![ADS](https://abnews.am/wp-content/uploads/2025/01/abn_banner_post.jpg)
![](https://abnews.am/wp-content/uploads/2025/01/ABNSPHOTO-2025-01-28T113405.656.png)
Հաջողակ թիմում լավ հարաբերությունները կարևոր են, և դրանք ներառում են ոչ միայն աշխատակիցների փոխադարձ կապը, այլև նրանց և ղեկավարի միջև արդյունավետ համագործակցությունը։ Ահա մի քանի օգտակար խորհուրդներ, որոնք կօգնեն ճիշտ հիմք դնել այդ հարաբերությունների համար։
1. Պարզաբանեք փոխադարձ սպասելիքները
- Խոսեք ձեր աշխատակցի և ղեկավարի հետ՝ պարզելու նրանց ակնկալիքները։
- Աջակցեք նրանց հասկանալ իրենց դերը ընդհանուր նպատակներին հասնելու գործում։
- Կազմակերպեք բաց քննարկում, որտեղ կշեշտադրվեն առաջնահերթությունները և անհատական ներդրումը։
2. Խթանեք բաց և անկեղծ հաղորդակցություն
- Աջակցեք ակտիվ հաղորդակցությանը աշխատակցի և ղեկավարի միջև։
- Խրախուսեք երկուստեք հարցեր տալ և քննարկել խնդիրները՝ թափանցիկ կերպով։
- Կազմակերպեք կանոնավոր հանդիպումներ, որտեղ նրանք կարող են կիսվել կարծիքներով։
3. Կիսվեք վերաբերելի տեղեկատվությամբ
- Համոզվեք, որ ձեր աշխատակիցը տեղեկացված է ղեկավարի կարևոր առաջնահերթությունների և նպատակների մասին։
- Հասկացրեք աշխատակցին, թե ինչպես է իր աշխատանքը նպաստում ղեկավարի կողմից նշված նպատակներին։
4. Զարգացրեք վստահությունը
- Խրախուսեք աշխատակցին վստահ լինել իր ուժերի վրա և աջակցեք նրան իր խնդիրների լուծման մեջ։
- Զգուշացրեք ղեկավարին աշխատակցի ուժեղ կողմերի և հաջողությունների մասին՝ վստահություն կառուցելու համար։
5. Խթանեք թիմային արժեքները
- Ներկայացրեք ընդհանուր արժեքներ, որոնք կապում են ղեկավարին և աշխատակցին։
- Օգնեք հասկանալ, որ համագործակցությունը օգնում է ոչ միայն անհատապես հաջողության հասնել, այլև նպաստում ամբողջ թիմի արդյունավետությանը։
6. Միջնորդ եղեք խնդիրների լուծման ժամանակ
- Եթե կոնֆլիկտ է առաջանում, միջամտեք որպես լուծող անձ։
- Պարզաբանեք կոնֆլիկտի պատճառները և առաջարկեք փոխշահավետ լուծումներ։
7. Խրախուսեք երկուստեք ուսուցում
- Խրախուսեք ղեկավարին սովորել աշխատակցի փորձից և հակառակը։
- Նշեք այն հմտությունները, որոնք կարող են զարգացնել նրանց միջև համագործակցությունը։
Լավ հարաբերությունների ձևավորումը ժամանակ է պահանջում, սակայն եթե առաջնորդվեք այս քայլերով, կկարողանաք աջակցել ձեր աշխատակցին և ղեկավարին միասին աշխատել արդյունավետ և ներդաշնակ։
Աղբյուր՝ Harvard Business Review