-
ՀԷՑ-ում չեղարկվել են մի շարք գնման գործընթացներ. ընդհանուր 3 մլրդ դրամ նախահաշվային արժեքով
2025/07/30/ 21:21 -
Հուլիսի 30-ի բիզնես լուրերը
2025/07/30/ 20:48 -
Հուլիսի 30-ի կարևոր լուրերը
2025/07/30/ 20:22 -
Ինչու որոշ կազմակերպություններ վերածում են ԱԲ-ն ուժի, իսկ մյուսները՝ ձախողվում
2025/07/30/ 17:49 -
2025-ին ՀՀ պետական բյուջեի պակասուրդը սպասվածից ցածր է. ինչ է փոխվել բյուջետային վարքագծում
2025/07/30/ 17:07 -
Gucci-ում ղեկավարությունը փոխվել է վաճառքների անկման ֆոնին
2025/07/30/ 16:57 -
Ուկրաինան ՌԴ-ի և Ադրբեջանի միջև տարաձայնություններն օգտագործելու ծրագրեր ունի. Զախարովա
2025/07/30/ 16:40 -
Որ ոլորտներում են ամենաշատ գործունեությունը ծավալել ՀՀ քաղաքացիները 2025 թ.-ի մայիսին
2025/07/30/ 16:07 -
Հայ բժիշկը Կամչատկայում երկրաշարժի ժամանակ բարեհաջող ընդունել է երեխայի ծնունդը
2025/07/30/ 15:23 -
Ռալֆ Յիրիկյանի դասախոսությունը՝ ինժեներական ամառային դպրոցում
2025/07/30/ 15:19
Բաժանորդագրվել

Նորարարական մարքեթինգի ռազմավարություններ, որոնք գրավում են երիտասարդ սերունդներին
Լուրեր |

1. Բովանդակություն, որը խոսում է արժեքների մասին
Երիտասարդները նախընտրում են բրենդներ, որոնք ունեն հստակ արժեքներ և նպատակ։ Նրանք ակնկալում են, որ բիզնեսը ոչ միայն վաճառի ապրանք կամ ծառայություն, այլև մասնակցի սոցիալական կամ բնապահպանական խնդիրների լուծմանը։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են ընդգծել իրենց կայունության կամ սոցիալական պատասխանատվության նախաձեռնությունները։2. Դինամիկ և վիզուալ բովանդակություն
Սոցիալական մեդիան՝ հատկապես TikTok-ը, Instagram-ը և Snapchat-ը, մեծ դեր ունի երիտասարդ սերնդի կյանքի մեջ։ Բրենդները պետք է օգտագործեն վիզուալ ազդեցիկ բովանդակություն՝ կարճ վիդեոներ, ինֆոգրաֆիկներ և մեմեր, որոնք գրավում են ուշադրությունն առաջին իսկ վայրկյաններին։3. Ազդեցիկների (influencers) հետ համագործակցություն
Ազդեցիկները կարևոր գործիք են, երբ խոսքը գնում է երիտասարդների հետ կապ հաստատելու մասին։ Փոքր, բայց վստահելի միկրոազդեցիկների միջոցով հնարավոր է ստեղծել իրական և անձնական կապեր, որոնք երիտասարդները գնահատում են։4. Ինտերակտիվ մարքեթինգ
Ինտերակտիվ բովանդակությունն ավելացնում է ներգրավվածությունը։ Վիկտորինաներ, խաղեր, առցանց ակցիաներ և անհատականացված առաջարկներ, որոնք հիմնված են օգտագործողի նախասիրությունների վրա, կարևոր են երիտասարդների ուշադրությունը գրավելու համար։5. Տեխնոլոգիաների ինտեգրում
Տեխնոլոգիաների նորարարությունները, ինչպես վիրտուալ իրականությունը (VR) կամ արհեստական ինտելեկտը (AI), կարող են ստեղծել յուրահատուկ փորձ, որը կգրավի երիտասարդ սպառողներին։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են առաջարկել վիրտուալ փորձարկումներ կամ AI-ի օգնությամբ անհատականացված առաջարկներ։6. Արագություն և պարզություն
Երիտասարդ սերունդը գնահատում է արագությունը և պարզությունը։ Սա նշանակում է, որ վեբ կայքերը, հավելվածները կամ գնումների գործընթացը պետք է լինեն հնարավորինս արագ և հասկանալի։7. Հումոր և ստեղծագործականություն
Հումորը և ստեղծագործականությունը կարևոր են երիտասարդների սիրտը շահելու համար։ Մարքեթինգի արշավները պետք է լինեն զվարճալի և նորարարական՝ ապահովելով բարձր հիշվողություն։8. Համայնքային զգացողության ստեղծում
Երիտասարդները սիրում են զգալ, որ իրենց ընտրած բրենդները մոտ են իրենց հետաքրքրություններին և ստեղծում են համայնք։ Սա կարելի է իրականացնել սոցիալական մեդիայում խմբերի կամ միջոցառումների միջոցով։9. Կայուն և բարոյական մոտեցում
Երիտասարդ սերունդը շատ ավելի տեղեկացված է բնապահպանական խնդիրների և էթիկական արտադրության մասին։ Այս մոտեցումը մարքեթինգում ընդգծելով՝ բրենդը կարող է ավելի վստահելի դառնալ։Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/07/30 20:48
Հուլիսի 30-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/07/30 20:22
Հուլիսի 30-ի կարևոր լուրերը