Ինչպիսի՞ն է եղել անշարժ գույքի շուկայի ընդհանուր պատկերը Հայաստանում 2024 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Ռուսաստանում նոր մարդատար ավտոմեքենաների վաճառքն աճել է գրեթե 50%-ով
Ինչու՞ է Եվրոպական կենտրոնական բանկը շարունակում նվազեցնել տոկոսադրույքները՝ հակառակ գնաճին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոգոտու գնաճը դեկտեմբերին աճել է մինչև 2,4%
FinTech-ի ոլորտում գովազդային ծախսերը վերջին 3 տարիների ընթացքում աճել են 45%-ով
Լարսի ճանապարհը բացվել է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Բլոկչեյնի դերը բիզնեսում. ինչպե՞ս օգտագործել այն առավելագույն արդյունքի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վրաստանում դեկտեմբերին տարեկան գնաճը կազմել է 1.9%
ԱՄՆ-ում ձնաբքի պատճառով հետաձգվել են ավելի քան 2,300 չվերթներ
Որքան է ավելացել աշխարհի բնակչության թիվը և երբ կհատի 9 միլիարդի շեմը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչ կարդալ և ի՞նչ կիրառել. բիզնեսի խելացի առաջխաղացում. լավագույն գրքեր և օնլայն դասընթացներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքե՞ր են աշխարհի ամենահարուստ մարդիկ այսօր. Bloomberg-ի թարմ վարկանիշը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ոլորտներ, որոնք խոստանում են ամենաբարձր եկամուտը Հայաստանում 2025 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Samsung-ն ընդլայնում է իր գործունեությունը մարդանման ռոբոտների շուկայում՝ ամրապնդելով դիրքերը ոլորտում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տեղն աշխարհի IQ քարտեզում. ինչո՞վ է առանձնանում միջազգային վարկանիշում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tesla ընկերության վաճառքները պատմության մեջ առաջին անգամ նվազել են. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Առաջիկա օրերին օդի ջերմաստիճանը հանրապետությունում չի փոխվի
Իլոն Մասկը Tesla-ի 268,000 բաժնետոմս է նվիրաբերել մի շարք բարեգործական կազմակերպությունների
Պետությանն է վերադարձվել 3.8 միլիարդ դրամ մոտարկված արժեքով հասարակական տարածք և հողամաս․ Փաշինյան

Նորարարական մարքեթինգի ռազմավարություններ, որոնք գրավում են երիտասարդ սերունդներին

Հնվ 5, 2025 16:55
34
ADS

Այսօրվա երիտասարդ սերունդը, որն առավելապես անվանում են Gen Z և միլենիալներ, ձևավորում է շուկայի մեծ մասը և մեծապես ազդում բիզնեսի զարգացման վրա։ Նրանց հետ հաղորդակցվելու և նրանց ուշադրությունը գրավելու համար ավանդական մարքեթինգային մոտեցումները հաճախ բավարար չեն։ Ահա նորարարական ռազմավարություններ, որոնք հատուկ մշակված են երիտասարդ սերնդին գրավելու համար։

1. Բովանդակություն, որը խոսում է արժեքների մասին

Երիտասարդները նախընտրում են բրենդներ, որոնք ունեն հստակ արժեքներ և նպատակ։ Նրանք ակնկալում են, որ բիզնեսը ոչ միայն վաճառի ապրանք կամ ծառայություն, այլև մասնակցի սոցիալական կամ բնապահպանական խնդիրների լուծմանը։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են ընդգծել իրենց կայունության կամ սոցիալական պատասխանատվության նախաձեռնությունները։

2. Դինամիկ և վիզուալ բովանդակություն

Սոցիալական մեդիան՝ հատկապես TikTok-ը, Instagram-ը և Snapchat-ը, մեծ դեր ունի երիտասարդ սերնդի կյանքի մեջ։ Բրենդները պետք է օգտագործեն վիզուալ ազդեցիկ բովանդակություն՝ կարճ վիդեոներ, ինֆոգրաֆիկներ և մեմեր, որոնք գրավում են ուշադրությունն առաջին իսկ վայրկյաններին։

3. Ազդեցիկների (influencers) հետ համագործակցություն

Ազդեցիկները կարևոր գործիք են, երբ խոսքը գնում է երիտասարդների հետ կապ հաստատելու մասին։ Փոքր, բայց վստահելի միկրոազդեցիկների միջոցով հնարավոր է ստեղծել իրական և անձնական կապեր, որոնք երիտասարդները գնահատում են։

4. Ինտերակտիվ մարքեթինգ

Ինտերակտիվ բովանդակությունն ավելացնում է ներգրավվածությունը։ Վիկտորինաներ, խաղեր, առցանց ակցիաներ և անհատականացված առաջարկներ, որոնք հիմնված են օգտագործողի նախասիրությունների վրա, կարևոր են երիտասարդների ուշադրությունը գրավելու համար։

5. Տեխնոլոգիաների ինտեգրում

Տեխնոլոգիաների նորարարությունները, ինչպես վիրտուալ իրականությունը (VR) կամ արհեստական ինտելեկտը (AI), կարող են ստեղծել յուրահատուկ փորձ, որը կգրավի երիտասարդ սպառողներին։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են առաջարկել վիրտուալ փորձարկումներ կամ AI-ի օգնությամբ անհատականացված առաջարկներ։

6. Արագություն և պարզություն

Երիտասարդ սերունդը գնահատում է արագությունը և պարզությունը։ Սա նշանակում է, որ վեբ կայքերը, հավելվածները կամ գնումների գործընթացը պետք է լինեն հնարավորինս արագ և հասկանալի։

7. Հումոր և ստեղծագործականություն

Հումորը և ստեղծագործականությունը կարևոր են երիտասարդների սիրտը շահելու համար։ Մարքեթինգի արշավները պետք է լինեն զվարճալի և նորարարական՝ ապահովելով բարձր հիշվողություն։

8. Համայնքային զգացողության ստեղծում

Երիտասարդները սիրում են զգալ, որ իրենց ընտրած բրենդները մոտ են իրենց հետաքրքրություններին և ստեղծում են համայնք։ Սա կարելի է իրականացնել սոցիալական մեդիայում խմբերի կամ միջոցառումների միջոցով։

9. Կայուն և բարոյական մոտեցում

Երիտասարդ սերունդը շատ ավելի տեղեկացված է բնապահպանական խնդիրների և էթիկական արտադրության մասին։ Այս մոտեցումը մարքեթինգում ընդգծելով՝ բրենդը կարող է ավելի վստահելի դառնալ։