Նորարարական մարքեթինգի ռազմավարություններ, որոնք գրավում են երիտասարդ սերունդներին
Լուրեր |

1. Բովանդակություն, որը խոսում է արժեքների մասին
Երիտասարդները նախընտրում են բրենդներ, որոնք ունեն հստակ արժեքներ և նպատակ։ Նրանք ակնկալում են, որ բիզնեսը ոչ միայն վաճառի ապրանք կամ ծառայություն, այլև մասնակցի սոցիալական կամ բնապահպանական խնդիրների լուծմանը։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են ընդգծել իրենց կայունության կամ սոցիալական պատասխանատվության նախաձեռնությունները։2. Դինամիկ և վիզուալ բովանդակություն
Սոցիալական մեդիան՝ հատկապես TikTok-ը, Instagram-ը և Snapchat-ը, մեծ դեր ունի երիտասարդ սերնդի կյանքի մեջ։ Բրենդները պետք է օգտագործեն վիզուալ ազդեցիկ բովանդակություն՝ կարճ վիդեոներ, ինֆոգրաֆիկներ և մեմեր, որոնք գրավում են ուշադրությունն առաջին իսկ վայրկյաններին։3. Ազդեցիկների (influencers) հետ համագործակցություն
Ազդեցիկները կարևոր գործիք են, երբ խոսքը գնում է երիտասարդների հետ կապ հաստատելու մասին։ Փոքր, բայց վստահելի միկրոազդեցիկների միջոցով հնարավոր է ստեղծել իրական և անձնական կապեր, որոնք երիտասարդները գնահատում են։4. Ինտերակտիվ մարքեթինգ
Ինտերակտիվ բովանդակությունն ավելացնում է ներգրավվածությունը։ Վիկտորինաներ, խաղեր, առցանց ակցիաներ և անհատականացված առաջարկներ, որոնք հիմնված են օգտագործողի նախասիրությունների վրա, կարևոր են երիտասարդների ուշադրությունը գրավելու համար։5. Տեխնոլոգիաների ինտեգրում
Տեխնոլոգիաների նորարարությունները, ինչպես վիրտուալ իրականությունը (VR) կամ արհեստական ինտելեկտը (AI), կարող են ստեղծել յուրահատուկ փորձ, որը կգրավի երիտասարդ սպառողներին։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են առաջարկել վիրտուալ փորձարկումներ կամ AI-ի օգնությամբ անհատականացված առաջարկներ։6. Արագություն և պարզություն
Երիտասարդ սերունդը գնահատում է արագությունը և պարզությունը։ Սա նշանակում է, որ վեբ կայքերը, հավելվածները կամ գնումների գործընթացը պետք է լինեն հնարավորինս արագ և հասկանալի։7. Հումոր և ստեղծագործականություն
Հումորը և ստեղծագործականությունը կարևոր են երիտասարդների սիրտը շահելու համար։ Մարքեթինգի արշավները պետք է լինեն զվարճալի և նորարարական՝ ապահովելով բարձր հիշվողություն։8. Համայնքային զգացողության ստեղծում
Երիտասարդները սիրում են զգալ, որ իրենց ընտրած բրենդները մոտ են իրենց հետաքրքրություններին և ստեղծում են համայնք։ Սա կարելի է իրականացնել սոցիալական մեդիայում խմբերի կամ միջոցառումների միջոցով։9. Կայուն և բարոյական մոտեցում
Երիտասարդ սերունդը շատ ավելի տեղեկացված է բնապահպանական խնդիրների և էթիկական արտադրության մասին։ Այս մոտեցումը մարքեթինգում ընդգծելով՝ բրենդը կարող է ավելի վստահելի դառնալ։Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Evocabank-ը ներգրավել է 30 մլն ԱՄՆ դոլար OPEC-ից
2025/10/22/ 11:11 -
Հանրապետությունում սպասվում է առանց տեղումների եղանակ
2025/10/22/ 11:01 -
Մինչև 2019-ի հունիսը կուտակված տաքսու տուրքերը և տույժերը կհամաներվեն
2025/10/22/ 10:55 -
Հայաստանի փողի բազան հասել է 2.03 տրիլիոն դրամի՝ 14% տարեկան աճով
2025/10/22/ 10:44 -
Tashir Arena-ն բացվում է համաշխարհային ETERNIA շոուով հենց նրանց համար, ում հատկապես կարևոր է հրաշք տեսնել
2025/10/22/ 10:40 -
Շոկային վարկանիշ. նշվել են աշխարհի ամենաաղտոտված օդ ունեցող քաղաքները
2025/10/22/ 10:08 -
Հոկտեմբերի 21-ի բիզնես լուրերը
2025/10/21/ 21:00 -
Հոկտեմբերի 21-ի կարևոր լուրերը
2025/10/21/ 20:20 -
5 կարևոր քայլ, որ պետք է հաշվի առնել ազատ աշխատանք սկսելուց առաջ
2025/10/21/ 18:40 -
Հայաստանում 2025-ի առաջին կիսամյակում զուտ օտարերկրյա ուղղակի ներդրումների ներհոսքերի աճ է գրանցվել
2025/10/21/ 16:50
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 21, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 20, 2025Թ.

«ԳԱԲՐԻԵԼՅԱՆ ԸՆԴ ՓԱՐԹՆԵՐՍ». ԱՇԽԱՐՀԻ ՏԱՐԲԵՐ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԵՏԵԿՏԻՎՆԵՐԸ ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ ԵՆ

ԻՆԵԿՈԲԱՆԿԻ ՀԵՏ ՆՈՐ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՃԱՆԱՉՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ SALESFORCE-Ը ԳԱԼԻՍ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆ

IDBANK-Ը ԵՊՀ «ՓՈԽԱԿԵՐՊՎՈՂ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎԻ ՀՈՎԱՆԱՎՈՐ
