Այն բանից հետո, երբ Եվրամիության (ԵՄ) և G7-ի երկրները Ռուսաստանից էներգակիրների համար սահմանային գներ սահմանեցին, չինական սուպերտանկերները սկսեցին հումք ուղարկել Ռուսաստանից Ասիա: Առնվազն չորս այդպիսի նավ ներկայումս Չինաստան են մատակարարում ռուսական Urals նավթը, ևս մեկը ուղղություն է վերցրել դեպի Հնդկաստան,- հայտնում է Reuters-ը ՝ հղում անելով աղբյուրներին։ Հինգերորդ սուպերտանկերը կամ շատ խոշոր հումքի փոխադրողը (VLCC) հում նավթ էր տեղափոխում Հնդկաստան, որը, ինչպես Չինաստանը, շարունակում է զեղչված ռուսական նավթ գնել, քանի որ արևմտյան շատ գնորդներ դիմում են այլ մատակարարների: Բոլոր հինգ առաքումները նախատեսված են եղել դեկտեմբերի 22-ից հունվարի 23-ն ընկած ժամանակահատվածում:
Միևնույն ժամանակ, պատժամիջոցների ռեժիմի պահպանման տեսանկյունից նման փոխադրումները «բավականին օրինական են»։ Դա պայմանավորված է նրանով, որ ռուսական նավթը ներկայումս վաճառվում է զգալիորեն ցածր գներով ՝ համեմատած արևմտյան երկրների սահմանած «առաստաղի» ՝ մեկ բարելի դիմաց 60 դոլարի, պարզաբանել է Urals նավթ մատակարարող չինական ընկերության ղեկավարը։ «Արդյունաբերության աղբյուրներն ասում են, որ հնդկական նավթավերամշակողները 15-20 դոլար զեղչ են ստանում ռուսական նավթի համար՝ մատակարարելով Brent-ը», — եզրափակում է հոդվածը:
Հունվարի 15-ին Bloomberg-ը հայտնել է, որ Հնդկաստանը կվերամշակի ռուսական նավթը և այն հետ կուղարկի Եվրամիություն (ԵՄ) ՝ որպես դիզելային վառելիք: Այսպիսով, ասիական մատակարարները մտադիր են փոխհատուցել Ռուսաստանից եվրոպական երկրներ այս տեսակի վառելիքի մատակարարման կրճատումը։