ChatGPT-ն արհեստական բանականության չաթ-բոտ է, որը կարող է օգտատերերի հետ շփվել մարդկային լեզուներով և պատասխանել տարբեր հարցումների: Այն մշակել է OpenAI-ը և հանրային տիրույթում գործարկվել է 2022 թվականի նոյեմբերին: Դրանից հետո այն երկու ամսվա ընթացքում գրավել է ավելի քան 100 միլիոն ակտիվ օգտատեր,- գրում է fintech.am-ը։
Այդուամենայնիվ, այս հաջողության հետևում հսկայական գին կա: Microsoft-ը, որը OpenAI-ի գործընկեր է, ըստ SemiAnalysis հետազոտական ընկերության օրական ծախսում է մոտ $700,000՝ ChatGPT-ի աշխատանքը շարունակելու համար: Այս ծախսերի մեծ մասը կապված է ապարատային ենթակառուցվածքի հետ, որն անհրաժեշտ է չաթ-բոտի ստեղծած հսկայական քանակությամբ տվյալների մշակման համար:
Microsoft-ը փորձում է նվազեցնել այդ ծախսերը՝ օգտագործելով իր սեփական սարքաշարը և զարգացնելով նոր պրոցեսորներ, որոնք ավելի էներգաարդյունավետ են: Բացի այդ, ընկերությունը հույս ունի ապագայում շահույթ ստանալ ChatGPT-ից՝ այն որպես ծառայություն առաջարկելով այլ կազմակերպություններին և անհատներին: