Հինգ դաս, որ Qyachal-ի վրիպակից կարող է սովորել ամեն բրենդ
Լուրեր |

1. Հումորը՝ որպես ամենաուժեղ վիրուսային գործիք
Qyachal-ի պատմությունը ցույց տվեց, որ հասարակությունը սիրում է կիսվել այն ամենով, ինչ զվարճալի է, անկեղծ և ինքնաբուխ։ Մեմերը, հումորային գրառումները և ինսայդ կատակները ոչ միայն բարձրացնում են ճանաչելիությունը, այլև ստեղծում են էմոցիոնալ կապ բրենդի և լսարանի միջև։ Ճիշտ կիրառման դեպքում, հումորը կարող է ցանկացած բրենդի հաղորդագրությունը հասցնել միլիոնավոր մարդկանց՝ առանց գովազդային ծախսերի։2. Սոցիալական քննարկումներին հետևելը՝ հաջողության բանալի
Այսօր բրենդները չեն կարող պարզապես հաղորդագրություն ուղարկել և սպասել արձագանքի։ Նրանք պետք է ակտիվորեն հետևեն սոցիալական ցանցերում ընթացող քննարկումներին, արձագանքեն և մասնակցեն «անկապ» խոսակցություններին։ Qyachal-ի օրինակը ցույց տվեց, որ արագ արձագանքող, լսող և ներգրավվող բրենդները կարող են նույնիսկ վրիպակը վերածել հաջողության։3. Վրիպակը՝ ոչ թե սպառնալիք, այլ նոր հնարավորություն
Ամեն բրենդ կարող է սխալվել։ Բայց ոչ բոլորն են կարողանում սխալը վերածել հնարավորության։ Qyachal-ի պատմությունը հաստատում է, որ կրիզիս մարքեթինգի լավագույն ռազմավարությունը՝ արագ ընդունել սխալը, լինել թափանցիկ և, հնարավորության դեպքում, միանալ հումորին։ Այսպես կարելի է ոչ միայն մեղմել բացասական արձագանքը, այլև ձեռք բերել նոր համակիրներ։4. Մեմը՝ նորագույն մարքեթինգային լեզու
Մեմերը դարձել են ժամանակակից մարքեթինգի լեզուն հատկապես երիտասարդ լսարանի համար։ Դրանք հեշտ են տարածվում, մատչելի են և հաճախ ավելի ազդեցիկ, քան դասական գովազդը։ Qyachal-ը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ բրենդները պետք է բաց լինեն մեմերի աշխարհին, պատրաստ լինեն օգտագործել դրանք իրենց օգտին։5. Ճկունությունը և արագությունը՝ մրցակցային առավելություն
Վիրուսային ալիքները չեն սպասում մարքեթինգային պլաններին։ Հաջողակ բրենդները նրանք են, ովքեր պատրաստ են արագ արձագանքել, ճկունորեն վերանայել իրենց հաղորդակցությունը և նույնիսկ փոխել ռազմավարությունը ըստ իրավիճակի։ Qyachal-ի դեպքում հաղթողը նա է, ով առաջինը միացավ հանրային խոսակցությանը և դարձրեց այն իր պատմության մի մասը։***
Qyachal-ի վրիպակը դասագրքային օրինակ է, թե ինչպես կարող է անկանխատեսելի իրավիճակը դառնալ մարքեթինգային հաջողության հիմք։ Բրենդները, որոնք չեն վախենում սխալներից, լսում են իրենց լսարանին, պատրաստ են հումորի և արագ արձագանքի, կարող են ոչ միայն հաղթահարել կրիզիսը, այլև վերածել այն մեծ հաղթանակի։ *հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար:Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/09/12 14:40
ՄԻԵԴ–ում ՀՀ շահերի պաշտպանության վարչության պետն ազատվել է պաշտոնից

Լուրեր | 2025/09/12 13:58
Հարկային եկամուտները հասել են 2.4 տրիլիոն դրամի

Լուրեր | 2025/09/12 12:53
«Սևան» ազգային պարկին վերադարձվեց Գեղարքունիքի մարզում գտնվող 15.000 քմ մակերեսով հողամասը

Լուրեր | 2025/09/12 12:40
Սեպտեմբերի 12-ի կրիպտոարժույթների փոխարժեքները
-
Հայաստանը չի մասնակցելու «Արևմուտք-2025» զորավարժություններին. ՊՆ խոսնակ
2025/09/12/ 15:17 -
ՄԻԵԴ–ում ՀՀ շահերի պաշտպանության վարչության պետն ազատվել է պաշտոնից
2025/09/12/ 14:40 -
Հարկային եկամուտները հասել են 2.4 տրիլիոն դրամի
2025/09/12/ 13:58 -
ՄԱԿ-ի ԱԽ-ը դատապարտել է Կատարում ՀԱՄԱՍ-ին ուղղված Իսրայելի հարվածը
2025/09/12/ 13:02 -
«Սևան» ազգային պարկին վերադարձվեց Գեղարքունիքի մարզում գտնվող 15.000 քմ մակերեսով հողամասը
2025/09/12/ 12:53 -
Սեպտեմբերի 12-ի կրիպտոարժույթների փոխարժեքները
2025/09/12/ 12:40 -
Մեծ Բրիտանիան պատժամիջոցներ է սահմանել Չինաստանի, Հնդկաստանի, Թուրքիայի և Թաիլանդի ընկերությունների նկատմամբ
2025/09/12/ 12:25 -
Բրազիլիայի Գերագույն դատարանը Ժաիր Բոլսոնարուին դատապարտել է 27 տարվա ազատազրկման. Reuters
2025/09/12/ 12:16 -
Նախադպրոցական կրթության անկումը և դրա հետևանքները․ վերլուծություն
2025/09/12/ 11:50 -
Հաջորդ տարի հայտարարատու է դառնալու ևս 500 հազար քաղաքացի. Թունյանը՝ հայտարարագրման համակարգի բարելավման մասին
2025/09/12/ 11:41
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 10, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 11, 2025Թ.

ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ԴԱԼԱՆ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԻՆԺԵՆԵՐԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՓՈՒԼԸ

«ՄԻ ԴՐԱՄԻ ՈՒԺԸ» ՀԻՆԳ ՏԱՐԵԿԱՆ Է․ Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼ, Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼՈՒ

ՏԱՐՎԱ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԸ ARTCOMPANY-ԻՑ
