ԵՄ ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հայաստանը՝ Wizz Air-ի ամսագրի հատուկ թողարկման մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր
Երիտասարդները կազմում են աշխարհի բնակչության 25%-ը. ՄԱԿ
Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել

Նավթային լցանավերի բեռնափոխադրման արժեքը գերազանցել է 100 հազար դոլարը․ Bloomberg

Նյմ 26, 2022 14:19
73

Նավթի փոխադրման մեծ պահանջարկի պատճառով հումքի բեռնափոխադրման արժեքը սկսեց բարձրանալ, իսկ դրանից հետո թանկանում են պարապուրդի մատնված լցանավերի հաշիվները։ Այս մասին գրել է Bloomberg-ը ՝ վկայակոչելով թրեյդերների ու նավերի բրոքերների հաղորդագրությունը։

Գործակալության զրուցակիցների խոսքով  ՝ նավթատար նավերի օրական բեռնափոխադրումների գները հասել են 100.000 դոլարի, խոսքը փոխադրողին կամ վարձակալողին վճարվող գումարի մասին է՝ բեռնման կամ բեռնաթափման ժամանակ նավի անսարքության համար։


Ինչպես նշվում է հրապարակման մեջ, որոշ նավահանգիստներում ուշացումները հասնում են 7-ից 10 օրվա, ինչը նվազեցնում է նավթի ֆիզիկական գործարքներից ստացված շահույթը։ Անգործությունը տեղի է ունենում եղանակային պայմանների կամ լոգիստիկ խնդիրների պատճառով, որոնք առաջացել են կորոնավիրուսային համաճարակի պայմաններում: