Առևտրի կենտրոնները, որոնք առաջարկում են նախորդ սեզոնների հագուստի և կոշիկների հավաքածուներ զեղչված գներով, այս տարի կարողացան ավելացնել եկամուտը ՝ չնայած երթևեկության անկմանը և արևմտյան ապրանքանիշերի հեռացմանը: Այս մասին RBC-ին ասել են իրենց ներկայացուցիչները և հաստատել վերլուծաբանները։ Ռուսաստանում այս շուկայի ամենամեծ խաղացողներն են American Hines-ը (գործում է առևտրի կենտրոնը Arkhangelskoye և Belaya Dacha Outlet Village-ը Մոսկվայում և Outlet Village Pulkovo-ն Սանկտ Պետերբուրգում), Եվրոպական Նորաձևության Տունը (երկու համալիր Մոսկվայում և Սանկտ Պետերբուրգում) և «Եվրոպան» և «Դիոնան», որը ղեկավարում է մոսկովյան Vnukovo Outlet Village և Novaya Riga Outlet Village կետերը (հիմնական սեփականատերերն են Գերման Կրավցովը և Դմիտրի Կուլկովը):
Հաշվի առնելով փակ խանութները ՝ 2022 թվականի հունվար-հոկտեմբերին Նորաձևության տան վաճառակետերում համեմատելի վաճառքները 14%-ով ավելի են եղել, քան նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածում,- RBC-ին ասել է խմբի գործադիր տնօրեն Բրենդոն Օ’Ռեյլին։ Մոսկվայի Hines համալիրների ընդհանուր եկամուտն այս տարվա առաջին ինն ամիսներին մնացել է նախորդ տարվա մակարդակին, մինչդեռ Սանկտ Պետերբուրգում գրանցվել է 5 տոկոս աճ։