

Stars-ի նոր սրճարանի կոնցեպտը, որը հայտնվելու է Starbucks-ի տեղում, արմատապես կտարբերվի իր նախորդից։ Նոր հաստատությունների հիմնական առանձնահատկությունը լինելու է «աստղային թիմը»,- նշել է ցանցի ներկայացուցիչ Անտոն Պինսկին։
Բացի այդ, Պինսկին ասել է նաև, որ նախկին Starbucks սրճարանների կայքում կհայտնվեն երեք ձևաչափի հաստատություններ։ «Առաջինը STARS-ն է ՝ մոտ 90 սրճարան։ Երկրորդը լայնաֆորմատ սուրճի տներն են, որոնք երկու մասի կբաժանենք ՝ մեկը կզբաղեցնի STARS-ը, երկրորդը ՝ REDBOX սուշի բարը։ Երրորդ ձևաչափը խորը ուսումնասիրության փուլում է, մենք ցանկանում ենք այնտեղ ստեղծել բարձր գաստրոնոմիայի սրճարաններ»,- կիսվել է Պինսկին։
Երաժիշտ Թիմուր Յունուսովը, ով հայտնի է Տիմատի անունով, նույնպես ասել է, որ սրճարանների նոր ցանցը պետք է դառնա «իսկապես թրենդային և զիլ»։ Նախատեսվում են բազմաթիվ նոր հնարավորություններ ներդնել, բացի գավաթի վրա անունը գրելուց, ինչպես դա եղավ Starbucks-ում, ավելացրեց նա: Տիմատին ընդգծել է, որ ակտիվ թիմի և ստեղծագործական ազատության համադրությունը Starbucks-ին թույլ կտա անել այն ռեբրենդինգը, որը պահանջում էր վերջին մի քանի տարիների ընթացքում:

Affogato style Frappuccino photographed on Monday, June 27, 2016. (Joshua Trujillo, Starbucks)
Ավելի վաղ Տիմատին հայտարարել էր, որ գնել է Ռուսաստանում գտնվող Starbucks սուրճի ցանցի բոլոր ակտիվները։ Այնուհետեւ այս տեղեկությունը հաստատել է նրա բիզնես գործընկեր Անտոն Պինսկին։ Starbucks-ի Ռուսաստանի Դաշնությունից հեռանալու մասին հայտնի դարձավ մայիսի վերջին։
Հիշեցնենք, որ որոշ արտասահմանյան ընկերություններ սկսել են լքել Ռուսաստանը Ուկրաինայում հատուկ գործողության մեկնարկից հետո։ Նրանցից ոմանք վաճառել են իրենց բիզնեսը Ռուսաստանում և ռեբրենդավորվել։