Ըմպելիքների խոշորագույն արտադրողներից մեկը՝ PepsiCo-ն, մտածում է տարբեր անվանումներով և այլ փաթեթներով նոր ապրանքներ ստեղծելու մասին այն բանից հետո, երբ գլխամասային գրասենյակը որոշել է դադարեցնել Pepsi, Mirinda և 7Up-ի վաճառքը երկրում։ Այս մասին հայտնում է Коммерсант-ը ՝ հղում անելով ընկերության շնորհանդեսից մի հատվածին, որտեղ նկարագրված են նոր խմիչքներ։ Այն ներկայացնում է New Cola արտադրանքի ութ դիրք ՝ պլաստիկ շշերի մեջ ՝ 0,33լ-ից մինչև 2,25լ, ալյումինե տարայի մեջ ՝ 0,33լ և ապակե շշով 0,25լ: Նարնջի և կիտրոնի համով ըմպելիքները պիտակավորված են Fruitz ապրանքանիշով: Դրանք ներկայացված են 0,5լ-ից 2լ տարողությամբ պլաստիկ շշերի մեջ։
Նախատեսվում է նաև ընդլայնել տեղական «Ռուսական նվեր» ապրանքանիշի տեսականին, որը հետևում է սլայդից, որին ծանոթացել է թերթը։ Ներկայումս նրա անունով արտադրվում է միայն կվաս։ Հետագայում նախատեսվում է արտադրել տարբեր համերով լիմոնադներ։ PepsiCo-ն հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Համաձայն արդյունաբերության ոլորտում «Կոմերսանտի» աղբյուրի, շնորհանդեսը վերաբերում է Ռուսաստանում ընկերության գազավորված ըմպելիքների կատեգորիայի զարգացման հնարավոր տարբերակներից մեկին՝ նոր պայմաններում: PepsiCo-ի գործարանները կարող են ունենալ մի քանի ամսվա պաշարներ՝ լցնելու համար Pepsi, Mirinda և 7Up: Այս ընթացքում ընկերությունը կարող է ուսումնասիրել արտադրության բեռնման տարբերակները, ասել է աղբյուրը։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։ Ավելի վաղ ՝ մարտի 9-ին, ամերիկյան PepsiCo-ն հայտարարել էր, որ դադարեցնում է Pepsi, Mirinda և 7Up ապրանքանիշերի արտադրությունն ու վաճառքը Ռուսաստանում ՝ կապված Ուկրաինայի ապառազմականացման ռուսական ռազմական գործողության հետ։ Նույն օրը ընկերության ռուսաստանյան գրասենյակը գործընկերներին ծանուցել է, որ երեք օրով դադարեցնում է այդ ապրանքների պատվերների ընդունումը։ Նա պարզաբանել է, որ պարզում է, թե երբ ապրանքանիշերը հանվեն տեսականուց։