Ռուսները բախվեցին մանրածախ ցանցերի զանգվածային մերժմանը ` վերադարձնելու գնված նվեր քարտերի և վկայագրերի համար նախատեսված միջոցները: Խնդիրներ են ծագել Zara-ի, Bershka-ի, Oysho-ի, Mothercare-ի և Levi`s-ի գնորդների հետ, ովքեր դադարեցրել են աշխատանքը Ռուսաստանում։ Ըստ փորձագետների ՝ պարտքերի չափը կազմում է մի քանի տասնյակ միլիոն ռուբլի։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։
«Սոցիալական ցանցերում սպառողների բողոքներ են հայտնվել նվեր վկայականները վերադարձնելու անհնարինության վերաբերյալ Zara, Massimo Dutti, Bershka, Oysho, Pull & Bear, Stradivarius խանութների սեփականատերը, Inditex Holding-ն առաջարկում է երկարաձգել նվեր քարտի վավերականությունը: Mothercare և Levi`s խանութների գնորդները նույնպես չեն կարող վերադարձնել նվեր վկայականները»,- գրում է «Կոմերսանտ»-ը։
Ըստ «Հասարակական սպառողների նախաձեռնության» նախագահ Օլեգ Պավլովի ՝ ռուսաստանցիները տասնյակ միլիոնավոր ռուբլիներ ունեն նվեր քարտերի վրա: Ռոսպոտրեբնադզորը կարծում է, որ հավաստագրերի սեփականատերերը կարող են պահանջել փոխհատուցում:
Նշվում է, որ նմանատիպ խնդիրների են բախվել նաև X5 Group-ի հաճախորդները (Պյատերոչկա, Պերեկրեստոկ, Չիժիկ, Կարուսել): Սպառողները չեն կարող վերադարձնել գումարը նախկինում գնված սերտիֆիկատի համար, ինչպես նաև դուրս գրել կուտակված միավորները ՝ խմբի հավատարմության ծրագրի ՏՏ համակարգում տեխնիկական անսարքության պատճառով։ Ընկերությունում տեղի ունեցած ձախողումները բացատրվել են օտարերկրյա կապալառուի կողմից առկա դժվարություններով և քարտապաններին առաջարկել են վերադարձնել գումարը: