Որքանով է Հայաստանը անվտանգ. համեմատություն տարածաշրջանային երկրների հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ավելի քան 115,000 արցախահայեր ունեն 070 կոդավորված անձնագրեր
Առաջին եռամսյակում Volkswagen-ի գործառնական շահույթը նվազել է 40%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 11.6%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 24.7 մլրդ դրամ
Որ տրանսպորտի տեսակն է փոխադրել ամենաշատ բեռը 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրամիությունը մինչև 2025թ. վերջ Ուկրաինային կտրամադրի 9 մլրդ եվրոյի օգնություն
Էլեկտրամեքենաների բանալիները հանձնվել են Կոնվերս Բանկի արշավի հաղթողներին. դիտեք ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 5.7%-ով
Չինաստանը բարձրացրել է մաքսատուրքերն ԱՄՆ-ի համար 84%-ով՝ ի պատասխան Թրամփի տուրքերի
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․3%-ով
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 33․3%-ով
Հայաստանում այս տարվա առաջին երեք ամիսներին ավտովթարի հետևանքով զոհվել է 60 մարդ, վիրավորվել՝ 1391-ը․ Արմեն Խաչատրյան
Փետրվարին Վրաստանում շինարարությունը տարեկան հաշվարկով աճել է 4.9%-ով
Հայաստանը հանցավորության մակարդակով ճանաչվել է ամենաանվտանգ երկրներից մեկը
Արհեստական ​​բանականության ներդրումը առաջիկա տարիներին կկրճատի աշխատատեղերի 40%-ը. ՄԱԿ
Նյու Յորքում ապրում են մոտ 385 հազար դոլարային միլիոնատերեր. հետազոտություն
ԱՄՆ-ն օրական 2 միլիարդ դոլար է ստանում մաքսատուրքերից. Թրամփ
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունն աճել է 5,9%-ով
AMX-ը ամփոփել է 2024 թվականի տարեկան տվյալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Մրցակիցների քեյսերի վերլուծություն. ի՞նչ կարող ենք սովորել Ozon-ի ամենահաջողակ վաճառողներից

Մրտ 31, 2025 12:25
34

Մրցակիցների հաջող քեյսերի ուսումնասիրությունը ոչ միայն հետաքրքիր է, այլ հզոր գործիք սեփական բիզնեսը զարգացնելու համար: Լիդերների ռազմավարությունների վերլուծությունն օգնում է հասկանալ, թե ո՞ր լուծումներն են իրականում աշխատում, ի՞նչ սխալներից կարելի է խուսափել և ինչպե՞ս արագ հասնել վաճառքի բարձր մակարդակի: Հասկանում ենք, թե ինչի՞ վրա պետք է ուշադրություն դարձնել և ինչպե՞ս հարմարեցնել հաջող պրակտիկան սեփական առաջադրանքներին:

Մարքեթփլեյսերը շարունակում են ավելի մեծ համբավ ձեռք բերել, իսկ մրցակցությունն աճում է: Ozon-ում ակտիվ գնորդների թիվը կազմում է ավելի քան 56,5 միլիոն մարդ, և այս ցուցանիշը շարունակում է աճել: Առցանց առևտուրը վաճառողի համար հսկայական լսարան ձեռք բերելու հնարավորություն է, բայց հաջողություն գրանցելու համար կարևոր է հասկանալ, թե ո՞ր մեթոդներն են ապացուցել իրենց արդյունավետությունը:

Հարթակը գործընկերներին առաջարկում է պատրաստի ենթակառուցվածք՝ մարքեթինգ, լոգիստիկա, վճարային լուծումներ: Այնուամենայնիվ, վաճառողը պետք է խելամտորեն օգտագործի այդ գործիքները և մշակի սեփական ռազմավարություն: Գործընթացն արագացնելու լավագույն միջոցը հաջողակ մրցակիցների քեյսերի ուսումնասիրությունն է, և նրանց փորձը ձեր բիզնեսում կիրառելը:

Ինչի՞ն ուշադրություն դարձնել մրցակիցներին վերլուծելիս

  1. Տեսականի և ապրանքային ռազմավարություն

Ո՞ր ապրանքներն են առավել լավ վաճառվում: Ո՞ր կատեգորիաներն ունեն բարձր մրցակցություն, իսկ որո՞նք են թերագնահատված:

Ozon-ում հասանելի են վերլուծական գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս վաճառողներին ուսումնասիրել պահանջարկը տարբեր տարածաշրջաններում, վերլուծել տարբեր ակցիաների արդյունավետությունը և համեմատել սեփական ռազմավարությունը մրցակիցների հետ: Այդ տվյալներն օգնում են հասկանալ, թե ի՞նչ ապրանքներ ավելացնել ձեր տեսականիում, ի՞նչ սեզոնային միտումներ հաշվի առնել և ինչպե՞ս ստեղծել մրցունակ գներ:

  1. Ապրանքների քարտերի ստեղծում

Տեսողական ընկալումն առանցքային դեր է խաղում առցանց վաճառքում: Բարձրորակ լուսանկարները, մանրամասն նկարագրությունները, չափերի աղյուսակները, վիդեոներկայացումները մեծացնում են գնորդների վստահությունը և բարձրացնում կոնվերսիան:

Մրցակիցներին վերլուծելիս պետք է ուշադրություն դարձնել.

