Հոկտեմբերի 4-6-ը Հայաստանում կանցկացվի «ԴիջիԹեք 2024» ցուցահանդեսը
Դուբայը 35 միլիարդ դոլար է ներդրել աշխարհի ամենամեծ օդանավակայանի կառուցման համար
Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանն այցելել է արտադրական ընկերություններ
113․287 տուգանք արդեն իսկ վճարվել է 30 և 50 տոկոսով պակաս․ ՆԳՆ խոսնակը՝ բոնուսային նոր համակարգի մասին
Համաշխարհային բանկը $116 միլիոնով կաջակցի Հայաստանի կանաչ, ներառական և կայուն զարգացմանը
Ակբա բանկը պարտատոմսեր է տեղաբաշխում
24թ. մարտին զբոսաշրջիկների քանակը 3% -ով նվազել է, մեկ զբոսաշրջիկի ծախսն 24թ. մարտին ավելի քիչ է եղել, քան 23թ. մարտին
Վարչապետն ընդունել է ԵՀ Հարևանության և ընդլայնման բանակցությունների հարցերով գլխավոր տնօրենին
ԿԲ. 12-ամսյա բնականոն գնաճը նվազել է՝ մարտին կազմելով -0.7%
Մարտին Գալստյան. Բանկերի կողմից ակտիվ վարկավորում է տեղի ունենում
Գյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնում բացվել է նոր Black Box լաբորատորիան
Գլխավոր դատախազությունը 2023-ին վերականգնել է շուրջ 5 մլրդ 63 մլն 193 հազար դրամին համարժեք գույք
ԿԲ-ն վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքն իջեցրել է 0.25 տոկոսային կետով
Gyumri Game Conference-ը կկայանա մայիսի 4-5-ին
Վրաստանը կանդամակցի ԵՄ-ին 2030 թվականին․ Իվանիշվիլի
Անդրանիկ Գրիգորյան. Թվային փոխակերպումն առաջին հերթին մտածողության փոփոխությունն է. մանրամասները abnews.am կայքում
Evocabank-ը Career City Fest 2K24-ին ներկայացրել է թիմն ու ազատ աշխատատեղերը
Պատերազմից հետո Գազայում փլատակների մաքրումը 14 տարի կտևի․ ՄԱԿ
Ինքնաշխատ նոր համակարգի միջոցով 20 534 ֆիզիկական անձի վերադարձվել է 647,5 մլն դրամ սոցիալական վճար
Մասկը հինգ օրում հարստացել է 37,3 միլիարդ դոլարով

Աշխարհի ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերը. Apple-ը, Google-ը, Tesla-ն առաջին տասնյակում են

Դկտ 16, 2022 13:10
97
ADS

«Apple»-ը, «Microsoft»-ը և «Google»-ը զբաղեցրել են «World Brand Lab»-ի ՝ 2022 թվականի աշխարհի 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերի ամենամյա ցուցակի առաջին երեք տեղերը: Այդ մասին գրում է EINnews-ը։ Ամերիկյան ընկերությունները ներկայացնում են 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերից 198-ը: Նրանց հաջորդում են Ֆրանսիան, Ճապոնիան, Չինաստանը և Մեծ Բրիտանիան։


Բրենդի ազդեցությունը ապրանքանիշի կարողությունն է ՝ զարգացնելու և գրավելու շուկաները, շահույթ ստանալու համար,- բացատրում է World Brand Lab-ը: World Brand Lab-ի բրենդի ազդեցությունը չափվում է երեք հիմնական ցուցանիշներով ՝ շուկայի մասնաբաժինը, ապրանքանիշի հավատարմությունը և համաշխարհային առաջնորդությունը: Ամենաազդեցիկ բրենդների վարկանիշը հրապարակվում է 19 տարի անընդմեջ։ Ընդհանուր առմամբ գնահատվում է մոտ 15000 ապրանքանիշ։

 

Մեկնաբանություն