ԲԴԽ դատավոր անդամ ընտրվեց Արմեն Դանիելյանը
Հակակոռուպցիոն կոմիտեն ստուգում է ՔՊ-ին փոխանցված անհայտ ծագման գումարները
ԱՄՆ-ում իրական ժամանակում վճարումները կավելանան ամպային լուծումների շնորհիվ
Կոնվերս Բանկը մեկնարկել է ՓՄՁ վերաֆինանսավորման արշավ
ՊԵԿ-ը մաքսային ծառայություն աշխատանքի է հրավիրում բուհերի շրջանավարտներին
Chrome-ը համակարգիչների և սմարթֆոնների աշխարհում ամենահայտնի բրաուզերն է. StatCounter
Apple-ի վաճառքները գրեթե բոլոր մայրցամաքներում անկում են գրանցում
Հունվար-մարտ ամիսներին ՀՀ պետ.բյուջեի եկամուտները կազմել են 525.0 մլրդ դր., 23Թ. նույն ժամանակահատվածի համեմատ պետ.բյուջեի եկամուտներն աճել են 8.6%‑ով (41.4 մլրդ դր)
Թուրքիան հաստատել է Իսրայելի հետ առևտրի ամբողջական դադարեցումը
Bloomberg. Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ շաբաթվա ընթացքում աճել է 37.3 միլիարդ դոլարով
Ապրիլին Թուրքիայում գնաճը տարեկան կտրվածքով հասել է առնվազն 69.8%-ի
Bloomberg. Տարեսկզբից Ռուսաստանի ամենահարուստ մարդկանց կարողությունն աճել է ավելի քան 15.5 միլիարդ դոլարով
«Մամուլի ազատության ինդեքս» 2024-ում Հայաստանը բարելավել է իր դիրքերը՝ հայտնվելով 43-րդ հորիզոնականում
ՊԵԿ. 545 հարկ վճարող չի ապահովել անկանխիկ վճարման ընդունման հնարավորություն․ արձանագրված խախտումը կազմել է 169․3 մլն դրամ
ԵՄ-ն մեկ միլիարդ եվրո է հատկացրել Լիբանանին
Ուժի մեջ է մտել ԵԱՏՄ-ում գիտական աստիճանների փոխադարձ ճանաչման մասին համաձայնագիրը
Թուրքիան դադարեցրել է առևտուրն Իսրայելի հետ
2,6 միլիոն դոլարի հնատիպ հրատարակություններ են գողացել
ԲՏԱ փոխնախարարը Սաուդիան Արաբիայում միջազգային գործընկերների հետ քննարկել է երկկողմ համագործակցության հեռանկարները
ԱՄՆ ֆիննախը պատժամիջոցներ է սահմանել ադրբեջանցի գործարարի դեմ

PepsiCo-ն կարող է նոր արտադրանք թողարկել հատուկ Ռուսաստանի համար

Ապր 7, 2022 15:13
102
ADS

Ըմպելիքների խոշորագույն արտադրողներից մեկը՝ PepsiCo-ն, մտածում է տարբեր անվանումներով և այլ փաթեթներով նոր ապրանքներ ստեղծելու մասին այն բանից հետո, երբ գլխամասային գրասենյակը որոշել է դադարեցնել Pepsi, Mirinda և 7Up-ի վաճառքը երկրում։ Այս մասին հայտնում է Коммерсант-ը ՝ հղում անելով ընկերության շնորհանդեսից մի հատվածին, որտեղ նկարագրված են նոր խմիչքներ։ Այն ներկայացնում է New Cola արտադրանքի ութ դիրք ՝ պլաստիկ շշերի մեջ ՝ 0,33լ-ից մինչև 2,25լ, ալյումինե տարայի մեջ ՝ 0,33լ և ապակե շշով 0,25լ: Նարնջի և կիտրոնի համով ըմպելիքները պիտակավորված են Fruitz ապրանքանիշով: Դրանք ներկայացված են 0,5լ-ից 2լ տարողությամբ պլաստիկ շշերի մեջ։

Նախատեսվում է նաև ընդլայնել տեղական «Ռուսական նվեր» ապրանքանիշի տեսականին, որը հետևում է սլայդից, որին ծանոթացել է թերթը։ Ներկայումս նրա անունով արտադրվում է միայն կվաս։ Հետագայում նախատեսվում է արտադրել տարբեր համերով լիմոնադներ։ PepsiCo-ն հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Համաձայն արդյունաբերության ոլորտում «Կոմերսանտի» աղբյուրի, շնորհանդեսը վերաբերում է Ռուսաստանում ընկերության գազավորված ըմպելիքների կատեգորիայի զարգացման հնարավոր տարբերակներից մեկին՝ նոր պայմաններում: PepsiCo-ի գործարանները կարող են ունենալ մի քանի ամսվա պաշարներ՝ լցնելու համար Pepsi, Mirinda և 7Up: Այս ընթացքում ընկերությունը կարող է ուսումնասիրել արտադրության բեռնման տարբերակները, ասել է աղբյուրը։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։ Ավելի վաղ ՝ մարտի 9-ին, ամերիկյան PepsiCo-ն հայտարարել էր, որ դադարեցնում է Pepsi, Mirinda և 7Up ապրանքանիշերի արտադրությունն ու վաճառքը Ռուսաստանում ՝ կապված Ուկրաինայի ապառազմականացման ռուսական ռազմական գործողության հետ։ Նույն օրը ընկերության ռուսաստանյան գրասենյակը գործընկերներին ծանուցել է, որ երեք օրով դադարեցնում է այդ ապրանքների պատվերների ընդունումը։ Նա պարզաբանել է, որ պարզում է, թե երբ ապրանքանիշերը հանվեն տեսականուց։

 

Մեկնաբանություն