Threads-ը թարմացնում է իր ալգորիթմը. ի՞նչ է փոխվելու օգտատերերի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ի երրորդ եռամսյակում Հայաստանի ՀՆԱ-ն աճել է 5,2%-ով
Վրաստանի առևտրաշրջանառությունը 2024թ.-ի 10 ամիսներին հասել է 19,03 մլրդ դոլարի
Հայաստանում կենսաթոշակային ֆոնդերի ծավալը հասել է 1 տրիլիոն դրամի
Ուկրաինան մեկ շաբաթվա ընթացքում գրեթե եռապատկել է էլեկտրաէներգիայի ներկրումը
Brent նավթը էժանացել է՝ մեկ բարելը 74,74 դոլար
ՊԵԿ-ն ամփոփել է անցնող շաբաթվա կարևոր նորությունները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մասկը գերազանցել է սեփական ռեկորդը. նրա կարողությունը հասել է 347,8 մլրդ դոլարի
Hyundai-ն ավելի քան 42000 մեքենա հետ կկանչի՝ հաղորդագծի հետ կապված խնդրի պատճառով
Արմավիրի մարզի Մարգարա գյուղում այրվել է մոտ 500 հակ անասնակեր
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կնվազի 6-10 աստիճանով
Երիտասարդ ֆերմերն իր աշխատանքով զարգացնում է սեփական գյուղը . դիտեք ABNews.am կայքում
Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բեռնափոխադրումների ծավալն ըստ տրանսպորտի տեսակների. 2024 թվական

Հկտ 15, 2024 17:10
23
ADS

2024 թ.-ի բեռնափոխադրումների ծավալը Հայաստանի տնտեսության մասին կարող է խոսել շատ բաներ՝ արտադրության, արտաքին առևտրի և երկրի ռազմավարական ենթակառուցվածքների վիճակի վերաբերյալ:

Վիճակագրական կոմիտեի կողմից հրապարակված տվյալները ցույց են տալիս, որ 2024 թվականի հունվար-օգոստոս ամիսների ընթացքում բեռնափոխադրումների ընդհանուր ծավալը կազմել է 10,500.1 հազար տոննա, ինչը 13․1%-ով նվազել է 2023 թ.-ի համեմատ։ Բայց ինչո՞վ է պայմանավորված այդ անկումը և ինչպիսի՞ միտումներ կան տարբեր տրանսպորտային տեսակներով։

Երկաթուղային բեռնափոխադրումների անկում՝ 45%-ով

Համաձայն տվյալների, երկաթուղային բեռնափոխադրումների ծավալները նվազել են կտրուկ՝ 45%-ով, կազմելով 891.8 հազար տոննա։ Հատկանշական է, որ երկաթուղային բեռնափոխադրումների շրջանակներում արտահանվել է ընդամենը 227.9 հազար տոննա բեռ, ինչն արտացոլում է արտադրության և արտահանման ցածր մակարդակ։

Ներկրման ծավալը կազմել է 456.0 հազար տոննա, իսկ ներհանրապետական բեռնափոխադրումները՝ 207.9 հազար տոննա։ Նմանատիպ անկումը ցույց է տալիս, որ երկաթուղիները վերջին շրջանում ավելի քիչ են օգտագործվում, ինչը կարող է պայմանավորված լինել երկաթուղային ենթակառուցվածքների վերանորոգման խնդիրներով, այլ տրանսպորտային տեսակների նկատմամբ գերադասությամբ կամ տնտեսական գործընթացների դանդաղումով:

Ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումների անկում՝ 8․5%-ով

Ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումների ծավալն էլ նվազել է՝ 8.5%-ով, հասնելով 8,344.2 հազար տոննայի: Ավտոմոբիլային տրանսպորտը, լինելով ամենաունիվերսալը, նույնպես անկման է ենթարկվել, բայց ոչ այնպես կտրուկ, ինչպես երկաթուղայինը։ Նշանակալի է, որ ներհանրապետական բեռնափոխադրումների ծավալը կազմել է 5,068.9 հազար տոննա, ինչը զգալի մասն է կազմում ընդհանուր բեռնափոխադրումների ծավալից։ Այսինքն՝ ներպետական առևտուրն ու նյութերի տեղափոխումն ավտոմոբիլային տրանսպորտով դեռևս մնում է կարևոր բաղադրիչ։

Օդային բեռնափոխադրումների աճ՝ 13.3%-ով

Օդային բեռնափոխադրումները, հակառակը, աճել են 13.3%-ով, կազմելով 23.9 հազար տոննա։ Թեպետ այս տրանսպորտային տեսակը առավել փոքր ծավալ ունի, այդուամենայնիվ, նրա աճը ցույց է տալիս զարգացումները մասնավորապես թանկարժեք կամ արագընթաց ապրանքների փոխադրման ոլորտում: Արտահանված ապրանքների ծավալը կազմել է 13.7 հազար տոննա, ինչը գերազանցում է ներկրման ծավալը՝ 10.2 հազար տոննա: Սա կարող է խոսել երկրի աճող ներգրավվածության մասին միջազգային առևտրում:

Խողովակաշարային բեռնափոխադրումների կայունացում և աճ՝ 6․5%-ով

Խողովակաշարային բեռնափոխադրումների ծավալն էլ աճել է՝ 6․5%-ով՝ հասնելով 1,240.2 հազար տոննայի: Սա հավանաբար կապված է նավթամթերքների և գազի փոխադրման պահանջարկի աճի հետ՝ հաշվի առնելով տարածաշրջանային էներգետիկ զարգացումները:

Հիմնական միտումները և պատճառները

Բեռնափոխադրումների ծավալների կրճատումը, հատկապես երկաթուղային և ավտոմոբիլային տրանսպորտում, ցույց է տալիս որոշ տնտեսական դժվարություններ և ենթակառուցվածքների սահմանափակումներ, որոնք պետք է վերանայվեն։ Մյուս կողմից, խողովակաշարային և օդային բեռնափոխադրումների աճը ցույց է տալիս, որ որոշ ոլորտներ զարգանում են: