2024թ. հունվար-մարտին ՀՀ պետբյուջեի եկամուտները կազմել են 524.98 մլրդ դրամ
Pencil Pro-ն կարող է ներկայացվել այսօր. ստիլուսն արդեն հայտնվել է Apple-ի կայքում
Այս տարվա մարտին Հայաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձը գերազանցել է 307 հազար դրամը
ՎԶԵԲ-ը Հայաստանում 210 ծրագրերի շրջանակում ներդրել է 2,5 միլիարդ եվրո․ բանկի նախագահ
ՎԶԵԲ–ը 2024թ․–ին Հայաստանում տնտեսական աճն ակնկալում է 5% և մոտ նույնքան էլ՝ շուրջ 5%՝ 2025թ․–ին
Ուկրաինայի Ազգային բանկը էլեկտրաէներգիայի գների կտրուկ աճ է կանխատեսել
Գիտնականները ստեղծել են էներգաանկախ հիշողություն, որը չի վնասվում մինչև 600 աստիճան տաքանալիս
Բրիտանացի մոտ 270 հազար զինծառայող ենթարկվել է կիբերհարձակման Չինաստանի կողմից․ The Times
ԶՊՄԿ-ի հարկերն իրականում ու բացարձակ թվերով զգալիորեն աճել են՝ հակառակ պնդումների
Ձուն այս տարվա ապրիլին 2.8 տոկոսով թանկ էր, քան մեկ տարի առաջ
Հայ-բելառուսական խանութներում վտանգավոր սննդամթերք է հայտնաբերվել. այն ոչնչացվել է․ ՍԱՏՄ
Պուտինը երդվեց․ 5-րդ ժամկետով կառաջնորդի ռուսներին
2024-ի հունվարի 1-ի դրությամբ Հայաստանի բնակչությունը կազմում է 2.99 միլիոն
Synopsys-ը 2,1 միլիարդ դոլարով կվաճառի իր ՏՏ բիզնեսի մի մասը Clearlake-ին և Francisco-ին
Google-ի բժշկական AI-ը գերազանցում է GPT-4-ին և նույնիսկ իրական բժիշկներին
iPhone 15 Pro Max-ը՝ 2024-ի առաջին եռամսյակում աշխարհում ամենաշատ վաճառված սմարթֆոն
Հայկական Easy DMARC-ը՝ DMARC անվանակարգի լավագույն կատարող ընկերություն
ԵՄ-ն կարող է արգելել SWIFT-ի ռուսական համաօրինակի օգտագործումը
«Քո կողքին». IDBank-ի աջակցության նոր ծրագիրը՝ ուղղված բռնի տեղահանված արցախցիներին
Կրիպտոթրեյդերը շփոթել է հասցեն և 69,3 մլն դոլար արժողությամբ բիթքոինները փոխանցել ուրիշին

Ավիաընկերությունները, որոնց ղեկավարներն ունեն «տնտեսվարողի վատ հեղինակություն», վկայական չեն ստանա

Օգս 19, 2022 15:37
72
ADS

Կառավարությունն առաջարկում է վկայական չտալ այն ավիաընկերություններին, որոնց ղեկավարներն ունեն ՙտնտեսվարողի վատ հեղինակություն: Օդանավ շահագործողի վկայականը, այն փաստաթուղթն է, առանց որի ոչ մի ավիաընկերություն չի կարող կոմերցիոն գործունեություն ծավալել: Դեռ նախորդ տարվա հոկտեմբերին տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունը, որին ենթարկվում է Քաղավիացիայի կոմիտեն, առաջարկել էր մերժել Օդանավ շահագործողի վկայականը-ի տրամադրումը, եթե առկա է այլ անձանց կյանքի, առողջության կամ սեփականության, նաեւ պետության անվտանգության կամ ավիացիայի բնագավառում հեղինակության կամ առանձնապես կարեւոր հանրային շահերի պաշտպանության համար ծանր հետեւանքների առաջացման հնարավորություն կամ վտանգ: Նախարարությունն առաջարկում էր նաեւ, որ եթե ավիաընկերությունն արդեն ունի ՕՇՎ, բայց դրա գործունեության ընթացքում ի հայտ են գալիս վերը նշված հիմքերը, որոնք հնարավոր չէ վերացնել, ապա կոմիտեն կարող է դադարեցնել վկայականի գործողությունը: Մինչևայժմ ՙԱվիացիայի մասին՚ օրենքում ՕՇՎ-ի տրամադրումը մերժող կամ եղած ՕՇՎ-ի գործողությունը դադարեցնող նման հիմքեր նախատեսված չեն:

Մեկնաբանություն