Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում

Ավտոարտադրողները վերանայում են անցումը դեպի էլեկտրական մեքենաներ

Սպտ 13, 2024 16:22
767
ADS

Վերջին շրջանում աշխարհի խոշորագույն ավտոարտադրողները սկսել են վերանայել իրենց անցումը ամբողջովին էլեկտրական մեքենաներին։ Թեև նախկինում թվում էր, որ ավտոարդյունաբերության ապագան հիմնված է ամբողջովին էլեկտրամոբիլների վրա, սակայն ներկայիս իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ անցումը կարող է ավելի երկարատև և բարդ լինել, քան կանխատեսվում էր։

Չինաստանը՝ հիբրիդների կենտրոնական շուկա

Չինաստանը, լինելով աշխարհի ամենամեծ ավտոշուկան, հանդիսանում է կարևոր ինդիկատոր ավտոմոբիլային արդյունաբերության ուղղությունների համար։ Վերջին տարիներին երկրում նկատվում է ավելի մեծ պահանջարկ հիբրիդային մեքենաների նկատմամբ՝ համեմատած ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների հետ։ Չնայած պետության խթաններին, էլեկտրամոբիլները դեռ չեն հասցրել գերիշխել շուկայում։

Վճռական գործոնները

Էլեկտրական մեքենաների տարածումը խոչընդոտվում է մի շարք գործոններով։ Լիցքավորման ենթակառուցվածքների թերի զարգացումը շատ երկրներում, ինչպես նաև էլեկտրամոբիլների սահմանափակ հեռավորությունները մեծ տարածություններ հաղթահարելու համար, հանգեցնում են պահանջարկի նվազմանը։ Այս խնդիրներն ավելի ակնհայտ են դարձնում հիբրիդային մեքենաների առավելությունները, որոնք առաջարկում են հարմարավետության և տեխնոլոգիական անցումային լուծումներ։

Ford-ը՝ հիբրիդների օգտին

Ford Motor-ը դարձել է էլեկտրամոբիլների արտադրության դժվարությունների հետևանքով ամենանշանավոր օրինակներից մեկը։ Ընկերությունն այժմ յուրաքանչյուր էլեկտրամոբիլի արտադրության ժամանակ կորցնում է շուրջ 100,000 ԱՄՆ դոլար, ինչի հետևանքով վաճառքի մակարդակը չի արդարացնում սպասելիքները։ Այս հանգամանքները ստիպել են Ford-ին վերանայել իր ռազմավարությունը՝ հետաձգելով որոշ էլեկտրական մոդելների թողարկումը և փոխարենը կենտրոնանալով հիբրիդային մեքենաների վրա։

Hyundai-ի երկարաժամկետ նպատակները

Չնայած ռազմավարական փոփոխություններին, հարավկորեական Hyundai Motor-ը շարունակում է խոշոր նպատակներ դնել էլեկտրամոբիլների ոլորտում՝ նախատեսելով մինչև 2030 թվականը վաճառել տարեկան 2 մլն էլեկտրական մեքենա։ Սակայն, հաշվի առնելով շուկայի զարգացումները, Hyundai-ն որոշել է կրկնապատկել իր հիբրիդային մոդելների քանակը՝ համատեղելով ավանդական և նորարարական տեխնոլոգիաները։

Volvo-ն և Porsche-ն՝ ներքին այրման շարժիչներով

Volvo-ն նույնպես վերանայում է իր ծրագրերը՝ որոշելով ներքին այրման շարժիչով մեքենաները պահել վաճառքում 2030-ից հետո: Ընկերությունը չի շտապում ամբողջությամբ անցնել էլեկտրամոբիլների, հաշվի առնելով պահանջարկի աստիճանաբար փոփոխվող բնույթը։ Իսկ Porsche-ն, որն իր լյուքս դասի մեքենաներով հայտնի է, նույնպես չի բացառում ներքին այրման շարժիչով մոդելների հետագա զարգացումը։

Toyota-ն՝ հիբրիդների առաջամարտիկը

Toyota-ն արդեն տարիներ շարունակ հսկայական ներդրումներ է կատարում հիբրիդային տեխնոլոգիաների մեջ և շարունակում է այդ ուղղությամբ զարգանալ։ Ընկերությունը վստահ է, որ հիբրիդները ավելի իրատեսական լուծում են այս փուլում։ Բացի այդ, Toyota-ն ակտիվորեն զբաղվում է ջրածնային տեխնոլոգիաների զարգացմամբ և հզոր մարտկոցների ստեղծմամբ, որոնք կարող են ծառայել ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային մեքենաներին։

Արդյունաբերության ապագա՝ ավելի բազմազան

Այս փոփոխությունները ցույց են տալիս, որ ավտոմոբիլային արդյունաբերության ամբողջական անցումը էլեկտրամոբիլներին դեռ բավականին հեռու է։ Ավտոարտադրողները ստիպված են հարմարվել շուկայի պահանջներին՝ վերամշակելով իրենց ռազմավարությունները և միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային տեխնոլոգիաներում։ Ապագան կարող է պահանջել ավելի հիբրիդային և բազմաբնույթ լուծումներ՝ էլեկտրամոբիլների անցումային շրջանում։