MicroStrategy-ն գնել է 1.1 միլիարդ դոլար արժողությամբ բիթքոյն
Երևանի օդում փոշու պարունակությունը չափող 108 սարք է տեղադրվել
Վրաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձն աճել է 11.1%-ով
Մեկ շաբաթում Երևանի պարեկները հայտնաբերել են երթևեկության կանոնների 4123 խախտում
Վերին Լարսի անցակետերը ժամանակավորապես չեն աշխատի
iPhone 16 Pro Max-ի ողջ խմբաքանակը սպառվել է 18 րոպեում
Երևանում անցկացվել և արդիականացվել է 20 կմ ոռոգման նոր համակարգ
Bahamut հիմնադրամը կտրամադրի 50 մլն դրամին համարժեք FTN՝ ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
GIS համակարգում տեսանելի կդառնա նաև ինքնակամ շինությունների տեղադիրքը
2024 թվականի արտարժութային ավանդների և վարկերի դինամիկան Հայաստանում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Պարեկները սեպտեմբերի 17-ից կսկսեն ստուգել ավտոմեքենաների տեխնիկական վիճակը, վարորդների փաստաթղթերը, առողջական վիճակը
Անահիտ աստվածուհու արձանից պահպանված բրոնզե գլուխն ու ձեռքը հանդիսավորությամբ տեղափոխվել են Հայաստանի պատմության թանգարան
Հայկական սոցցանցերում կրկին հայտնվել են կեղծ գովազդներ գումարի վերադարձի մասին. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կենտրոնական Բանկը ներկայացնում է նոր ֆինանսական ցուցանիշներ՝ շուկաների վիճակագրության բարելավման համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռն արտակարգ վայրէջք է կատարել Աստրախանում
Մեկ շաբաթում գրանցվել է198 արտակարգ դեպք, 13 ինքնասպանության փորձ, 113 հրդեհ. զոհվել է 15 մարդ. Փրկարար ծառայություն
Bahamut-ը կտրամադրի 50 միլիոնին համարժեք FTN ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
Արգենտինան ակնկալում է 2025-ին գնաճն իջեցնել մինչև 18.3%
Կապիտալի ներհոսքի և արտահոսքի փոփոխությունները Հայաստանի բանկային համակարգում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Մաշտոցի պողոտայի շենքերը նախատեսվում է ապահովել գեղարվեստական լուսավորությամբ

Ինչպես ճիշտ կազմել to do list՝ ձեր արդյունավետությունը բարձրացնելու համար

Հլս 6, 2024 18:00
40
ADS

To do list-ը արդյունավետ աշխատանքի և ժամանակի կառավարման կարևոր գործիք է: Ճիշտ կազմված to do list-ը կօգնի ձեզ կազմակերպել ձեր օրը, կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա և բարձրացնել ձեր արտադրողականությունը: Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես ճիշտ կազմել to do list։

  1. Սահմանեք հստակ նպատակներ

Ամեն ինչ սկսվում է հստակ նպատակների սահմանումով: Ձեր to do list-ի մեջ ընդգրկեք միայն այն գործերը, որոնք անհրաժեշտ են ձեր նպատակներին հասնելու համար։ Օրինակ, եթե ձեր նպատակն է ավարտել մի նախագիծ, ապա ընդգրկեք նախագծի համար կարևոր գործողությունները։

  1. Օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր

Ձեր ցուցակը կազմեք գործողությունների բացարձակ բառերով, որպեսզի հստակ լինի, թե ինչ պետք է անել: Օգտագործեք «սկսել», «ավարտել», «հավաքել», «կազմակերպել» բառերը՝ ձեր գործերը ավելի կոնկրետ և նպատակային դարձնելու համար։

  1. Գործերը բաժանեք փոքր քայլերի

Խոշոր և բարդ գործերը բաժանեք փոքր, կառավարելի քայլերի: Այս կերպ դուք կկարողանաք հեշտությամբ հասնել ձեր նպատակներին և տեսնել ձեր առաջընթացը։ Օրինակ, «ստեղծել հաշվետվություն» գործը կարող է բաժանվել «հավաքել տվյալներ», «վերլուծել տվյալներ», «գրել հաշվետվության տեքստ» և այլն։

  1. Գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության

Ձեր to do list-ի մեջ գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության: Սա կօգնի ձեզ կենտրոնանալ ամենակարևոր և շտապ գործերի վրա՝ թույլ չտալով, որ պակաս կարևոր գործերը խանգարեն։ Օգտագործեք առաջնահերթությունների ABC կամ Eisenhower Matrix-ը՝ ձեր գործերը ճիշտ դասակարգելու համար։

  1. Սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ

Յուրաքանչյուր գործի համար սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ: Սա կօգնի ձեզ ավելի կազմակերպված և կենտրոնացած մնալ՝ չվերջացնելով մեկ գործը, եթե այն ավելի երկար է տևում, քան նախատեսել եք։ Օրինակ, «կարդալ 30 րոպե» կամ «գրել հաշվետվության առաջին մասը 1 ժամում»։

  1. Վերանայեք և թարմացրեք ձեր ցուցակը

Ձեր to do list-ը պետք է լինի դինամիկ և փոփոխական։ Ամեն օր կամ շաբաթ վերանայեք և թարմացրեք այն՝ ավելացնելով նոր գործեր և հեռացնելով արդեն ավարտվածները։ Սա կօգնի ձեզ միշտ լինել արդիական և չմոռանալ կարևոր գործերը։

Ճիշտ կազմված to do list-ը կարող է մեծապես բարելավել ձեր արդյունավետությունը և ժամանակի կառավարումը։ Հստակ նպատակներ սահմանեք, օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր, գործերը բաժանեք փոքր քայլերի, դասակարգեք ըստ առաջնահերթության, սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ և մշտապես վերանայեք ու թարմացրեք ձեր ցուցակը՝ ձեր օրն ավելի կազմակերպված և արդյունավետ դարձնելու համար։

Մեկնաբանություն