Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 6 ամսով սահմանափակում է կենդանի խոզերի ներմուծումը
Բիթքոյնի գինը շարունակում բարձրանալ. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լրացուցիչ 191.5 մլն դրամ կհատկացնի Երևանի օպերային թատրոնին
Ի՞նչ կփոխեն նոր պաշտոնյաները պետական համակարգում. կառավարության նիստի մանրամասները հասանելի է ABNews.am կայքում
Ճանապարհների հիմնանորոգման, վերակառուցման համար ՏԿԵՆ-ին կհատկացվի շուրջ 901 մլն դրամ
Ճապոնիան ծրագրում է 141.2 մլրդ դոլար ծախսել աշխատավարձերի բարձրացման վրա

Աշխարհի թոփ բրենդները Apple-ից հետո՝ ո՞վ է հաջորդում

Օգս 22, 2024 19:05
41
ADS

Brand Finance-ի վերջին ուսումնասիրության համաձայն՝ Apple-ը կրկին գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ բարձր տեխնոլոգիական բրենդների ցանկը՝ շրջանցելով նախորդ տարվա առաջատար Amazon-ին, որը մրցակիցների ակտիվ աճի պատճառով իջել է չորրորդ տեղ:

Interfax-ի հաղորդմամբ, մեկ տարում Apple-ի բրենդի արժեքն աճել է 74%-ով և հասել $516,6 միլիարդի, մինչդեռ Amazon-ի արժեքը աճել է ընդամենը 3,2%-ով՝ հասնելով $308,9 միլիարդի: Վարկանիշում երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Microsoft-ը՝ աճելով գրեթե 78%-ով (մինչև $340,4 միլիարդ), իսկ Google-ը պահպանել է իր երրորդ տեղը՝ ցուցադրելով 18,5% աճ (մինչև $333,4 միլիարդ):

Այս չորս ընկերությունները նաև աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր ցանկում առաջատարներն են:

Տեխնոլոգիական հատվածում առավել զգալի աճը գրանցել է Nvidia-ն, որի բրենդի արժեքը 2,6 անգամ ավելացել է՝ հասնելով $44,5 միլիարդի՝ արհեստական բանականության ոլորտում միկրոչիպերի բարձր պահանջարկի շնորհիվ: Այժմ այն գտնվում է լավագույն տասնյակի եզրին:

Վարկանիշի հինգերորդ տեղը զբաղեցնում է TikTok-ը ($84,2 միլիարդ), իսկ վեցերորդը՝ Samsung-ը ($82,2 միլիարդ): Այս երկու ընկերություններն են միայն, որ ոչ ամերիկյան բրենդներ են լավագույն տասնյակում:

Ցուցակում հաջորդում են Facebook-ը՝ $75,7 միլիարդ արժողությամբ բրենդով, Instagram-ը ($70,4 միլիարդ) և Oracle-ը ($53,1 միլիարդ):