«Կողք կողքի»․ մեկնարկեց IDBank-ի՝ արցախցիներին ուղղված նոր ծրագիրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխարհահռչակ Shell-ը Հայաստանում նոր հասցե ունի՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանի հարևանությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
5 հստակ խորհուրդ և զգուշացում ֆինասների նախարարից հայ բիզնեսմեններին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մայիսին Հայաստան է այցելել 181,436 զբոսաշրջիկ
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը՝ Newmag Summer Fest 2025-ի գլխավոր հովանավոր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոլիվուդը դատի է տվել արհեստական ​​ինտելեկտի ընկերությանը՝ առանց լիցենզիայի կերպարներ պատճենելու համար
Իսրայել-Իրան լարվածությունը հասնում է Սյունիք․ ինչ սպասել Հայաստանի տնտեսությունում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կկառուցվի 500 միլիոն դոլար արժողությամբ AI գործարան
Երևանի որ վարչական շրջաններում են այսօր բնակարաններն ավելի մատչելի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անպտղության մակարդակը Հայաստանում հասել է 18.2%-ի
Հայաստանը 2024 թվականին արտահանել է 7.5 միլիոն լիտր կոնյակի սպիրտ
«Պարզից պարզ». ֆինանսական գրագիտությունն ԱրարատԲանկի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող գոլֆիստները 2025-ին. Forbes. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 54․5 մլրդ դրամ
Սևանա լիճ է բաց թողնվել շուրջ 74 հազար 800 հատ իշխանի մանրաձուկ
Ինչու է Հայաստանում դոլարը բանկերից «հեռանում». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tabadul. Ներդրումային հնարավորություններ, որոնք հասանելի են միայն Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտը հունվար-մայիս ժամանակահատվածում կազմել է 3.393 տրլն ռուբլի կամ ՀՆԱ-ի 1.5%-ը
Հայաստանում մասնագիտական ​​քոլեջների ընդունելության թիվն աճել է 11.4%-ով. ԿԳՄՍՆ

Honda-ն ներկայացրել է նոր սերնդի CR-V ամենագնացը

Հլս 23, 2022 14:10
268

Honda CR-V քրոսովերը փոխել է իր վեցերորդ սերունդը, ճապոնացիները արդիականացրել են հիբրիդային էլեկտրակայանը, արդյունքում ՝ CRV-ի նոր սերունդը դարձել է ամենահզորը մոդելի պատմության մեջ։

Honda-ն CR-V-ն անվանում է ամենահայտնի ամենագնացը վերջին քառորդ դարում, առնվազն ԱՄՆ-ում: Այս շուկայում ճապոնական «SUV»-ը մրցակցում է հինգերորդ սերնդի Toyota RAV4-ի հետ, իսկ անցյալ տարի վաճառքի ծավալներով պարտվել է նրան։ Այս անգամ Honda-ի ինժեներները հույսը դրել են հիբրիդների վրա:
Դա չորրորդ սերնդի երկշարժիչային հիբրիդ-էլեկտրական փոխանցման տուփն է, որը մշակողները անվանում են նոր CR-V-ի գլխավոր ձեռքբերումը: Ընկերությունն ակնկալում է, որ տնտեսող էլեկտրակայանով քրոսովերները անմիջապես կկազմեն նոր ապրանքների վաճառքի կեսը:


Երկու էլեկտրական շարժիչները զուգակցված են 2.0 լիտրանոց Atkinson տնտեսական ցիկլի բենզինային շարժիչի հետ ՝ ուղղակի ներարկման միջոցով: Ավելին, էլեկտրաշարժիչներն այժմ տեղադրված են գրեթե իրար մոտ։ Այս կոնֆիգուրացիան հնարավորություն է տալիս մեծացնել շարժիչի ծավալը, ինչը, համապատասխանաբար, դրական ազդեցություն կունենա պտտման վրա, ինչով հատկապես հպարտանում է Honda-ն:

CR-V-ը հասանելի է չորս լրամշակման մակարդակով, որոնցից դուրս են եկել Sport և Sport Touring հիբրիդային տարբերակները: Էլեկտրաֆիկացված էլեկտրակայանի ընդհանուր հզորությունը հասնում է 207 ձիաուժի, առավելագույն ոլորող մոմենտն աճել է մինչև 335 Նմ, նախորդ սերնդի CR-V-ում հիբրիդային շարժիչն արտադրում էր 215 ձիաուժ։