ՔՊ խմբակցությունը կազմակերպում է աշխատանքային քննարկում էլեկտրաէներգիայի մատակարարման խնդիրների վերաբերյալ
Հունգարիան և Նիդեռլանդները մտադիր են հրաժարվել ԵՄ միգրացիոն կանոններից
Կանայք հանուն․ Հարցազրույց թոքաբան, թերապևտ՝ Վիկտորյա Ղազարյանի հետ․ դիտեք՝ ABnews.am կայքում
Հայաստանը վերջին տարիներին խթանում է հարաբերություններն աֆրիկյան երկրների հետ. ՀՀ նախագահ
Ազնավուրի առաջին բեմական զգեստը ցուցադրվում է Գրականության և արվեստի թանգարանում
Թուրքական գրեթե բոլոր բանկերը որոշել են հրաժարվել Ռուսաստանի հետ աշխատելուց
Հայաստանը կփորձի նոր ատոմակայանը կառուցել մինչև գործող ատոմակայանի ժամկետի ավարտը․ ՏԿԵ նախարար
Փեզեշքիանը Հայաստանի անկախության օրվա առթիվ շնորհավորական ուղերձ է հղել ՀՀ նախագահին և վարչապետին
Կատարի մշակութային հիմնադրամում հայկական կենտրոն կհիմնվի
ՀՀ առողջապահության նախարարը սփյուռքի գործընկերների հետ համագործակցության դրական տեղաշարժ է տեսնում
2022-2023 թթ. Հայաստանի տնտեսական աճի արդյունքները միջազգային մակարդակում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
ՆԳՆ ոստիկանության պետը պարգևատրել է ՀՀ-ում Վրաստանի ՆԳ նախարարության կցորդին
208 բենզալցակայանների գործունեությունը դադարեցվել է, դրանցից 54-ն՝ ապամոնտաժվել
Կբարձրանա հայկական փոխադրողների միջազգային մրցունակությունը․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կառավարությունը մեկնարկում է ճանապարհների վերանորոգման լայնամասշտաբ ծրագիր․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը մեկնարկել է 99-րդ համերգաշրջանը
Ռուսաստանից մեկ տարվա ընթացքում ավելի քան 2 միլիոն միգրանտ է մեկնել
Շարունակվում են Երևանի Կարմիր կամրջի վերականգնման աշխատանքները
COP29–ին բոլոր այցելողներն իրենց պարտքը պետք է համարեն Բաքվին կոչ անել ազատ արձակել պատանդներին. ԵԽ պատգամավոր
Գերմանիան 50 մլն եվրո կհատկացնի վիրավոր ուկրաինացի զինվորների բուժման համար

Աշխարհի թոփ բրենդները Apple-ից հետո՝ ո՞վ է հաջորդում

Օգս 22, 2024 19:05
34
ADS

Brand Finance-ի վերջին ուսումնասիրության համաձայն՝ Apple-ը կրկին գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ բարձր տեխնոլոգիական բրենդների ցանկը՝ շրջանցելով նախորդ տարվա առաջատար Amazon-ին, որը մրցակիցների ակտիվ աճի պատճառով իջել է չորրորդ տեղ:

Interfax-ի հաղորդմամբ, մեկ տարում Apple-ի բրենդի արժեքն աճել է 74%-ով և հասել $516,6 միլիարդի, մինչդեռ Amazon-ի արժեքը աճել է ընդամենը 3,2%-ով՝ հասնելով $308,9 միլիարդի: Վարկանիշում երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Microsoft-ը՝ աճելով գրեթե 78%-ով (մինչև $340,4 միլիարդ), իսկ Google-ը պահպանել է իր երրորդ տեղը՝ ցուցադրելով 18,5% աճ (մինչև $333,4 միլիարդ):

Այս չորս ընկերությունները նաև աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր ցանկում առաջատարներն են:

Տեխնոլոգիական հատվածում առավել զգալի աճը գրանցել է Nvidia-ն, որի բրենդի արժեքը 2,6 անգամ ավելացել է՝ հասնելով $44,5 միլիարդի՝ արհեստական բանականության ոլորտում միկրոչիպերի բարձր պահանջարկի շնորհիվ: Այժմ այն գտնվում է լավագույն տասնյակի եզրին:

Վարկանիշի հինգերորդ տեղը զբաղեցնում է TikTok-ը ($84,2 միլիարդ), իսկ վեցերորդը՝ Samsung-ը ($82,2 միլիարդ): Այս երկու ընկերություններն են միայն, որ ոչ ամերիկյան բրենդներ են լավագույն տասնյակում:

Ցուցակում հաջորդում են Facebook-ը՝ $75,7 միլիարդ արժողությամբ բրենդով, Instagram-ը ($70,4 միլիարդ) և Oracle-ը ($53,1 միլիարդ):

Մեկնաբանություն