Օգոստոսին Հայաստանից ԱՄԷ 202 մլն դոլար է արտահոսել
Ֆոն դեր Լեյենը խոստացել է այս տարեվերջ 50 միլիարդ եվրո տրամադրել Ուկրաինային
ԵՄ աջակցությունը ՀԱԷԿ-ին՝ նոր միջուկային նախագծերի մեկնարկը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս է Netflix-ի նոր ռազմավարությունը ազդել բաժնետոմսերի աճի վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Brent նավթը թանկացել է՝ մեկ բարելի դիմաց 74,75 դոլար
Կենտրոնական բանկը սահմանում է կապիտալի հակացիկլիկ շեմի նոր մակարդակ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի շարք բնակավայրերում տեղացել է առաջին ձյունը
Ճապոնիան ավելացրել է ավտոմեքենաների արտահանումը դեպի Ռուսաստան
Գազայի մոտ 345 հազար բնակիչներ այս ձմռանը կբախվեն սովի աղետալի մակարդակի. ՄԱԿ
«Կայուն խաղաղության բանաձևը». Ինդոնեզիա – Աչեհ. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Վրացական գինու արտահանումից եկամուտները կհասնեն 500 մլն դոլարի
2024թ. 9 ամսում ՀՀ բանկերի զուտ շահույթն աճել է 25%-ով
Հաստատվել են նոր ծրագրեր՝ ճանապարհների և կամուրջների հիմնանորոգման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
AmCham-ի «Be My Guest»-ը՝ IDBank-ի «Հին Երևան» մասնաճյուղում. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
ԿԳՄՍՆ-ն 1,9 մլն դոլար է վճարել հեծանիվ գնելու համար
«Իմ Ամերիա, իմ Հայաստան». Ամերիաբանկի նոր նախագիծը. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը նախատեսում է մետրոյի նոր կանգառ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tether-ը հայտնել է, որ USDT օգտագործողների թիվը հասել է 330 միլիոնի
Ռուսաստանում հոկտեմբերի 8-14-ը տարեկան գնաճը կազմել է 8.51%
ՀՀ կառավարությունը բարձրացնում է քաղաքացիության ստացման և դադարեցման տուրքերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ավտոարտադրողները վերանայում են անցումը դեպի էլեկտրական մեքենաներ

Սպտ 13, 2024 16:22
754
ADS

Վերջին շրջանում աշխարհի խոշորագույն ավտոարտադրողները սկսել են վերանայել իրենց անցումը ամբողջովին էլեկտրական մեքենաներին։ Թեև նախկինում թվում էր, որ ավտոարդյունաբերության ապագան հիմնված է ամբողջովին էլեկտրամոբիլների վրա, սակայն ներկայիս իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ անցումը կարող է ավելի երկարատև և բարդ լինել, քան կանխատեսվում էր։

Չինաստանը՝ հիբրիդների կենտրոնական շուկա

Չինաստանը, լինելով աշխարհի ամենամեծ ավտոշուկան, հանդիսանում է կարևոր ինդիկատոր ավտոմոբիլային արդյունաբերության ուղղությունների համար։ Վերջին տարիներին երկրում նկատվում է ավելի մեծ պահանջարկ հիբրիդային մեքենաների նկատմամբ՝ համեմատած ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների հետ։ Չնայած պետության խթաններին, էլեկտրամոբիլները դեռ չեն հասցրել գերիշխել շուկայում։

Վճռական գործոնները

Էլեկտրական մեքենաների տարածումը խոչընդոտվում է մի շարք գործոններով։ Լիցքավորման ենթակառուցվածքների թերի զարգացումը շատ երկրներում, ինչպես նաև էլեկտրամոբիլների սահմանափակ հեռավորությունները մեծ տարածություններ հաղթահարելու համար, հանգեցնում են պահանջարկի նվազմանը։ Այս խնդիրներն ավելի ակնհայտ են դարձնում հիբրիդային մեքենաների առավելությունները, որոնք առաջարկում են հարմարավետության և տեխնոլոգիական անցումային լուծումներ։

Ford-ը՝ հիբրիդների օգտին

Ford Motor-ը դարձել է էլեկտրամոբիլների արտադրության դժվարությունների հետևանքով ամենանշանավոր օրինակներից մեկը։ Ընկերությունն այժմ յուրաքանչյուր էլեկտրամոբիլի արտադրության ժամանակ կորցնում է շուրջ 100,000 ԱՄՆ դոլար, ինչի հետևանքով վաճառքի մակարդակը չի արդարացնում սպասելիքները։ Այս հանգամանքները ստիպել են Ford-ին վերանայել իր ռազմավարությունը՝ հետաձգելով որոշ էլեկտրական մոդելների թողարկումը և փոխարենը կենտրոնանալով հիբրիդային մեքենաների վրա։

Hyundai-ի երկարաժամկետ նպատակները

Չնայած ռազմավարական փոփոխություններին, հարավկորեական Hyundai Motor-ը շարունակում է խոշոր նպատակներ դնել էլեկտրամոբիլների ոլորտում՝ նախատեսելով մինչև 2030 թվականը վաճառել տարեկան 2 մլն էլեկտրական մեքենա։ Սակայն, հաշվի առնելով շուկայի զարգացումները, Hyundai-ն որոշել է կրկնապատկել իր հիբրիդային մոդելների քանակը՝ համատեղելով ավանդական և նորարարական տեխնոլոգիաները։

Volvo-ն և Porsche-ն՝ ներքին այրման շարժիչներով

Volvo-ն նույնպես վերանայում է իր ծրագրերը՝ որոշելով ներքին այրման շարժիչով մեքենաները պահել վաճառքում 2030-ից հետո: Ընկերությունը չի շտապում ամբողջությամբ անցնել էլեկտրամոբիլների, հաշվի առնելով պահանջարկի աստիճանաբար փոփոխվող բնույթը։ Իսկ Porsche-ն, որն իր լյուքս դասի մեքենաներով հայտնի է, նույնպես չի բացառում ներքին այրման շարժիչով մոդելների հետագա զարգացումը։

Toyota-ն՝ հիբրիդների առաջամարտիկը

Toyota-ն արդեն տարիներ շարունակ հսկայական ներդրումներ է կատարում հիբրիդային տեխնոլոգիաների մեջ և շարունակում է այդ ուղղությամբ զարգանալ։ Ընկերությունը վստահ է, որ հիբրիդները ավելի իրատեսական լուծում են այս փուլում։ Բացի այդ, Toyota-ն ակտիվորեն զբաղվում է ջրածնային տեխնոլոգիաների զարգացմամբ և հզոր մարտկոցների ստեղծմամբ, որոնք կարող են ծառայել ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային մեքենաներին։

Արդյունաբերության ապագա՝ ավելի բազմազան

Այս փոփոխությունները ցույց են տալիս, որ ավտոմոբիլային արդյունաբերության ամբողջական անցումը էլեկտրամոբիլներին դեռ բավականին հեռու է։ Ավտոարտադրողները ստիպված են հարմարվել շուկայի պահանջներին՝ վերամշակելով իրենց ռազմավարությունները և միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային տեխնոլոգիաներում։ Ապագան կարող է պահանջել ավելի հիբրիդային և բազմաբնույթ լուծումներ՝ էլեկտրամոբիլների անցումային շրջանում։

Մեկնաբանություն