Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Խոշոր նվերներ՝ Ani Product-ի Jucinad ապրանքանիշից իր հավատարիմ սպառողիներին. դիտեք ABNews.am կայքում
«Թանգարանային գիշերը»՝ Ակբա բանկի հետ. դիտեք ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկ․ ապագա ուսանողից՝ առաջնորդ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
25% idcoin՝ բոլոր ավիաընկերություններից տոմս գնելիս․ IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս ազատվել վարկային բեռից կամ պարտքերից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում նվազել է 0.2%-ով
Երևանում օդի ջերմաստիճանը կհասնի 20-22 աստիճանի
Qatar Airways-ը Boeing-ի հետ կնքել է 96 միլիարդ դոլար արժողությամբ պայմանագիր
2025թ.-ի մարտի վերջի դրությամբ ՀՀ-ում փողի բազան կազմել է 2.02 տրլն դրամ (+16.3%)
Շվեյցարիայում 10,03 կարատանոց կապույտ ադամանդը վաճառվել է 21,5 միլիոն ԱՄՆ դոլարով
LinkedIn Local Yerevan 2025. Նոր նշաձող բիզնես նեթվորքինգի մշակույթում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կատարը ԱՄՆ-ից կգնի 42 մլրդ դոլարի սպառազինություն. Թրամփ
Վրաստանում գործազրկության մակարդակը 2024-ին նվազել է 2,5%-ով
ԵՄ ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հայաստանը՝ Wizz Air-ի ամսագրի հատուկ թողարկման մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր

Apple-ը դարձել է ամենաթանկ ապրանքանիշն աշխարհում

Փտր 2, 2024 17:36
61

Apple-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշը, մինչդեռ Amazon-ը, որն անցյալ տարի առաջատար դիրք էր զբաղեցնում, իջել է միանգամից չորրորդ հորիզոնական: «Արմենպրես»-ի փոխանցմամբ՝ այս մասին ասվում է Brand Finance Global 500 ամենամյա հետազոտության մեջ:

Apple ապրանքանիշի արժեքը մեկ տարում կտրուկ աճել է 74 %-ով՝ հասնելով 516,6 մլրդ դոլարի այն դեպքում, երբ Amazon-ինն աճել է ընդամենը 3,2 %-ով՝ հասնելով 308,9 մլրդ դոլարի։

Վարկանիշային աղյուսակում չորրորդից երկրորդ դիրք է բարձրացել Microsoft-ը՝ գրանցելով գրեթե 78 %-ով աճ (մինչև 340,4 մլրդ դոլար): Google-ը մնացել է երրորդ հորիզոնականում (18,5 %-ի աճ՝ մինչև 333,4 մլրդ դոլար):

Հաջորդը Samsung-ն ու Walmart-ն են, որոնք նախորդ տարվա համեմատությամբ փոխվել են տեղերով։ Առաջին ապրանքանիշի արժեքը նվազել է 0,3 %-ով` մինչև 99,4 մլրդ դոլար, երկրորդինը՝ 15 %-ով` մինչև 96,8 մլրդ դոլար։

Տասներորդից յոթերորդ հորիզոնական է բարձրացել TikTok-ը (28 %-ի աճ՝ մինչև 84,2 մլրդ դոլար), տասնչորսերորդից ութերորդ դիրք է բարձրացել Facebook-ը (28 %-ի աճ՝ մինչև 75,7 մլրդ դոլար), տասնմեկերորդից իններորդ տեղում է հայտնվել Deutsche Telekom-ը (16,5 %-ի աճ՝ մինչև 73,3 մլրդ դոլար): Նրանք չինական ICBC բանկին (3,3 %-ի աճ՝ մինչև 71,8 մլրդ դոլար) նախորդ տարվա յոթերորդ տեղից մղել են տասներորդ, իսկ Verizon-ին (6,4 %-ի աճ՝ մինչև 71,75 մլրդ դոլար)` ութերորդից 11-րդը:

Deutsche Telekom-ը դարձել է հեռահաղորդակցության ամենաթանկ ապրանքանիշը՝ առաջ անցելով Verizon-ից։ Այն նաև առաջին տեղն է զբաղեցնում եվրոպական բոլոր ապրանքանիշների շրջանում։

Tesla ապրանքանիշն էժանացել է 12 %-ով (մինչև 58,3 մլրդ դոլար), ինչի արդյունքում 2023 թ. իններորդից միանգամից իջել է վարկանիշային աղյուսակի 18-րդ հորիզոնական։

Արժեքի աճի ամենաարագ տեմպերը ցուցաբերել է Nvidia ապրանքանիշը, որը մեկ տարի առաջվա 117-րդ տեղից բարձրացել է 30-րդ հորիզոնական (աճը՝ 163 %՝ մինչև 44,5 մլրդ դոլար)։

Թոփ 500-ում տեղ են գտել 201 ամերիկյան ապրանքանիշներ. նրանց բաժին է ընկնում ընդհանուր արժեքի կեսից ավելին, նշվում է հաղորդագրության մեջ։ Բացի ԱՄՆ-ի և Չինաստանի ապրանքանիշներից, թոփ-30-ի մեջ մտնում են ընդամենը վեց ընկերություններ՝ Samsung-ը, Deutsche Telekom-ը, Mercedes-Benz-ը, Toyota-ն, Shell-ը և Allianz-ը: