ղեկավարությունը ձգտում է դուրս գալ շուկայի ծայրահեղ լյուքս սեգմենտ՝ նպատակ ունենալով բարձրակարգ հաճախորդներին նոր դիզայնով ու բարձրակարգ որակներով գրավել։ General Motors-ի գլոբալ դիզայնի փոխնախագահ Մայքլ Սիմկոն հայտնել է, որ ընկերությունը շուկա է վերադարձնում «աշխարհի չափանիշ» գաղափարը, առաջարկելով պրեմիում ապրանքանիշեր, որոնք հատուկ կառուցված են բարձրակարգ սպառողների համար։

Նոր Էլեկտրական Տեխնոլոգիաներ

Celestiq-ը չի լինում պարզապես ցույցի համար նախատեսված մեքենա, այլ ունի մինչև 300 մղոն հեռավորության հնարավորություն։ Այն ունի չորս անիվի ղեկ և օդային կախոց, ինչը հնարավորություն է տալիս նրան ընթանալ ինչպես հարմարավետ, այնպես էլ բավականին սպորտային կերպով։ Հզոր էկրաններով ու տեխնոլոգիական դետալներով հագեցած մեքենան կարող է փոխակերպվել թե՛ ամենօրյա, թե՛ շքեղ միջոց։ Celestiq-ը նույնպես ցուցադրվել է Ջեյ Լենոյի նման հայտնի գործիչների կողմից, ինչը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել մեքենայի նկատմամբ։

Հաջորդ Սերունդ՝ IQ Մոդելներով

Cadillac-ը իր էլեկտրական մոդելներն անվանում է IQ վերջավորությամբ՝ Lyriq, Optiq, Escalade IQ, ինչը խորհրդանշում է նոր սերունդ, որն ամբողջությամբ հիմնված է էլեկտրական տեխնոլոգիաների վրա։ Սա իրենց նոր ապրանքանիշի սկիզբն է, որը նախատեսում է ընդլայնել շուկայի ուղղությունը դեպի էլեկտրական տրանսպորտային միջոցների պրեմիում սեգմենտ։

Ապագա Պլաններ և Առաջնորդության Դիրքերում Վերականգնում

Cadillac-ը ամրագրում է իր դիրքերը՝ առաջարկելով չնախատեսված բարձրակարգ և նորարարական լուծումներ։ Սիմկոն նույնպես նշել է, որ V-Series, CT5-V Blackwing և CT4-V Blackwing մոդելները դեռ կմնան շուկայում՝ շարունակելով հաճույք պատճառել ավտոսիրողական համայնքին, ինչը վկայում է, որ բրենդն ապագայի համար դեռ ունի պահուստներ։

Cadillac-ը նորաձևության մեջ վերադարձ է ապրում Celestiq-ի միջոցով, բացելով բացառիկ և հարմարեցվող լյուքս մեքենաների նոր ուղի, որը համադրում է բարձրակարգ դիզայնն ու ժամանակակից տեխնոլոգիաները՝ ապացուցելով, որ կարող է վերականգնել իր լեգենդար դիրքը ավտոարդյունաբերության բարձունքներում։

Աղբյուր՝ abcnews.am