  • Լուսանկարի որակին,
  • Մանրամասն նկարագրությանը և հիմնական բնութագրերի առկայությանը,
  • Տեսագրությունների և լրացուցիչ նյութերի օգտագործմանը,
  • Կարծիքների և մեկնաբանությունների աշխատանքին:

Լավ մշակված քարտը ոչ միայն մեծացնում է վաճառքը, այլև բարելավում է ապրանքի վարկանիշը մարքեթփլեյսում որոնման ժամանակ:

  1. Ակցիաներ, զեղչեր և մասնակցություն ծախծխումներում

Ավելի շատ հաճախորդներ ներգրավելու մեթոդներից մեկը գովազդային ակցիաների խելամտորեն օգտագործելն է: Հաջողակ վաճառողներն ակտիվորեն մասնակցում են Ozon-ի սեզոնային ծախծսխումներին:

Ի՞նչն արժե վերլուծել մրցակիցների մոտ.

  • Որքա՞ն հաճախ են նրանք առաջարկում զեղչեր և որքա՞ն մեծ
  • Ո՞ր առաջարկներն են առավել արդյունավետ վաճառքը մեծացնելու համար:
  1. Աշխատանք կարծիքների և հեղինակության հետ

Կարծիքները գնորդի ընտրության վրա ազդող հիմնական գործոններից են: Կարևոր է ոչ միայն դրական գնահատականներ ստանալ, այլ նաև գրագետ աշխատել բացասական մեկնաբանությունների հետ։

Տեսեք, թե մրցակիցներն ինչպե՞ս են.

  • Պատասխանում գնորդների հարցերին,
  • լուծում դժգոհ հաճախորդների խնդիրները,
  • օգտագործում կարծիքները՝ ապրանքանիշի նկատմամբ վստահություն բարձրացնելու համար:

Պատասխանելով կարծիքներին և օպերատիվ կերպով լուծելով  առաջացող հարցերը՝ վաճառողը մեծացնում է հաճախորդների հավատարմությունը և բարելավում իր դիրքերը մարքեթփլեյսում:

Ինչպե՞ս հարմարեցնել հաջողված ռազմավարությունները սեփական բիզնեսին

Կարևոր է հասկանալ, որ ուրիշների որոշումներն ուղղակի կրկնօրինակելը հազվադեպ է արդյունք տալիս: Ձեր խնդիրն է հաջողակ փորձը համապատասխանեցնել ձեր լսարանին և ձեր բիզնեսի առանձնահատկություններին: Օրինակ, եթե ձեր մրցակիցները հաջողությամբ օգտագործում են ինֆլյուենսերներին, ապա մտածեք, թե նման մեթոդները համապատասխանու՞մ են ձեր ապրանքներին և լսարանին: Եթե ​​դուք ունեք նեղ մասնագիտացում, ապա ավելի լավ կլինի կենտրոնանալ որակյալ բովանդակության և յուրաքանչյուր հաճախորդին անհատական ​​մոտեցում ցուցաբերելու վրա:

Որտե՞ղ կարելի է գտնել տեղեկատվություն վերլուծության համար

Միտումներին և լավագույն փորձին կանոնավոր կերպով հետևելու համար օգտագործեք.

  • Ozon-ի վերծուծական գործիքները. դրանք օգնում են գնահատել պահանջարկը, մրցակցությունը և վաճառքի դինամիկան:
  • Ozon-ի գիտելիքների շտեմարանը. այստեղ հավաքված են խանութի առաջխաղացման և կառավարման վերաբերյալ առաջարկությունները:
  • Ozon ուսուցումը. անվճար դասընթացներ և վեբինարներ մարքեթփլեյսի փորձագետների կողմից:
  • Սոցիալական ցանցերը և մրցակիցների կայքերը, որպեսզի հասկանաք, թե ինչու՞ որոշ վաճառողներ ավելի հաջողակ են, քան մյուսները և վերլուծեք նրանց մարքեթինգային ռազմավարությունը:

Մրցակիցների վերլուծությունը կույր կրկնօրինակում չէ, այլ սեփական ռազմավարությունը մշակելու գործիք: Օգտագործեք շուկայի առաջատարների փորձը, հարմարեցրեք նրանց հաջող պրակտիկան, բայց միշտ հաշվի առեք ձեր բիզնեսի առանձնահատկությունները: Իսկ եթե ցանկանում եք գործընթացն ավելի արդյունավետ դարձնել, օգտագործեք Ozon-ի վերլուծություններն ու գործիքները, որոնք կօգնեն ձեր խանութը հասցնել նոր մակարդակի:

Հեշտ է կատարել առաջին քայլը դեպի հաջողակ բիզնես, պարզապես գրանցվեք Ozon.Seller-ում:

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: