Honda CR-V քրոսովերը փոխել է իր վեցերորդ սերունդը, ճապոնացիները արդիականացրել են հիբրիդային էլեկտրակայանը, արդյունքում ՝ CRV-ի նոր սերունդը դարձել է ամենահզորը մոդելի պատմության մեջ։
Honda-ն CR-V-ն անվանում է ամենահայտնի ամենագնացը վերջին քառորդ դարում, առնվազն ԱՄՆ-ում: Այս շուկայում ճապոնական «SUV»-ը մրցակցում է հինգերորդ սերնդի Toyota RAV4-ի հետ, իսկ անցյալ տարի վաճառքի ծավալներով պարտվել է նրան։ Այս անգամ Honda-ի ինժեներները հույսը դրել են հիբրիդների վրա:
Դա չորրորդ սերնդի երկշարժիչային հիբրիդ-էլեկտրական փոխանցման տուփն է, որը մշակողները անվանում են նոր CR-V-ի գլխավոր ձեռքբերումը: Ընկերությունն ակնկալում է, որ տնտեսող էլեկտրակայանով քրոսովերները անմիջապես կկազմեն նոր ապրանքների վաճառքի կեսը:
Երկու էլեկտրական շարժիչները զուգակցված են 2.0 լիտրանոց Atkinson տնտեսական ցիկլի բենզինային շարժիչի հետ ՝ ուղղակի ներարկման միջոցով: Ավելին, էլեկտրաշարժիչներն այժմ տեղադրված են գրեթե իրար մոտ։ Այս կոնֆիգուրացիան հնարավորություն է տալիս մեծացնել շարժիչի ծավալը, ինչը, համապատասխանաբար, դրական ազդեցություն կունենա պտտման վրա, ինչով հատկապես հպարտանում է Honda-ն:
CR-V-ը հասանելի է չորս լրամշակման մակարդակով, որոնցից դուրս են եկել Sport և Sport Touring հիբրիդային տարբերակները: Էլեկտրաֆիկացված էլեկտրակայանի ընդհանուր հզորությունը հասնում է 207 ձիաուժի, առավելագույն ոլորող մոմենտն աճել է մինչև 335 Նմ, նախորդ սերնդի CR-V-ում հիբրիդային շարժիչն արտադրում էր 215 ձիաուժ։