Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հունվարին 461 հարկ վճարողի մոտ արձանագրվել է ՀԴՄ կիրառման կանոնների խախտում. ՊԵԿ
Բացառիկ առավելություններ բիզնեսի համար․ IDBank-ի նոր՝ Visa Signature Business քարտը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024 թվականին Ռուսաստանում ոսկերչական իրերի գներն աճել են 34%-ով
Ինչն է միավորում Պուտինին և Թրամփին. տնտեսական շահերի խաչմերուկում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատանքային պայմանագրերը կթվայնացվեն. ինչ է նախատեսվում նոր համակարգով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Միայն հունվար ամսին Վրաստան են ներկրվել 514 մլն դոլարի նկարներ, քանդակներ, արձանիկներ
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում Հայաստանի տնտեսությունում առաջիկա տարիներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրամիությունը մեկ տարվա ընթացքում ավելի քան 6 մլրդ եվրոյի հեղուկ գազ է գնել Ռուսաստանից
Երևանը ճանաչվել է ռուսների արտասահմանյան հանգստի ամենաէժան ուղղություններից մեկը
Ակբա բանկը մեկնարկում է դրամային պարտատոմսերի միանգամից երկու տեղաբաշխում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իլոն Մասկի xAI-ը ներկայացրել է Grok 3-ը՝ «մոլորակի ամենախելացի նեյրոնային ցանցը». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Հայաստան է այցելել 139.482 զբոսաշրջիկ. նախորդ տարի այցելել էր 154 հազար զբոսաշրջիկ
Ինչ է անհրաժեշտ եկամուտների հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ը պարզաբանում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Համընթաց թարգմանիչների հայկական ասոցիացիան գրքեր է նվիրել Մեծավանի թիվ 1 դպրոցին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ոչ ավանդական ռազմավարություններ բիզնես շաբաթվա պլանավորման համար

Մրտ 3, 2024 12:07
51
ADS

Պլանավորման ավանդական մեթոդները համարձակ և նորարար բիզնեսմենին կարող են պարզունակ թվալ: Շաբաթվա պլանավորումը ոչ միշտ է ձանձրալի կենցաղային եւ առօրեական. այն կարող է իր մեջ ներառել ստեղծագործական մոտեցումներ, ավելին՝ կարող է ուսումնասիրության հնարավորություն տալ: 

Դիտարկենք ոչ ավանդական, բայց արդյունավետ ռազմավարություններ՝ հաջորդ շաբաթը պլանավորելու համար:

  1. Քարտեզագրեք ձեր մտքի քաոսը.

Սովորական անելիքների ցանկի փոխարեն փորձեք մտքի քարտեզագրում՝ ձեր շաբաթվա նպատակներն ու առաջադրանքները ոչ գծային ձևով պատկերացնելու համար: Սկսեք շաբաթվա կենտրոնական գաղափարից կամ թեմայից և ճյուղավորեք հարակից առաջադրանքներով և գաղափարներով: Քաոսի ընդունումը կարող է կրեատիվություն առաջացնել և ձեր բիզնեսի տարբեր ասպեկտների միջև անսպասելի կապերի բերել:

  1. Նպատակները՝ ինչպես խաղ.

Ձեր շաբաթական նպատակները վերածեք խաղի՝ տարբեր առաջադրանքների միավորների արժեքներ նշանակելով՝ ելնելով դրանց կարևորությունից և բարդությունից: Մարտահրավեր նետեք ինքներդ ձեզ՝ վաստակելու որոշակի քանակությամբ միավորներ մինչև շաբաթվա վերջ և պարգևատրեք ինքներդ ձեր թիրախներին հարվածելու համար: Մրցակցային տարր ավելացնելը կարող է պլանավորումը դարձնել ավելի գրավիչ և դրդել ձեզ դուրս մղել ձեր սահմանները:

  1. Պլանավորել նաեւ հետընթացը.

Վերադարձեք ավանդական պլանավորման գործընթացը՝ սկսելով ի նկատի ունենալով վերջնական նպատակը և հետ աշխատելով՝ որոշեք դրան հասնելու համար անհրաժեշտ քայլերը: Հակադարձ պլանավորման այս մոտեցումը ստիպում է ձեզ կենտրոնանալ արդյունքների, այլ ոչ թե առաջադրանքների վրա, ինչը հանգեցնում է ավելի ռազմավարական և նպատակային որոշումների կայացման:

  1. Ներառեք ինքնաբուխություն

Ձեր ժամանակացույցում տեղ թողեք անսպասելի հանդիպումների և ինքնաբուխ հնարավորությունների համար: Օրվա յուրաքանչյուր րոպեն չափից ավելի պլանավորելու փոխարեն, ընդունեք ճկունությունը և բաց լինելը նոր փորձառությունների հանդեպ: Դուք երբեք չգիտեք, թե երբ պատահական հանդիպումը կամ անսպասելի ոգեշնչումը կարող է հանգեցնել ձեր բիզնեսում առաջընթացի:

  1. Թեմատիկ օրեր.

Շաբաթվա յուրաքանչյուր օրվան նշանակեք կոնկրետ թեմա՝ ձեր առաջադրանքներն ու գործունեությունը ձեր բիզնեսի տարբեր ասպեկտների շուրջ կառուցվածքի համար: Օրինակ՝ երկուշաբթիները կարող են նվիրված լինել ստեղծագործ մտահղացմանը, երեքշաբթիը՝ հաճախորդների հանդիպումներին, չորեքշաբթիները՝ հմտությունների զարգացմանը և այլն: Թեմատիկ օրեր ունենալը բազմազանություն է հաղորդում ձեր շաբաթվան և օգնում է ձեզ կենտրոնանալ տարբեր առաջնահերթությունների վրա:

  1. Կիրառեք ուշադիր պլանավորում.

Մտածողության պրակտիկաները ներառեք ձեր շաբաթական պլանավորման առօրյայում՝ հստակություն և միտումնավորություն զարգացնելու համար: Սկսեք պլանավորման յուրաքանչյուր փուլը կարճ մեդիտացիայով կամ արտացոլման վարժություններով՝ ձեր միտքը կենտրոնացնելու և գալիք շաբաթվա համար դրական երանգ սահմանելու համար: Ուշադիր պլանավորումը խրախուսում է ներկայությունը և տեղեկացվածությունը՝ թույլ տալով որոշումներ կայացնել՝ համապատասխանեցնելով ձեր արժեքներին և երկարաժամկետ տեսլականին:

  1. Ոգեշնչում փնտրեք կապ չունեցող ոլորտներից.

Ընդլայնեք ձեր հորիզոնները՝ ոգեշնչում փնտրելով ձեր ոլորտից դուրս գտնվող ոլորտներից: Զուգահեռներ անցկացրեք թվացյալ անկապ հասկացությունների միջև և կիրառեք դրանք ձեր բիզնեսի պլանավորման գործընթացում: Անկախ նրանից, թե դա արվեստից, երաժշտությունից կամ բնությունից փոխառության ռազմավարություններ է, շրջանակներից դուրս մտածելը կարող է հանգեցնել նորարար լուծումների և թարմ հեռանկարների:

Շաբաթը պլանավորելը պարտադիր չէ, որ սովորական գործ լինի. դա կարող է լինել ստեղծագործական և հուզիչ արկած: Քարտեզագրելով քաոսը, խաղայինացնելով ձեր նպատակները, պլանավորելով հետընթաց, ներառելով հանգստություն, փորձարկելով թեմատիկ օրերը, զբաղվելով ուշադիր պլանավորմամբ և անսպասելի աղբյուրներից ոգեշնչում փնտրելով՝ դուք կարող եք ձեր բիզնես պլանավորումը հասցնել նոր բարձունքների: 

Համարձակվեք ազատվել սահմաններից և հետևեք, թե ինչպես է ձեր ձեռնարկատիրական արդյունավետությունը գալիք շաբաթների ընթացքում բարձրանում ավելի մեծ բարձունքներ: