2024 թվականի առաջին եռամսյակում (հունվար-մարտ) Հայաստան է այցելել 435 775 զբոսաշրջիկ
Ոսկու գինը նվազում է և մեկ ունիցայի դիմաց վաճառվում է $2352-ով
Հնդկաստանում գնաճը ապրիլի վերջին տարեկան կտրվածքով կազմել է 4,83%
Apple-ի օրինակով Samsung-ը հրաժարվել է ինքնակառավարվող մեքենաների ստեղծումից
50 հազար պատվեր՝ մեկ շաբաթում․ ինքնավար տաքսիները՝ ամերիկյան քաղաքներում
Ադրբեջանը հիմնահատակ ավերել է Բերձորի եկեղեցին
Ժամը 10։00-ի դրությամբ Երևանի փողոցներից բերման է ենթարկվել 38 քաղաքացի
Bitcoin-ի փոխարժեքն աճել է. 14.05.24
Առաջին եռամսյակում 33 մլն դոլարի մարդասիրական օգնություն է ուղարկվել Հայաստան
Եվրոպական ներդրումային բանկը վարկ կտրամադրի Երևանում 6 պոլիկլինիկայի և 32 մանկապարտեզի վերակառուցման համար
Կիմ Չեն Ընը միջուկային գիտնականների համար հատուկ քաղաք է կառուցել. Bild
Առաջին եռամսյակում Հայաստան ժամանած ռուսաստանցի զբոսաշրջիկների թիվը 21.9%-ով կրճատվել է
Էմանուել Մակրոնը ԵՄ-ին կոչ է արել փոխել բիզնես մոդելը
Apple-ը թողարկել է iOS 17.5-ը, որը մի շարք նոր գործառույթներ ունի
OpenAI-ը ներկայացրել է GPT-4o անվճար ԱԲ մոդելը. այն նախորդներից ավելի խելացի է
Բայդենն արգելել է մինչև 2040 թվականը ՌԴ-ից ուրան ներկրել
«100 գաղափար Հայաստանի համար» 2024 թվականի մրցույթի հայտերի ընդունման փուլը մեկնարկում է
Տարեվերջին Հայաստանում կանխատեսվում է մինչև 1.5 տոկոսի գնաճ. Մարտին Գալստյան
Գերմանիան արգելել է Motorola-ի և Lenovo-ի սարքերի վաճառքը
Չինաստանը դարձել է Հնդկաստանի հիմնական առևտրային գործընկերը 2023-2024 ֆինանսական տարում

LinkedIn-ը փորձարկում է TikTok-ի նման վիդեոներ

Մրտ 28, 2024 14:38
7
ADS

LinkedIn-ը փորձարկում է TikTok-ի նման կարճ ֆորմատով նոր վիդեո հոսք, ընկերությունն այս տեղեկությունը հաստատել է TechCrunch-ին:

LinkedIn-ը միանում է բազմաթիվ այլ հայտնի հավելվածների, որոնք գործարկել են իրենց կարճ վիդեո հոսքերը TikTok-ի կտրուկ աճից հետո, ներառյալ Instagram-ը, YouTube-ը, Snapchat-ը եւ Netflix-ը:

Այսպիսով LinkedIn-ում կարող է ավելանալ նոր բաժին, որը նվիրված է ուղղահայաց ֆորմատով կարճ տեսանյութերին, որոնք կարելի է արագ թերթել։ Հնարավոր կլինի հավանել տեսանյութը, թողնել մեկնաբանություն կամ կիսվել այլ օգտատերերի հետ: Ընկերությունը չի մանրամասնել, թե ինչպես է համակարգը որոշում՝ տեսանյութերը ցուցադրել օգտատերերին:

LinkedIn-ի տեսանյութերի հոսքը կենտրոնացած կլինի կարիերայի եւ մասնագիտական աճի վրա: Դրա նպատակն է խթանել ներգրավվածությունը հարթակում։

Microsoft-ին պատկանող LinkedIn-ն ասում է, որ տեսանյութերը դառնում են իր օգտատերերի ցանկալի ձեւաչափերից մեկը՝ մասնագետներից եւ փորձագետներից սովորելու համար, այդ պատճառով այն օգտատերերի համար փորձարկում է նոր ձեւաչափ։ Գործառույթը դեռեւս փորձարկման փուլում է եւ հասանելի չէ օգտատերերի մեծամասնությանը։

Մեկնաբանություն