Նորարարական մարքեթինգի ռազմավարություններ, որոնք գրավում են երիտասարդ սերունդներին
Լուրեր |

1. Բովանդակություն, որը խոսում է արժեքների մասին
Երիտասարդները նախընտրում են բրենդներ, որոնք ունեն հստակ արժեքներ և նպատակ։ Նրանք ակնկալում են, որ բիզնեսը ոչ միայն վաճառի ապրանք կամ ծառայություն, այլև մասնակցի սոցիալական կամ բնապահպանական խնդիրների լուծմանը։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են ընդգծել իրենց կայունության կամ սոցիալական պատասխանատվության նախաձեռնությունները։2. Դինամիկ և վիզուալ բովանդակություն
Սոցիալական մեդիան՝ հատկապես TikTok-ը, Instagram-ը և Snapchat-ը, մեծ դեր ունի երիտասարդ սերնդի կյանքի մեջ։ Բրենդները պետք է օգտագործեն վիզուալ ազդեցիկ բովանդակություն՝ կարճ վիդեոներ, ինֆոգրաֆիկներ և մեմեր, որոնք գրավում են ուշադրությունն առաջին իսկ վայրկյաններին։3. Ազդեցիկների (influencers) հետ համագործակցություն
Ազդեցիկները կարևոր գործիք են, երբ խոսքը գնում է երիտասարդների հետ կապ հաստատելու մասին։ Փոքր, բայց վստահելի միկրոազդեցիկների միջոցով հնարավոր է ստեղծել իրական և անձնական կապեր, որոնք երիտասարդները գնահատում են։4. Ինտերակտիվ մարքեթինգ
Ինտերակտիվ բովանդակությունն ավելացնում է ներգրավվածությունը։ Վիկտորինաներ, խաղեր, առցանց ակցիաներ և անհատականացված առաջարկներ, որոնք հիմնված են օգտագործողի նախասիրությունների վրա, կարևոր են երիտասարդների ուշադրությունը գրավելու համար։5. Տեխնոլոգիաների ինտեգրում
Տեխնոլոգիաների նորարարությունները, ինչպես վիրտուալ իրականությունը (VR) կամ արհեստական ինտելեկտը (AI), կարող են ստեղծել յուրահատուկ փորձ, որը կգրավի երիտասարդ սպառողներին։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են առաջարկել վիրտուալ փորձարկումներ կամ AI-ի օգնությամբ անհատականացված առաջարկներ։6. Արագություն և պարզություն
Երիտասարդ սերունդը գնահատում է արագությունը և պարզությունը։ Սա նշանակում է, որ վեբ կայքերը, հավելվածները կամ գնումների գործընթացը պետք է լինեն հնարավորինս արագ և հասկանալի։7. Հումոր և ստեղծագործականություն
Հումորը և ստեղծագործականությունը կարևոր են երիտասարդների սիրտը շահելու համար։ Մարքեթինգի արշավները պետք է լինեն զվարճալի և նորարարական՝ ապահովելով բարձր հիշվողություն։8. Համայնքային զգացողության ստեղծում
Երիտասարդները սիրում են զգալ, որ իրենց ընտրած բրենդները մոտ են իրենց հետաքրքրություններին և ստեղծում են համայնք։ Սա կարելի է իրականացնել սոցիալական մեդիայում խմբերի կամ միջոցառումների միջոցով։9. Կայուն և բարոյական մոտեցում
Երիտասարդ սերունդը շատ ավելի տեղեկացված է բնապահպանական խնդիրների և էթիկական արտադրության մասին։ Այս մոտեցումը մարքեթինգում ընդգծելով՝ բրենդը կարող է ավելի վստահելի դառնալ։Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
-
Վրաստանն ամբողջությամբ մարել է Հայաստանի, Ադրբեջանի, Իրանի, Թուրքիայի և ՌԴ-ի հանդեպ ունեցած արտաքին պարտքը
2025/09/17/ 13:45 -
Լրագրող Հակոբ Կարապետյանին բռնության ենթարկելու դեպքի առթիվ նախաձեռնվել է քրվարույթ և իրականացվում է նախաքննություն. ՄԻՊ աշխատակազմ
2025/09/17/ 13:12 -
Երևան քաղաքի փրկարարական վարչության ծառայողները որակավորում են անցել
2025/09/17/ 13:04 -
Հայաստանում փողի բազան աճել է․ ինչպես դա կազդի բնակչության վրա
2025/09/17/ 12:36 -
Վաշինգտոնը վերսկսում է զենքի վաճառքը Ուկրաինային. Reuters
2025/09/17/ 12:14 -
Հայաստանի և Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարությունները քննարկել են ռազմավարական գործընկերության հաստատման ուղղությամբ իրականացվող քայլերը
2025/09/17/ 12:09 -
Վեհափառը հանդիպումներ է ունեցել Վատիկանի մի շարք կառույցների պատասխանատու կարդինալների հետ
2025/09/17/ 12:00 -
Հանձնուքում առկա մածունների միջից ՔԿՀ ծառայողները հայտնաբերել են թմրամիջոցի նմանվող զանգվածներ
2025/09/17/ 11:55 -
Սեպտեմբերի 17-ի կրիպտոարժույթների փոխարժեքները
2025/09/17/ 11:49 -
Վերահաստատում եմ իմ հանձնառությունը՝ աշխատել խաղաղության հետագա ինստիտուցիոնալացման և TRIPP-ի իրականացման ուղղությամբ․ Նիկոլ Փաշինյան
2025/09/17/ 10:12
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 15, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 15, 2025Թ.

ԻՆՔՆԱԶԲԱՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԻՆՏԵԳՐՄԱՆ ՆՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԼՂ-ԻՑ ՏԵՂԱՀԱՆՎԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ՀԱՄԱՐ

ԱՇԽԱՏԱՆՔ` ՀԱՏՈՒԿ ԽՆԱՄՔԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ՝ ԱՐՑԱԽՑԻ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ. IDBANK-Ը ԱՄՓՈՓՈՒՄ Է ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
