Ճգնաժամը որպես սկիզբ. ինչպես են դժվար ժամանակները ստեղծում նոր բիզնես գաղափարներ
Վերլուծություն |
Ամենախորը ճգնաժամերից են ծնվել ամենամեծ հնարավորությունները։
Շատերի համար ճգնաժամը ասոցացվում է անորոշության, կորստի և ռիսկերի հետ։ Բայց պատմությունն այլ բան է ցույց տալիս՝ ամենախորը ճգնաժամերից են ծնվել ամենամեծ հնարավորությունները։ Երբ ամեն ինչ փոխվում է, հենց այդ պահին են ծնվում այն գաղափարները, որոնք փոխում են աշխարհը։
Երբ անորոշությունը դառնում է շարժիչ ուժ
Ճգնաժամի ժամանակ շուկան դադարում է գործել նախկին կանոններով։ Հին պահանջարկը նվազում է, սպառողը դառնում է զգուշավոր, իսկ սովորական լուծումները՝ անարդյունավետ։
Բայց դա հենց այն պահն է, երբ երևում են նրանք, ովքեր տեսնում են ոչ թե փակ դռներ, այլ նոր ուղղություններ։
Փոքր բիզնեսները և անհատ ձեռնարկատերերը ճգնաժամային իրավիճակում ունեն առավելություն՝ նրանք արագ են արձագանքում։ Որտեղ մեծերը կանգ են առնում՝ նրանք հարմարվում են, փոխում ուղղությունը, և ստեղծում այն, ինչ անհրաժեշտ է տվյալ պահին։
Օրինակներ՝ թե ինչպես է դժվարությունը վերածվել հնարավորության
Airbnb-ն ծնվեց 2008-ի ֆինանսական ճգնաժամի տարիներին։ Նրա հիմնադիրները պարզապես փորձում էին վճարել բնակարանի վարձը՝ առաջարկելով օդով լիքն ու դյուրին հարթակ զբոսաշրջիկների համար։ Այսօր դա միլիարդավոր դոլարների բիզնես է։
Uber-ի գաղափարն էլ առաջացավ նույն ժամանակահատվածում՝ երբ մարդիկ փորձում էին ավելի էժան և հարմար ճանապարհներ գտնել։
Zoom և նմանատիպ հարթակները պայթյունավտանգ աճ ապրեցին COVID-19-ի համավարակի տարիներին՝ ցույց տալով, որ ճգնաժամը կարող է ամբողջությամբ վերաձևել շուկան։
Այս օրինակները ապացուցում են մի բան՝ ճգնաժամը մաքրում է դաշտը՝ թողնելով միայն նրանց, ովքեր մտածում են նոր ձևով։
Ինչու է ճգնաժամը լավ ժամանակ նոր գաղափարի համար
Մրցակցությունը նվազում է։ Շատերը կանգ են առնում, իսկ դա նշանակում է՝ տեղ կա նորարարների համար։
Պահանջարկը փոխվում է։ Մարդիկ նոր կարիքներ ունեն, և ով առաջինը տեսնի դրանք, նա էլ կհաղթի։
Գինը դառնում է երկրորդական։ Ճգնաժամի ժամանակ կարևոր է ոչ թե ամենաէժանը, այլ ամենաօգտակար լուծումը։
Բարդությունները ստիպում են պարզ մտածել։ Հենց սահմանափակ ռեսուրսներն են ծնում ստեղծագործ մոտեցումներ։
Ինչպես վերածել ճգնաժամը աճի
Մի կենտրոնացիր կորուստների վրա, այլ հնարավորությունների վրա։ Յուրաքանչյուր անկում բացում է նոր շուկաներ։
Լսիր մարդկանց։ Նրանց խնդիրները հենց քո նոր ապրանքի կամ ծառայության գաղափարն են։
Փոքր սկսիր, արագ ստուգիր։ Ճգնաժամի ընթացքում ավելի լավ է փորձարկել փոքր քայլերով, քան սպասել իդեալական պայմանների։
Հավատա հարմարվելու ուժին։ Բիզնեսի ամենամեծ արժեքը ոչ թե կապիտալն է, այլ ճկունությունը։
Ճգնաժամը միշտ թվում է վտանգավոր՝ մինչև այն դառնում է շրջադարձային։
Այն մարդիկ, ովքեր չեն վախենում փոփոխությունից, հաճախ են դուրս գալիս այդ իրավիճակից ավելի ուժեղ, քան առաջ։
Բիզնեսը, որն այսօր ծնվում է դժվար պայմաններում, վաղը դառնում է կայուն ու խելացի կառույց, որովհետև նրա հիմքում ոչ թե բախտն է, այլ հարմարվելու և լուծումներ գտնելու կարողությունը։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Վերլուծություն | 2025/12/02 16:16
Հայկական կրիպտոհամայնքում արագորեն տարածվում են չարտոնավորված արհեստական բանականությամբ բոտերը
Ինչպես է «օգնականը» դառնում վտանգ։
-
Դեկտեմբերի 7-ի կարևոր լուրերը
2025/12/07/ 20:20 -
Փոքր ֆինանսական սխալների մեծ հետևանքները․ ինչպես են մանր թերությունները սպառնում ամբողջ բիզնեսին
2025/12/07/ 17:56 -
Կահույք, որ պատմություն ունի. Շկաֆի 35 տարվա որակը
2025/12/07/ 11:17 -
Դեկտեմբերի 6-ի կարևոր լուրերը
2025/12/06/ 20:20 -
2026-ի բիզնես-թրենդները՝ արհեստական բանականությունից մինչև հաճախորդի վարք
2025/12/06/ 18:06 -
«Սլավմեդ»-ը Հայաստանում առաջինն է ներդրել ռոբոտային վիրաբուժության համակարգ
2025/12/06/ 12:39 -
Հոդերի սիմֆոնիան. երբ ամեն ձայն կարևոր է | MedTime 8
2025/12/06/ 12:12 -
Դեկտեմբերի 5-ի բիզնես լուրերը
2025/12/05/ 22:00 -
Դեկտեմբերի 5-ի կարևոր լուրերը
2025/12/05/ 20:20 -
Ինչու է փողը մեզ վրա հոգեբանական ազդեցություն ունենում․ ինչպես խուսափել սեփական «ես»-ը կորցնելուց
2025/12/05/ 19:00
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ՓՈՂ NEWS. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 4, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 4, 2025 Թ․
Իտալական իմպլանտոլոգիայի լավագույն փորձը՝ Հայաստանում
ՓՈՂ NEWS. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3, 2025 Թ․