-
Հուլիսի 21-ի բիզնես լուրերը
2025/07/21/ 20:49 -
Հուլիսի 21-ի կարևոր լուրերը
2025/07/21/ 20:21 -
Nasdaq-ն ու S&P 500-ը նոր ռեկորդներ են սահմանել. ներդրողները սպասում են տեխնոհսկաների հաշվետվություններին
2025/07/21/ 19:51 -
Եվրոպայի քիմիական արդյունաբերությունը ծանր փուլ է անցնում
2025/07/21/ 19:47 -
ՊԵԿ համակարգում խափանումներ են եղել
2025/07/21/ 18:28 -
Արարատում և Արմավիրում արձանագրվել են ջրօգտագործման խախտումներ
2025/07/21/ 17:49 -
Պուտինի հնարավոր այցը Պեկին՝ Չինաստանի հաղթանակի տարեդարձին
2025/07/21/ 17:33 -
Գազայի հատվածում բնակչության զանգվածային տեղահանություն և մարդասիրական ճգնաժամ
2025/07/21/ 17:26 -
Ուկրաինա-Ֆրանսիա․ Պաշտպանական աջակցություն և եվրոպական ինտեգրում
2025/07/21/ 17:17 -
RED Invest Group-ը Duryan House 4-ում բաց դռների օր է կազմակերպել
2025/07/21/ 17:04

Հինգ դաս, որ Qyachal-ի վրիպակից կարող է սովորել ամեն բրենդ
Լուրեր | 2025/06/20 16:53

1. Հումորը՝ որպես ամենաուժեղ վիրուսային գործիք
Qyachal-ի պատմությունը ցույց տվեց, որ հասարակությունը սիրում է կիսվել այն ամենով, ինչ զվարճալի է, անկեղծ և ինքնաբուխ։ Մեմերը, հումորային գրառումները և ինսայդ կատակները ոչ միայն բարձրացնում են ճանաչելիությունը, այլև ստեղծում են էմոցիոնալ կապ բրենդի և լսարանի միջև։ Ճիշտ կիրառման դեպքում, հումորը կարող է ցանկացած բրենդի հաղորդագրությունը հասցնել միլիոնավոր մարդկանց՝ առանց գովազդային ծախսերի։2. Սոցիալական քննարկումներին հետևելը՝ հաջողության բանալի
Այսօր բրենդները չեն կարող պարզապես հաղորդագրություն ուղարկել և սպասել արձագանքի։ Նրանք պետք է ակտիվորեն հետևեն սոցիալական ցանցերում ընթացող քննարկումներին, արձագանքեն և մասնակցեն «անկապ» խոսակցություններին։ Qyachal-ի օրինակը ցույց տվեց, որ արագ արձագանքող, լսող և ներգրավվող բրենդները կարող են նույնիսկ վրիպակը վերածել հաջողության։3. Վրիպակը՝ ոչ թե սպառնալիք, այլ նոր հնարավորություն
Ամեն բրենդ կարող է սխալվել։ Բայց ոչ բոլորն են կարողանում սխալը վերածել հնարավորության։ Qyachal-ի պատմությունը հաստատում է, որ կրիզիս մարքեթինգի լավագույն ռազմավարությունը՝ արագ ընդունել սխալը, լինել թափանցիկ և, հնարավորության դեպքում, միանալ հումորին։ Այսպես կարելի է ոչ միայն մեղմել բացասական արձագանքը, այլև ձեռք բերել նոր համակիրներ։4. Մեմը՝ նորագույն մարքեթինգային լեզու
Մեմերը դարձել են ժամանակակից մարքեթինգի լեզուն հատկապես երիտասարդ լսարանի համար։ Դրանք հեշտ են տարածվում, մատչելի են և հաճախ ավելի ազդեցիկ, քան դասական գովազդը։ Qyachal-ը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ բրենդները պետք է բաց լինեն մեմերի աշխարհին, պատրաստ լինեն օգտագործել դրանք իրենց օգտին։5. Ճկունությունը և արագությունը՝ մրցակցային առավելություն
Վիրուսային ալիքները չեն սպասում մարքեթինգային պլաններին։ Հաջողակ բրենդները նրանք են, ովքեր պատրաստ են արագ արձագանքել, ճկունորեն վերանայել իրենց հաղորդակցությունը և նույնիսկ փոխել ռազմավարությունը ըստ իրավիճակի։ Qyachal-ի դեպքում հաղթողը նա է, ով առաջինը միացավ հանրային խոսակցությանը և դարձրեց այն իր պատմության մի մասը։***
Qyachal-ի վրիպակը դասագրքային օրինակ է, թե ինչպես կարող է անկանխատեսելի իրավիճակը դառնալ մարքեթինգային հաջողության հիմք։ Բրենդները, որոնք չեն վախենում սխալներից, լսում են իրենց լսարանին, պատրաստ են հումորի և արագ արձագանքի, կարող են ոչ միայն հաղթահարել կրիզիսը, այլև վերածել այն մեծ հաղթանակի։ *հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար:Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/07/21 20:49
Հուլիսի 21-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/07/21 20:21
Հուլիսի 21-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/07/21 18:28
ՊԵԿ համակարգում խափանումներ են եղել
Փոփարժեք
Տեսանյութեր





