Evocabank-ը՝ Newmag Summer Fest 2025-ի գլխավոր հովանավոր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոլիվուդը դատի է տվել արհեստական ​​ինտելեկտի ընկերությանը՝ առանց լիցենզիայի կերպարներ պատճենելու համար
Իսրայել-Իրան լարվածությունը հասնում է Սյունիք․ ինչ սպասել Հայաստանի տնտեսությունում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կկառուցվի 500 միլիոն դոլար արժողությամբ AI գործարան
Երևանի որ վարչական շրջաններում են այսօր բնակարաններն ավելի մատչելի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անպտղության մակարդակը Հայաստանում հասել է 18.2%-ի
Հայաստանը 2024 թվականին արտահանել է 7.5 միլիոն լիտր կոնյակի սպիրտ
«Պարզից պարզ». ֆինանսական գրագիտությունն ԱրարատԲանկի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող գոլֆիստները 2025-ին. Forbes. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 54․5 մլրդ դրամ
Սևանա լիճ է բաց թողնվել շուրջ 74 հազար 800 հատ իշխանի մանրաձուկ
Ինչու է Հայաստանում դոլարը բանկերից «հեռանում». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tabadul. Ներդրումային հնարավորություններ, որոնք հասանելի են միայն Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտը հունվար-մայիս ժամանակահատվածում կազմել է 3.393 տրլն ռուբլի կամ ՀՆԱ-ի 1.5%-ը
Հայաստանում մասնագիտական ​​քոլեջների ընդունելության թիվն աճել է 11.4%-ով. ԿԳՄՍՆ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0.5%-ով
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 9.3%-ով
Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային թիմը ոչ-ոքի ավարտեց հանդիպումը Չեռնոգորիայի հետ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 38,8%-ով
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 23․2%-ով

Ավտոարտադրողները վերանայում են անցումը դեպի էլեկտրական մեքենաներ

Սպտ 13, 2024 16:22
821

Վերջին շրջանում աշխարհի խոշորագույն ավտոարտադրողները սկսել են վերանայել իրենց անցումը ամբողջովին էլեկտրական մեքենաներին։ Թեև նախկինում թվում էր, որ ավտոարդյունաբերության ապագան հիմնված է ամբողջովին էլեկտրամոբիլների վրա, սակայն ներկայիս իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ անցումը կարող է ավելի երկարատև և բարդ լինել, քան կանխատեսվում էր։

Չինաստանը՝ հիբրիդների կենտրոնական շուկա

Չինաստանը, լինելով աշխարհի ամենամեծ ավտոշուկան, հանդիսանում է կարևոր ինդիկատոր ավտոմոբիլային արդյունաբերության ուղղությունների համար։ Վերջին տարիներին երկրում նկատվում է ավելի մեծ պահանջարկ հիբրիդային մեքենաների նկատմամբ՝ համեմատած ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների հետ։ Չնայած պետության խթաններին, էլեկտրամոբիլները դեռ չեն հասցրել գերիշխել շուկայում։

Վճռական գործոնները

Էլեկտրական մեքենաների տարածումը խոչընդոտվում է մի շարք գործոններով։ Լիցքավորման ենթակառուցվածքների թերի զարգացումը շատ երկրներում, ինչպես նաև էլեկտրամոբիլների սահմանափակ հեռավորությունները մեծ տարածություններ հաղթահարելու համար, հանգեցնում են պահանջարկի նվազմանը։ Այս խնդիրներն ավելի ակնհայտ են դարձնում հիբրիդային մեքենաների առավելությունները, որոնք առաջարկում են հարմարավետության և տեխնոլոգիական անցումային լուծումներ։

Ford-ը՝ հիբրիդների օգտին

Ford Motor-ը դարձել է էլեկտրամոբիլների արտադրության դժվարությունների հետևանքով ամենանշանավոր օրինակներից մեկը։ Ընկերությունն այժմ յուրաքանչյուր էլեկտրամոբիլի արտադրության ժամանակ կորցնում է շուրջ 100,000 ԱՄՆ դոլար, ինչի հետևանքով վաճառքի մակարդակը չի արդարացնում սպասելիքները։ Այս հանգամանքները ստիպել են Ford-ին վերանայել իր ռազմավարությունը՝ հետաձգելով որոշ էլեկտրական մոդելների թողարկումը և փոխարենը կենտրոնանալով հիբրիդային մեքենաների վրա։

Hyundai-ի երկարաժամկետ նպատակները

Չնայած ռազմավարական փոփոխություններին, հարավկորեական Hyundai Motor-ը շարունակում է խոշոր նպատակներ դնել էլեկտրամոբիլների ոլորտում՝ նախատեսելով մինչև 2030 թվականը վաճառել տարեկան 2 մլն էլեկտրական մեքենա։ Սակայն, հաշվի առնելով շուկայի զարգացումները, Hyundai-ն որոշել է կրկնապատկել իր հիբրիդային մոդելների քանակը՝ համատեղելով ավանդական և նորարարական տեխնոլոգիաները։

Volvo-ն և Porsche-ն՝ ներքին այրման շարժիչներով

Volvo-ն նույնպես վերանայում է իր ծրագրերը՝ որոշելով ներքին այրման շարժիչով մեքենաները պահել վաճառքում 2030-ից հետո: Ընկերությունը չի շտապում ամբողջությամբ անցնել էլեկտրամոբիլների, հաշվի առնելով պահանջարկի աստիճանաբար փոփոխվող բնույթը։ Իսկ Porsche-ն, որն իր լյուքս դասի մեքենաներով հայտնի է, նույնպես չի բացառում ներքին այրման շարժիչով մոդելների հետագա զարգացումը։

Toyota-ն՝ հիբրիդների առաջամարտիկը

Toyota-ն արդեն տարիներ շարունակ հսկայական ներդրումներ է կատարում հիբրիդային տեխնոլոգիաների մեջ և շարունակում է այդ ուղղությամբ զարգանալ։ Ընկերությունը վստահ է, որ հիբրիդները ավելի իրատեսական լուծում են այս փուլում։ Բացի այդ, Toyota-ն ակտիվորեն զբաղվում է ջրածնային տեխնոլոգիաների զարգացմամբ և հզոր մարտկոցների ստեղծմամբ, որոնք կարող են ծառայել ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային մեքենաներին։

Արդյունաբերության ապագա՝ ավելի բազմազան

Այս փոփոխությունները ցույց են տալիս, որ ավտոմոբիլային արդյունաբերության ամբողջական անցումը էլեկտրամոբիլներին դեռ բավականին հեռու է։ Ավտոարտադրողները ստիպված են հարմարվել շուկայի պահանջներին՝ վերամշակելով իրենց ռազմավարությունները և միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային տեխնոլոգիաներում։ Ապագան կարող է պահանջել ավելի հիբրիդային և բազմաբնույթ լուծումներ՝ էլեկտրամոբիլների անցումային շրջանում։