

«Աերոֆլոտ»-ը կստեղծի ազգային իրավասության կենտրոն, որը կտրամադրի նախագծային աջակցության ծառայություններ արևմտյան արտադրության ինքնաթիռների շահագործման համար,- ասել է փոխադրողի գլխավոր տնօրենի տեղակալ, տեխնիկական տնօրեն Ալեքսեյ Միխալիկը: Իմ Aeroflot կորպորատիվ հրապարակումը. Ապագայում կենտրոնը ծառայություններ կտրամադրի «հնարավորինս լայն սպառողների համար» (ոչ «Աերոֆլոտ» խմբից),- հավելել է նա։
Միխալիկը համարել է սեփական իրավասությունների զարգացումը օդանավերի նախագծային լուծումների մշակման գործում ՝ արևմտյան տեխնոլոգիաների սկզբնական արտադրողների կողմից աջակցության բացակայության դեպքում, լուրջ գործոն ՝ գոյություն ունեցող նավատորմի թռիչքային պիտանիության պահպանման հետագա անկախությունն ապահովելու համար: Այժմ «Աերոֆլոտ» խմբի նավատորմը (ի լրումն համանուն փոխադրողի, ներառում է «Պոբեդա» և «Ռոսիա» ավիաընկերությունները) բաղկացած է 276 ինքնաթիռներից, որոնք արտադրվում են Airbus և Boeing ընկերություններում։
Ռուսաստանի դեմ պատժամիջոցների ներդրումից հետո ռուսական ավիափոխադրողները կորցրին արևմտյան ավիաարտադրողներից հետո վաճառքի ծառայություններ ստանալու հնարավորությունը։
Ուստի ավիաընկերությունը դիզայներական լուծումների մշակման նոր բաժին է ստեղծել, պարզաբանել է թոփ մենեջերը։ «Մենք սկսել ենք FAP-21-ի շրջանակներում սերտիֆիկացման նախապատրաստական աշխատանքները (ավիացիոն կանոններ, որոնք կարգավորում են ինքնաթիռների, նախագծային կազմակերպությունների և արտադրողների հավաստագրումը): Մենք նախատեսում ենք հավաստագիր ստանալ ոչ ուշ, քան 2023 թվականի առաջին եռամսյակը և հետագայում զարգացնել մեր գործունեությունը դիզայնի մշակման ոլորտում առանձին անկախ ուղղությամբ»,- ասել է Միխալիկը։