-
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը Հայաստանում նախկինում սպասվածից ավելի երկար չի փոխվի. ԵԱԶԲ
2025/08/12/ 09:03 -
Օգոստոսի 11-ի բիզնես լուրերը
2025/08/11/ 21:37 -
Օգոստոսի 11-ի կարևոր լուրերը
2025/08/11/ 20:24 -
IDBank-ը համալրել է կանոնադրական կապիտալը
2025/08/11/ 17:52 -
ՀՀ վերաքննիչ քրեական դատարանը ոչ իրավաչափ է ճանաչել Սամվել Կարապետյանի ձերբակալումը. փաստաբան
2025/08/11/ 17:46 -
Այս Համաձայնագիրը Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև համաձայնության արդյունք է, որն արտահայտում է երկու երկրների հավասարակշռված շահերը. Նիկոլ Փաշինյան
2025/08/11/ 17:11 -
ԱԳՆ-ն հրապարակել է նախաստորագրված խաղաղության համաձայնագրի տեքստը
2025/08/11/ 17:07 -
Փաշինյանն ու Էրդողանը հեռախոսազրույց են ունեցել․ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև խաղաղության հաստատումը տարածաշրջանային նոր որակի համագործակցություն հաստատելու հնարավորություն է ստեղծում
2025/08/11/ 16:44 -
Մեծ քանակությամբ ապօրինի պահվող զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Սյունիքում
2025/08/11/ 16:10 -
Շրջակա միջավայրի նախարարությունը օգոստոսի 1-10-ը ուսումնասիրել է Երևան քաղաքի մթնոլորտային օդի որակը
2025/08/11/ 15:41
Բաժանորդագրվել

Հինգ դաս, որ Qyachal-ի վրիպակից կարող է սովորել ամեն բրենդ
Լուրեր |

1. Հումորը՝ որպես ամենաուժեղ վիրուսային գործիք
Qyachal-ի պատմությունը ցույց տվեց, որ հասարակությունը սիրում է կիսվել այն ամենով, ինչ զվարճալի է, անկեղծ և ինքնաբուխ։ Մեմերը, հումորային գրառումները և ինսայդ կատակները ոչ միայն բարձրացնում են ճանաչելիությունը, այլև ստեղծում են էմոցիոնալ կապ բրենդի և լսարանի միջև։ Ճիշտ կիրառման դեպքում, հումորը կարող է ցանկացած բրենդի հաղորդագրությունը հասցնել միլիոնավոր մարդկանց՝ առանց գովազդային ծախսերի։2. Սոցիալական քննարկումներին հետևելը՝ հաջողության բանալի
Այսօր բրենդները չեն կարող պարզապես հաղորդագրություն ուղարկել և սպասել արձագանքի։ Նրանք պետք է ակտիվորեն հետևեն սոցիալական ցանցերում ընթացող քննարկումներին, արձագանքեն և մասնակցեն «անկապ» խոսակցություններին։ Qyachal-ի օրինակը ցույց տվեց, որ արագ արձագանքող, լսող և ներգրավվող բրենդները կարող են նույնիսկ վրիպակը վերածել հաջողության։3. Վրիպակը՝ ոչ թե սպառնալիք, այլ նոր հնարավորություն
Ամեն բրենդ կարող է սխալվել։ Բայց ոչ բոլորն են կարողանում սխալը վերածել հնարավորության։ Qyachal-ի պատմությունը հաստատում է, որ կրիզիս մարքեթինգի լավագույն ռազմավարությունը՝ արագ ընդունել սխալը, լինել թափանցիկ և, հնարավորության դեպքում, միանալ հումորին։ Այսպես կարելի է ոչ միայն մեղմել բացասական արձագանքը, այլև ձեռք բերել նոր համակիրներ։4. Մեմը՝ նորագույն մարքեթինգային լեզու
Մեմերը դարձել են ժամանակակից մարքեթինգի լեզուն հատկապես երիտասարդ լսարանի համար։ Դրանք հեշտ են տարածվում, մատչելի են և հաճախ ավելի ազդեցիկ, քան դասական գովազդը։ Qyachal-ը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ բրենդները պետք է բաց լինեն մեմերի աշխարհին, պատրաստ լինեն օգտագործել դրանք իրենց օգտին։5. Ճկունությունը և արագությունը՝ մրցակցային առավելություն
Վիրուսային ալիքները չեն սպասում մարքեթինգային պլաններին։ Հաջողակ բրենդները նրանք են, ովքեր պատրաստ են արագ արձագանքել, ճկունորեն վերանայել իրենց հաղորդակցությունը և նույնիսկ փոխել ռազմավարությունը ըստ իրավիճակի։ Qyachal-ի դեպքում հաղթողը նա է, ով առաջինը միացավ հանրային խոսակցությանը և դարձրեց այն իր պատմության մի մասը։***
Qyachal-ի վրիպակը դասագրքային օրինակ է, թե ինչպես կարող է անկանխատեսելի իրավիճակը դառնալ մարքեթինգային հաջողության հիմք։ Բրենդները, որոնք չեն վախենում սխալներից, լսում են իրենց լսարանին, պատրաստ են հումորի և արագ արձագանքի, կարող են ոչ միայն հաղթահարել կրիզիսը, այլև վերածել այն մեծ հաղթանակի։ *հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար:Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/08/11 21:37
Օգոստոսի 11-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/08/11 20:24
Օգոստոսի 11-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/08/11 17:52
IDBank-ը համալրել է կանոնադրական կապիտալը
IDBank-ը համալրել է կանոնադրական կապիտալը: